. . .

معرفی نقد انیمیشن خانه شناور

تالار بحث و بررسی انیمیشن ها

Nstrn_jz

رمانیکی حامی
رمانیکی
شناسه کاربر
27
تاریخ ثبت‌نام
2020-09-27
آخرین بازدید
موضوعات
334
نوشته‌ها
979
پسندها
2,517
امتیازها
333
سن
20
محل سکونت
بلندای پرتگاه آرزوهای محال...^^

  • #1
خانه شناور (Drifting Home) سفری غیرمعمول و در عین حال جذاب را از طریق جنبه‌های مختلف غم و اندوه به تصویر می‌کشد.
داستان انیمیشن:
کوسوکه و ناتسومه از دوران کودکی با هم دوست بوده‌اند، اما با گذشت زمان، رابطه بین دو دانش آموز کلاس ششمی تیره به نظر می‌رسد زیرا آنها مدام از یکدیگر دوری می‌کنند. آنها یک روز در تعطیلات تابستانی از یک مجتمع مسکونی بازدید می‌کنند که قرار است تخریب شود. پس از بزرگ شدن در آنجا، این مکان خاطرات زیادی را در خود جای داده است، اما در حین بازی، ناگهان در یک پدیده مرموز گرفتار می‌شوند.هنگامی که آنها به هوش می‌آیند، یک اقیانوس کامل را در مقابل خود می‌بینند، زیرا مجتمع مسکونی با کوسوکه، ناتسومه و دیگران در آن به یک دریای اسرارآمیز فرو رفته است. آیا آنها می‌توانند به دنیای قبلی خود بازگردند؟ سفر خداحافظی تابستانی هم اکنون آغاز می‌شود…

موضوع اولیه و اصلی انیمه Drifting Home درباره بقا است، در جایی که کودکان برای کنار آمدن با این مخمصه عجیب تلاش می‌کنند، تمایل آنها برای بازگشت به خانه تنها با نیاز به یافتن غذا و آب تحت الشعاع قرار می‌گیرد. با این حال، آنچه داستان را از لحاظ موضوعی لنگر می‌آورد، روابط بین بازیگران است، به ویژه بین دوستان جدا شده کوسوکه و ناتسومه.
بی میلی آنها به کار با یکدیگر در ناتوانی در پردازش کامل یک رویداد غم انگیز خلاصه می‌شود. هیچ یک از آنها نمی‌توانند درد خود را به درستی بیان کنند و از آنجا که هر دو با مجتمع آپارتمانی تبدیل شده به قایق موقت، که به عنوان یک یادآور دائمی از زندگی قبل از شکاف در دوستی آنها عمل می‌کند، پیوند دارند، تلاش برای اصلاح مشکلات آنها بسیار دشوار می‌شود.


 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین