. . .

آموزش نحوه برقراری تماس گروهی واتساپ

تالار آموزش دیجیتال

seon-ho

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
154
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-14
آخرین بازدید
موضوعات
726
نوشته‌ها
1,404
راه‌حل‌ها
18
پسندها
4,359
امتیازها
407
سن
19
محل سکونت
دنیای موسیقی:)

  • #1

نحوه برقراری تماس گروهی واتساپ

برنامه کاربردی واتساپ یکی از پیام رسان های رایگان است که در نسخه های متفاوت برای پلتفرم های مختلف منتشر شده است که شما می توانید خیلی ساده از این برنامه استفاده کنید. از این رو، واتساپ دارای قابلیت های متعددی می باشد که یکی از این قابلیت ها که این روزها بسیار کاربردی واقع شده اند، می توان به قابلیت تماس صوتی و تصویری اشاره کرد که شما حتی می توانید به‌صورت گروهی با دوستان خود مکالمه کنید. اما اگر تاکنون تماس صوتی و تصویری گروهی برقرار نکرده اید، در ادامه این گزارش قصد داریم شما را با نحوه برقراری تماس گروهی واتساپ آشنا سازیم. همراه ما باشید.


نکته : برای استفاده بهتر از برنامه واتساپ، توصیه می شود ابتدا آخرین نسخه واتساپ را بر روی گوشی خود دانلود و نصب کنید.

1. ابتدا وارد برنامه واتساپ شوید و سپس یکی از مخاطبانی که میخواهید آن هم در تماس گروهی شما باید، انتخاب کنید. هم اکنون شما وارد صفحه گفتگو یا همان چت خواهید شد که در قسمت بالا، 2 گزینه وجود دارد. گزینه سمت راست صرف تماس صوتی و گزینه سمت چپ نیز صرف تماس تصویری می باشد. با این وجود هیچ تفاوتی برای برقراری تماس گروهی میان این دو گزینه نیست و مراحل کاملا یکسان هستند. به همین دلیل ما در این گزارش تماس صوتی را انتخاب کردیم.

واتساپ


2. کمی صبر کنید تا مخاطب مدنظر شما، تماس را دریافت و سپس پاسخ دهد.

تماس صوتی واتساپ


3. هم اکنون مخاطب شما، پاسخ تماس را داده است و می توانید با او مکالمه کنید. بعد از آنکه مخاطب پاسخ تماس شما را می دهد، در قسمت بالا سمت راست، آیکون مخاطبی را مشاهده خواهید کرد که کنار آن یک + قرار دارد. از این رو اینک این گزینه را انتخاب کنید.

تماس گروهی واتساپ


4. وارد مخاطبان خود خواهید شد که در به‌صورت یک به یک می توانید مخاطبانی که تصمیم دارید تا در تماس گروهی شما شرکت کنند را انتخاب و اضافه کنید.

مخاطبین واتساپ


به همین سادگی شما توانستید تماس صوتی و تصویری گروهی را در واتساپ برقرار کنید.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین