. . .

خبر موسیقی ایرانی در امریکای لاتین طنین انداز شد

تالار اخبار موسیقی

-Razieh-

رمانیکی فعال
رمانیکی
شناسه کاربر
1873
تاریخ ثبت‌نام
2022-03-07
آخرین بازدید
موضوعات
23
نوشته‌ها
35
پسندها
81
امتیازها
92

  • #1
به نقل از روابط عمومی گروه «نوای مهر»، مهدی عیوقی نوازنده موسیقی و سرپرست گروه موسیقی «نوای مهر» که طی سال های اخیر همراه با این مجموعه موسیقایی در کشورهای آمریکای لاتین کنسرت ها و مستر کلاس های مختلفی را برگزار کرده، با اشاره به تازه ترین پروژه های موسیقایی این گروه توضیح داد: طی ۲ سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا سفرهای «نوای مهر» به قاره آمریکا لغو شد. اما این گروه به تاریخ ۸ اسفند ۱۴۰۰ به مکزیک سفر کرده تا در آنجا کنسرت‌ها و مسترکلاس‌های خود را برگزار کند. ما در نظر داریم تا به مدت ۲ ماه در این کشور بمانیم و برنامه‌هایمان را اجرا کنیم.

وی در شرح برنامه‌های‌شان در مکزیک تاکید کرد: حدود ۱۰۰ هنرجوی موسیقی ایرانی در مکزیک داریم که در سال‌های گذشته و در سفرهای مختلفی که گروه «نوای مهر» به این کشور داشته، با آنها کار کرده‌ایم. برخی از این هنرجویان الان به دوره‌عالیِ موسیقی ایرانی رسیده‌اند.

عیوقی ادامه داد: ما در ایام نوروز در مکزیک خواهیم بود. مسترکلاس‌های بسیاری را برگزار خواهیم کرد. کنسرت‌های رسمی برنامه ریزی شده که با حضور اعضای «نوای مهر» روی صحنه می‌رویم. البته اجرا در فستیوال زاکاتاکاس یکی از اتفاق‌های مهمی است که در این سفر انجام می‌شود. این فستیوال یکی از رویدادهای مهمِ کشور مکزیک است و ما برای دومین بار است که برای حضور در این فستیوال دعوت می‌شویم.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین