. . .

نقد و بررسی نقد و بررسی انیمه گوسیک Goshikku

تالار انیمه

Like crazy<3

مدیر رصد
پرسنل مدیریت
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
رصد کننده
کاربر منتخب
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
مدیر کتابدونی
- رصد
شناسه کاربر
1249
تاریخ ثبت‌نام
2021-11-25
آخرین بازدید
موضوعات
449
نوشته‌ها
1,867
راه‌حل‌ها
22
پسندها
20,686
امتیازها
613
محل سکونت
او (":

  • #1
گوسیک (به ژاپنی: ゴシック Goshikku-) یک مجموعه لایت نوول ژاپنی به نویسندگی کازوکی ساکورابا و تصویرسازی هیناتا تاکدا که انتشارات فوجیمی شوبو آن را عرضه کرده‌است. داستان در کشوری ساختگی در اروپا به سال ۱۹۲۴، اتفاق می‌افتد جایی که کازویا کوجو، یک دانش‌آموز انتقالی ژاپنی با دختری زیرک و مرموز که فقط کتابخانه را برای خوابیدن ترک می‌کند، برخورد کرده. برادر آن دختر یک کارآگاه است که برای حل پرونده‌های پیچیده و دشوار متکی بر هوش استثنایی او است.
جلد نسخه انیمه
مجله توکیوپاپ اولین قسمت این رمان به زبان انگلیسی را در آوریل ۲۰۰۸و دومین قسمت را نیز در مارس ۲۰۱۰ منتشر کرد. بر پایه این انجمن رمان نویسی رمانیک سری مانگا توسط مجله دراگون ایج از ۹ دسامبر ۲۰۰۷ شروع به انتشار گردید. همچنین یک مجموعه تلویزیونی انیمه ۲۴ قسمتی نیز توسط استودیو بونز و به کارگردانی هیتوشی نانبا تهیه گردید که از ۷ ژانویه ۲۰۱۱ شروع شده و تا ۲ ژوئیه ۲۰۱۱ ادامه داشت.

داستان

گوسیک در یک کشور ساختگی کوچک اروپایی با نام سائوبور و به سال ۱۹۲۴ اتفاق می‌افتد. داستان حول محور کازویا کوجو، سومین پسر سرباز سلطنی ژاپن که به تازگی به دانشگاه مارگوریت، جایی که منشأ داستان‌ها و افسانه‌های ترسناک محلی است انتقال یافته. در آنجاست که او با دختر زیبا و مرموزی به نام ویکتوریکا برخورد می‌کند. او هرگز سر کلاس نمی‌رود و تمام طول روز مشغول خواندن کلیه کتاب‌های، کتابخانه یا حل معماهایی که حتی کارآگاهان نیز از پس آن بر نمی‌آیند است. بیشتر تمرکز داستان این مجموعه بر روی کازویا و ویکتوریکا و درگیری آن‌ها برای حل پرونده‌های پر رمز و راز و در عین حال آشنایی آن‌ها با اشخاص مختلف است.

شخصیت‌های اصلی​

کازویا کوجو (به ژاپنی: (久城 一弥 Kujō Kazuya) شخصیت اصلی داستان کوچکترین پسر سرباز سلطنتی ژاپن.
ویکتوریکا د بلویس (به ژاپنی: ヴィクトリカ・ド・ブロワ Vikutorika do Burowa) دختری ۱۵ ساله که در دانشگاه سینت مارگوریت به تحصیل می‌پردازد، اگرچه او بیشتر وقت خود را در کتابخانه دانشگاه سپری می‌کند. او جثه‌ای کوچک و عروسک مانندی همراه با موهای بلوند بسیار بلند و چشمانی سبز دارد. اما دارای صدایی گرفته‌است که فراتر از سن او نشان می‌دهد. از دیگر نکات ظاهری مهم او پیپی است که در هنگام فکر کردن آن را می‌کشد.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین