. . .

نقد و بررسی نقد و بررسی فیلم بیگ باگ

تالار سینما و تئاتر

Like crazy<3

مدیر رصد
پرسنل مدیریت
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
رصد کننده
کاربر منتخب
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
مدیر کتابدونی
- رصد
شناسه کاربر
1249
تاریخ ثبت‌نام
2021-11-25
آخرین بازدید
موضوعات
448
نوشته‌ها
1,864
راه‌حل‌ها
21
پسندها
20,685
امتیازها
613
محل سکونت
او (":

  • #1
فیلم باگ بزرگ (Big Bug) یا اشکال بزرگ محصول سال 2022 کشور فرانسه و به زبان اصلی فرانسوی می‌باشد. این فیلم یک اثر علمی تخیلی درمورد هوش مصنوعی و اقتدارگرایی است. کامپیوترها و ربات‌ها تمام کارها را انجام می‌دهند.
یکی از موضوعات کاملا رایج برای ساختن فیلم‌های علمی تخیلی، هوش مصنوعی است‌. غلبه هوش مصنوعی بر بشریت و در اختیار گرفتن انسان‌ها، در نتیجه به خطر افتادن زندگی افراد و آزادی آن‌ها در اغلب این فیلم‌ها به چشم می‌خورد. اکنون فیلم باگ بزرگ با تکیه بر این موضوع، یک اثر علمی تخیلی با چاشنی طنز را ارائه کرده است. مطلب معرفی بهترین سریال‌های علمی تخیلی سال 2021 که گلچینی از برترین‌ها است را در سایت روکیدا از دست ندهید.

باگ بزرگ 2

معرفی فیلم باگ بزرگ Big Bug 2022: اثری علمی تخیلی با بودجه 13 میلیون یورویی!​

فیلم باگ بزرگ (Big Bug) یا اشکال بزرگ محصول سال 2022 در ژانرهای کمدی و علمی تخیلی به کارگردانی ژان پیر ژونه (Jean Pierre Jeunet) می‌باشد. این فیلم یک کمدی را با حال و هوای وحشت از تکنولوژی به تصویر کشیده است. این اثر خنده‌دار به افراط بیش از حد در پیشرفت تکنولوژی پرداخته است‌. در فیلم باگ بزرگ همه‌چیز مکانیزه است، اما هیچ چیز به درستی کار نمی‌کند و زندگی روزمره فضایی پر از اشکالات را دارد. بودجه ساخت این اثر کمدی حدود 13 میلیون یورو تخمین زده شده است.

باگ بزرگ 3

کمپانی‌ Eskwad با همکاری کمپانی Gaumont فیلم باگ بزرگ را تولید کرده‌اند. منتشرکننده جهانی این فیلم Netflix بوده است. فیلم 1 ساعت و 51 دقیقه‌ای باگ بزرگ امتیاز 5.4 را در سایت IMDb دریافت کرده است و 57 درصد از کاربران گوگل آن را پسندیده‌‌اند. همچنین 48 درصد از داوران رسانه Rotten Tomatoes نسبت به تماشای این کمدی علمی تخیلی رضایت داشته‌اند. زمان اکران فیام باگ بزرگ در تاریخ 11 فوریه 2022 (برابر با 22 بهمن‌ماه 1400) بوده است.

باگ بزرگ 4

خلاصه داستان فیلم باگ بزرگ Big Bug 2022: قیام رباتی علیه انسان ها در نتفلیکس!​

داستان فیلم باگ بزرگ (Big Bug) در سال 2045 فرانسه می‌گذرد. آلیس در محله‌ای بسیار عجیب و غیرعادی زندگی می‌کند. او با افراد جدیدی ملاقات می‌کند و مکس تلاش می‌کند تا توجه آلیس را به خود جلب کند. در دنیای آن‌ها ربات‌ها نقش بسیار پررنگی دارند. ربات‌ها برای انسان‌ها زندگی خوبی را فراهم کرده‌اند.
در ادامه فیلم اتفاق عجیبی رخ می‌دهد. چهار ربات تصمیم می‌گیرند صاحبان خود را حبس کنند. یک ربات هوش مصنوعی سرکش تصمیم می‌گیرند صاحبان خود را حبس کنند. یک ربات هوش مصنوعی سرکش تصمیم می‌گیرد شورش کند و انسان‌ها با ماجراهای عجیبی روبرو می‌شوند. آیا ربات‌ها می‌توانند انسان‌ها را تصاحب کنند؟ مطلب معرفی فیلم کمدی متنفر 2022 (The Hater) را در سایت روکیدا بخوانید.

باگ بزرگ 7

لیست عوامل و بازیگران فیلم باگ بزرگ Big Bug 2022​

فیلم باگ بزرگ (Big Bug) به کارگردانی ژان پیر ژونه (Jean Pierre Jeunet) بوده است. این کارگردان به با همکاری گیوم لوران (Guillaume Laurant) فیلم‌نامه این فیلم را نوشته‌اند. ژان پیر ژونه و ریچارد گراندپیر (Richard Grandpierre) تهیه‌کنندگی فیلم باگ بزرگ را برعهده داشته‌اند. رافائل بو (Raphaël Beau) نیز آهنگساز این اثر بوده است.

بازیگران فیلم باگ بزرگ ایزابل نانتی (Isabelle Nanty) در نقش فرانسوا، السا زیلبرشتاین (Elsa Zylberstein) در نقش آلیس بارلی، کلود پرون (Claude Perron) در نقش مونیک، استفان دی گرودت (Stephane De Groodt) در نقش مکس، یوسف حاجدی (Youssef Hajdi) در نقش ویکتور بارلی، کلر چاست (Claire Chust) در نقش جنیفر، فرانسوا لوانتال (François Levantal) در نقش یونکیس، آلبان لنوار (Alban Lenoir) در نقش گرگ و مریسل فرتارد (Marysole Fertard) در نقش نینا بارلی هستند‌.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین