. . .

نقد و بررسی نقد و بررسی سریال اخرین نفرات ما

تالار سینما و تئاتر

Like crazy<3

مدیر رصد
پرسنل مدیریت
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
رصد کننده
کاربر منتخب
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
مدیر کتابدونی
- رصد
شناسه کاربر
1249
تاریخ ثبت‌نام
2021-11-25
آخرین بازدید
موضوعات
449
نوشته‌ها
1,869
راه‌حل‌ها
22
پسندها
20,717
امتیازها
613

  • #1
سریال آخرین نفرات ما اقتباسی از سری بازی‌های The Last of Us باشد که توسط کمپانی Naughty Dog تولید شده‌اند. The Last Of Us یک بازی پسا-آخرالزمانی است که در سال 2013 منتشر شد. این بازی بسیار مورد ستایش منتقدین قرار گرفت و توانست 258 عنوان بازی سال را از آن خود کند. دنباله‌ای برای این بازی با نام The Last Of Us Part 2 نیز در سال 2020 ساخته شد که با کسب 317 عنوان بازی سال، به عنوان پرافتخارترین بازی تمام ادوار شناخته شد.
ساخت اقتباسی شایسته از چنین بازی‌هایی که به این میزان از محبوبیت در نزد طرفداران بازی‌های ویدئویی و منتقدین برخوردارند، به هیچ وجه کار آسانی نیست. در ابتدا قرار بود که سونی، فیلم سینمایی از این فرنچایز بسازد که نیل دراکمن (Neil Druckman) مسئول نوشتن فیلمنامه آن و سم ریمی (Sam Raimi) کارگردان سه گانه اول اسپایدرمن و فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness، وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشتند. اما ساخت این پروژه محقق نشد. تا اینکه در سال 2020، شبکه HBO اعلام کرد که قرار است سریال آخرین بازمانده از ما را به تهیه‌کنندگی نیل دراکمن و کریگ مازن (Craig Mazin) تولید کند.

نقد و نمرات مجموعه تلویزیونی آخرین بازمانده از ما
سریال آخرین بازمانده چند قسمت است؟


سریال آخرین نفرات ما با انتشار اولین قسمتش نشان داد که یکی از بهترین سریال‌های سال خواهد بود. این مجموعه نظرات مثبتی از سوی منتقدانی دریافت کرد که بازی بازیگران، فیلمنامه، طراحی صحنه و دکور و موسیقی متن آن را تحسین کردند. برخی از منتقدان حتی آن را بهترین اقتباس لایو اکشن از روی یک بازی ویدیویی خواندند. این سریال تا کنون توسط 87 نفر در وبسایت راتن تومیتوز بررسی شده و امتیاز مثبت 99 درصدی را از آن‌ها دریافت کرده است. امتیاز سریال آخرین نفرات ما در IMDb نیز 9.5 از 10 و در متاکریتیک 84 از 100 است. از بین 36 نظری که در سایت متاکریتیک برای این سریال ثبت شده، 35 مورد مثبت و تنها 1 مورد متوسط ارزیابی شده است
 
آخرین ویرایش:

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین