. . .

نقد و بررسی نقد و بررسی فیلم شیفت روز

تالار سینما و تئاتر

Like crazy<3

مدیر رصد
پرسنل مدیریت
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
رصد کننده
کاربر منتخب
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
مدیر کتابدونی
- رصد
شناسه کاربر
1249
تاریخ ثبت‌نام
2021-11-25
آخرین بازدید
موضوعات
448
نوشته‌ها
1,864
راه‌حل‌ها
21
پسندها
20,684
امتیازها
613
محل سکونت
او (":

  • #1
نقد و بررسی فیلم شیفت روز را اینگونه آغاز می کنیم که در اولین سکانس با مردی از خانواده طبقه کارگر به نام باد جابلونسکی با بازی جمی فاکس شروع می‌شود که به عنوان نظافت چی استخر وارد یک خانه می‌شود اما این در واقع شغل واقعی او چیز دیگری است. این را زمانی متوجه می‌شویم که او کاری را که انجام می‌دهد متوقف می‌کند، وارد خانه‌ای می‌شود و با پیرزن که در آن زندگی می‌کند روبرو می‌شود. در طول برخورد آنها، او با تفنگ شاتگان خود او را در اتاق نشیمن منفجر می کند، نه به این دلیل که او از پرداخت پول برای تمیز کردن استخر خود امتناع کرده است، بلکه به این دلیل که او یک خون آشام بوده و او یک شکارچی خون آشام است.
دانلود فیلم شیفت روز با بازی اسنوپ داگ

در ادامه نقد و بررسی فیلم شیفت روز…

پس از یک نبرد زیبا و اکشن شده با مادربزرگ، که در آن باد موفق می‌شود بسیار با شکوه تر از آن چیزی باشد که ما انتظارش را داشتیم، سپس می بینیم که باد به خون آشام های دیگر در دره سان فرناندو تلف می شود. او این کار را انجام می دهد تا بتواند برای شهریه دخترش پول دربیاورد، اما زمانی که رالف سیگر، رئیس اتحادیه حرفه اش، او را به زیر پا گذاشتن قوانین اتحادیه متهم می کند، شغل غیرعادی او تهدید می شود. باد قول می‌دهد که با گذران زندگی‌اش، مسئولیت‌پذیرتر باشد، اما تنها زمانی که قاتل خون‌آشام، بیگ جان با بازی اسنوپ داگ مداخله می‌کند، به او اجازه داده می‌شود کارش را حفظ کند.

دیو فرانکو در فیلم شیفت روز 2022

دیو فرانکو وارد می شود!

رالف برای اطمینان از اینکه او طبق قوانین بازی می کند، منشی حساب و عضو اتحادیه، ست (دیو فرانکو) را به عنوان شریک زندگی خود تعیین می کند. باد از این موضوع خوشحال نیست، بیشتر به این دلیل که ست هیچ آموزش میدانی ندارد و در حضور خون‌آشام‌ها مستعد ادرار کردن شلوارش است، اما در فیلم‌های دوستانه واقعی، این جفت گچ و پنیر در نهایت یاد می‌گیرند که با هم کنار بیایند، حتی اگرچه ثابت می‌کند که ست در قبال شکستن خون‌آشام‌های باد کاملاً مسئول است.

آیا باد موفق می شود بدون زیر پا گذاشتن قوانین اتحادیه، شغل خود را حفظ کند؟ آیا ست موفق می شود سر خود را در برابر خطر نگه دارد؟ آیا اسنوپ داگ موفق می شود بدون غلتاندن یک مفصل از فیلم عبور کند؟
اسپویل فیلم شیفت روز ممنوع!

خوب، اینجا هیچ اسپویلری وجود نخواهد داشت زیرا فقط باید خودتان فیلم را ببینید. و باید ببینید، به خصوص اگر از طرفداران فیلم های خون آشام هستید که دارای دوزهای سنگین اکشن هستند. بدلکاری تبدیل به کارگردانی شد که اولین کارگردانش، جی.جی. پری صحنه‌های مبارزه هیجان‌انگیز زیادی را ارائه می‌کند، و همچنین یک سکانس عالی تعقیب و گریز ماشین را ارائه می‌کند، و اینها ضعف‌های نهفته در فیلمنامه فیلم را کاملاً نشان می‌دهد (در این مورد در یک لحظه بیشتر).

حضور ستاره محبوب در شیفت روز

فاکس مهارت‌های خود را به‌عنوان یک ستاره اکشن در زمان ساخت به نمایش می‌گذارد. اگرچه اسکات ادکینز متخصص هنرهای رزمی با بازی در نقش نیمی از شکارچیان رقیب خون‌آشام، برادران نظریان، که او را کمی تحت الشعاع قرار می‌دهد. زمانی که او، باد، و بقیه گروهشان توسط خونخواران محاصره می شوند، می تواند با لگد و مشت در یک صحنه به خصوص سرگرم کننده راه خود را بکوبد. به ندرت به ادکینز نقش‌های شایسته‌ای در فیلم داده می‌شود، اما در روز شیفت، سرانجام به او این فرصت داده شد تا نشان دهد که از چه چیزی ساخته شده است، نه تنها به عنوان یک مبارز، بلکه به عنوان یک بازیگر.
 

Like crazy<3

مدیر رصد
پرسنل مدیریت
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
رصد کننده
کاربر منتخب
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
مدیر کتابدونی
- رصد
شناسه کاربر
1249
تاریخ ثبت‌نام
2021-11-25
آخرین بازدید
موضوعات
448
نوشته‌ها
1,864
راه‌حل‌ها
21
پسندها
20,684
امتیازها
613
محل سکونت
او (":

  • #2
پوستر فیلم day shift 2022

در حالی که فاکس و ادکینز موفق می شوند در صحنه اکشن تحت تاثیر قرار بگیرند، فرانکو با مهارت خنده دارترین بازی را در فیلم ارائه می دهد. او به‌عنوان ست کتاب‌خوان و همیشه ترسناک، هر زمان که ظاهر می‌شود، صفحه را روشن می‌کند و فیلم بدون او بسیار سرگرم‌کننده‌تر بود. می بینید، اگرچه اکشن خوب است، اما کمی خسته کننده می شود، بنابراین

خوب است که به فرانکو فضایی داده شود تا فیلم را با تک خط های شوخ و لحظات کمدی فیزیکی اش متعادل کند. شوخی او با فاکس در مورد نکات برجسته فیلم های گرگ و میش به خصوص خنده دار است، حتی اگر باورش کمی سخت باشد که هر یک از آنها طرفداران بزرگ این فرانچایز رو به مرگ باشند.

به طور کلی، Day Shift بسیار سرگرم کننده است، اما همانطور که پیشنهاد شد، فیلمنامه کمی ناقص است. تلاش کمی برای کشف پس‌زمینه خون‌آشام‌ها انجام شده است و درک اینکه چرا برخی از آن‌ها در کنار خیر می‌جنگند در حالی که برخی دیگر در سمت شر می‌جنگند، سخت است. فراموش کردن نقاط ضعف در روایت هنگام شروع اکشن آسان است، اما زمانی که تیتراژ پایانی شروع به پخش می‌کند، ممکن است تعجب کنید که چرا برای بررسی اسطوره‌های ساکنان تشنه به خون لس‌آنجلس بیشتر کار نشده است.

اکشن و جذاب با اسکات ادکینز

البته، اگر فقط برای صحنه‌های مبارزه با لگد به اینجا آمده‌اید، ممکن است این موضوع اصلاً شما را آزار ندهد، زیرا باید از مبارزه تن به تن و بدلکاری آکروباتیک راضی باشید. خواه این منظره اسنوپ داگ به سبک کابوی باشد که خون آشام ها را با گلوله های شلیک شده از یک تفنگ زنجیری شلیک می کند یا غنچه که نارنجک های سیر را به سمت دشمنانش پرتاب می کند قبل از اینکه آنها را به طرز وحشتناکی دور بیندازند، در اینجا چیزهای زیادی وجود دارد که باید شما را سرگرم کند اگر به دنبال آن هستید.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین