. . .

معرفی نقد و بررسی انیمیشن زندگی مخفی حیوانات 2

تالار بحث و بررسی انیمیشن ها

Nstrn_jz

رمانیکی حامی
رمانیکی
شناسه کاربر
27
تاریخ ثبت‌نام
2020-09-27
آخرین بازدید
موضوعات
334
نوشته‌ها
979
پسندها
2,517
امتیازها
333
سن
20
محل سکونت
بلندای پرتگاه آرزوهای محال...^^

  • #1
انیمیشن The Secret Life of Pets 2 یا در زبان فارسی «زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲» یکی از جدیدترین آثار ماجراجویی، کمدی، انیمیشنی و خانوادگی کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) است که به‌دست کریس رناد ساخته شده است.
انیمیشن زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲ در تاریخ ۲۷ می ۲۰۱۹ (۶ خرداد ۱۳۹۸) در سالن‌های مخصوص کشور انگلستان به نمایش درآمد و تا به امروز امتیاز ۵۵ را از بین ۲۶ نقد انیمیشن و سریال که در سایت متاکریتیک قرار گرفته، به دست آورده است.

لازم به ذکر است که این انیمیشن تا به این لحظه توانسته رتبه ۹۹ را در لیست مورد بحث‌ترین آثار سینمایی سال ۲۰۱۹ کسب کند. همچنین در پایان و به‌عنوان جمع‌بندی باید گفت که انیمیشن The Secret Life of Pets 2 نمره‌هایی کسب کرده که باعث می‌شوند بتوانیم آن را تجربه‌ای متوسط و نسبتا سرگرم کننده بدانیم. به‌علاوه به نظر می‌رسد که با انیمیشنی رو‌به‌رو هستیم که به احتمال زیاد بخش زیادی از طرفداران آثار سینمایی و بینندگان اینگونه کارها از آن راضی خواهند بود؛ زیرا طرفداران و مخاطبان بر خلاف نظر منتقدان این انیمیشن را دوست داشتند و بعد از تماشای این اثر، امتیاز نسبتا خوب و رو به بالایی را به آن داده‌اند.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین