. . .

عکس موزه های کره جنوبی

تالار موزه‌ها

at♧er

رمانیکی نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
شناسه کاربر
1484
تاریخ ثبت‌نام
2022-01-03
آخرین بازدید
موضوعات
124
نوشته‌ها
837
راه‌حل‌ها
7
پسندها
3,809
امتیازها
483
محل سکونت
مثلث برمودا ∆

  • #1
کشور کره با دیرینه ی تاریخی بالای خود یکی از امپراطوری های کهن جهان بوده که اشیا و بناهای بسیاری از آن زمان برای مردم کره به یادگار مانده است. همچنین یکی از کشورهایی است که دارای افسانه‌های حماسی بسیاری بوده و مردم این کشور با تاریخ کشور خود عجین شده اند و همواره از آن یاد می‌کنند . در این مقاله ما تعدادی از موزه های مهم کره را بررسی خواهیم کرد که بعضی از آن ها جزو آثار ملی و تاریخی کره جنوبی می باشد.

موزه ی ملی کره​


موزه ملی کره در سئول با داشتن بیش از 220،000 اثر هنری فرهنگی در شش طبقه، از تاریخ باستان و قرون وسطایی تا تاریخ اوایل مدرن ، شاید یکی از گسترده ترین و چشمگیرترین موزه‌های کره جنوبی باشد. این نمایشگاه با نمایشگاه هایی با محوریت موضوعی مانند خوشنویسی، نقاشی، مجسمه سازی و صنایع دستی را در قالب موضوعات هنر، دین و فرهنگ به نمایش می گذارد. این نمایشگاه سالانه بازدید کنندگان بسیار زیادی را به خود جذب می کند و دارای مسیری با نشانه های بتکده است که بازدید کنندگان را به سمت یک مکان آرام و دنج در جریان و جویبارها هدایت می کند.

موزه ی یادبود جنگ کره​


موزه ی یادبود جنگ کره با احترام به فداکاری نجیب شهدای میهن پرست کره جنوبی تأسیس شده است. موزه ی یادبود جنگ کره با حدود 33000 اثر هنری مرتبط با جنگ به عنوان یک مکان آموزشی، ملی و اخلاقی خدمت می کند. بازدید کنندگان باید چند ساعت را برای اکتشاف شش سالن سرپوشیده موزه و سالن نمایشگاهی سلاح های جامبو اختصاص دهند. اتاق تاریخ جنگ ، نمایشگاه ویژه ای است که از سنوات پیش از تاریخ تا اواخر دهه ،1800 سلاح و لباس نبرد کره ای را به نمایش می گذارد. در همین حال ، اتاق دوران جنگ ، به بازدید کنندگان این امکان را می دهد تا از طریق ماکت های روستاهای جنگ زده ی کره اطلاعاتی به دست آوردند تا تصویر بهتری از سئول به دست آوردند. سئولی که تقریبا پس از جنگ های پشت سر هم نابود شده بود.

موزه ی ملی دریانوردی کره​


جای تعجب نیست که دریا برای شهروندان بوسان ، بزرگترین شهر بندری کره جنوبی و پنجمین بندر شلوغ جهان با تناژ محموله، بسیار مهم است. نمایشگاه های موجود در موزه ملی دریانوردی با تمرکز بر همه جنبه های زندگی دریایی و اقیانوس ، از موجودات دریایی گرفته تا تاریخ صنعت دریانوردی این شهر ، این اهمیت را نشان می دهد. این موزه همچنین دارای یک کتابخانه ، آکواریوم ، مرحله اجرا و یک تئاتر 4 بعدی است که چیزی را برای همه سنین ارائه می دهد.

موزه ملی گیونگجو​


به عنوان پایتخت پادشاهی سلا (57 سال قبل از میلاد - 935 میلادی) ، شهر گئونگجو در تاریخ و سنت غرق است و مملو است پر از حوادث تاریخی و فرهنگی در طی ادوار مختلف تاریخ. شاید در هیچ جای کره بهتر از موزه ملی گیونگجو نباشد تا به این وضوح حوادث تاریخی را به نمایش بکشد. در اینجا ، آثار باستانی در بخش های مختلف نمایشگاه وجود دارد. از جمله تالار اصلی که دارای ظروف سفالی ، آثار هنری و کارهای هنری است که به زیبایی طراحی شده اند. تالار یادبود گوکون که دارای بیش از 600 اثر هنری از مجموعه شخصی دکتر لی یانگ سیون است نیز در این موزه وجود دارد. گالری گوبون ، مجموعه آثار باستانی از مقبره های بزرگ این شهر را برای بازدیدکنندگان به نمایش میکشد.
برای مرور زندگی روزمره دربار سلطنتی ، از گالری شماره 2 که در آن کالاهای خانگی و مصنوعات کاوش شده از حوض ولجی در معرض نمایش هستند ، دیدن کنید. بازدید کنندگان می توانند نگاهی دقیق به تاجهای درخشان ، زیور آلات جادویی و جواهرات خیره‌کننده داشته باشند. همه این آثار هنری عالی در دوران سیلا بوده اند و قدمتی چند صد ساله دارند.

موزه طب شرقی دائگو یانگ​


از طریق این موزه تعاملی ، که بخشی از نمایشگاه است ، به تاریخچه طب شرقی مراجعه کنید. این نمایشگاه ، منشاء طب شرقی در یانگ نیونگشی را نشان می دهد. در حالی که این مرکز بازدید کنندگان را دعوت می کند تا از طریق فعالیت ها با مفاهیمی مانند او یانگ (پنج عنصر طبیعی انرژی مثبت و منفی) و ساسانگ (چهار نوع بدن) آشنا شوند. پیاده روی در طول مسیر نمایشگاه طب سوزنی موزه قدم بزنید. مسیرهایی نیز وجود دارد که در اطراف آن طب های دارویی و خواص آن به چشم میخورد. تمامی اطلاعات مربوط به هر دارو در لوحی بالای آن قرار داده شده است تا بازدیدکنندگاه به فواید آن ها پی ببرند و اطلاعات و دانش خود را در این زمینه افزایش دهند. در روزهای منتهی به یکم یا ششم هر ماه، بازار عمده فروشی در طبقه پایین برگزار می شود و که میتواند منبعی خوب برای خرید سوغاتی شما باشد.

کاخ ملی موزه کره​


مقبره معروف سلطنتی سلسله جوزون ، طولانی ترین سلسله حكومت كنفوسیان است كه پنج قرن از سال 1392 تا 1897 به طول انجامید و در حدود 40 كیلومتر از سئول واقع شده است. بخش اعظم تاریخ این سلسله را می توان در موزه کاخ ملی کره جستجو کرد. جایی که می توان آثار هنری را در یک مجموعه گسترده شامل بیش از 40،000 مورد مشاهده کرد. این مجموعه دائمی تمام جوانب سبک زندگی ژوزون ، از جمله هنر ، علم و موسیقی دوره را در بر می گیرد. این موزه همچنین میزبان نمایشگاه های موقت ویژه و برنامه های آموزشی برای انگلیسی زبانان است.

موزه ی سامسونگ دیلایت​


برخلاف بیشتر موزه ها ، که عموماً تصویری از گذشته را نشان می دهند ، سامسونگ بازدیدکنندگان را مجبور به ایده پردازی و تصور نقاشی های دهه های آینده میکند. در این موزه به بازدیدکنندگان امکان تصور و کنکاش در نقاشی های خیالی و کانسپت داده میشود. .
سامسونگ الکترونیک به جای اینکه صرفاً چگونگی ارائه محصولات خود را به نمایش بگذارد ، نشان می دهد که دستگاه ها چگونه می توانند آینده را از طریق یک سری فعالیتهای فراگیر شکل دهند. به عنوان مثال ، منطقه "سنس" این موزه به آنها اجازه می دهد از ژست هایی برای تعامل با نمایشگرهای آیینه ای استفاده کنند. در حالی که نمایشگاه "خانه آینده" از واقعیت افزوده استفاده می کند تا نشان دهد چگونه "اینترنت اشیا" زندگی روزمره را راحت تر و مناسب تر می کند و زندگی همگان را بهم متصل میکند.

موزه تاریخ زندان سودیمون​

موزه تاریخ زندان سودیمون


این زندان پیش از این که زندان سودیمون نام بگیرد، یک زندان برای فعالان استقلال کره ای در زمان استعمار ژاپن بود و اکنون تالار تاریخ زندان سودیمون نام دارد که هم یک موزه ی تاریخی و فرهنگی است و هم یک بنای یادبود که یادآور جنگ کره برای استقلال است. ساختمانهای آجری قرمز این مجموعه روزگاری تعدادی از سلولهای زندان را در خود جای داده بودند که به نمایشگاههای آموزشی گسترده ای مبدل شده اند که تصاویر روشهای شکنجه مورد استفاده ژاپنی ها علیه مبارزان آزادی کره را نشان می دهد. این موزه کاملاً دلهره آور است اما همچنین روشنگر است. زیرا یک نگاه بی نظیر به مشکلات و پیروزی های ملت کره را می اندازد و واقعیات آن را با تمامی جزئیات به تصویر میکشد.

موزه ملی دائگو​


این موزه با نمایش های بی شماری که از زره پوشان و جواهرات گرفته تا یادگارهای بودایی و دست نوشته های کنفوسیوس برخوردار است ، میتواند بازدید کنندگان را مشغول به تماشا کند. بازدیدکنندگان میتوانند در موزه ملی دائگو به تاریخ شهر بپردازند و اطلاعاتی کسب کنند. یکی از پر بازدیدترین نمایشگاه ها ، گالری سنتی زندگی مردمی است که در آن فرهنگ سئون بی و اعتقادات و آیین های منطقه یئونگنام به زیبایی ارائه شده است. تعدادی از برنامه های فرهنگی مانند رنگرزی سنتی و تجارب دستی بازدیدکنندگان بیشتری را در هر رده ی سنی به خود جذب میکند.

 
نام موضوع : موزه های کره جنوبی دسته : موزه‌ها

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین