. . .

عکس موزه های انگلستان

تالار موزه‌ها

at♧er

رمانیکی نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
شناسه کاربر
1484
تاریخ ثبت‌نام
2022-01-03
آخرین بازدید
موضوعات
124
نوشته‌ها
837
راه‌حل‌ها
7
پسندها
3,823
امتیازها
483
محل سکونت
مثلث برمودا ∆

  • #1
موزه های انگلستان

انگلستان، کشوری با جذابیت های منحصر به فرد که از مناظر زیبای ولز و ایرلند شمالی گرفته تا خود انگلستان با تاریخی سرشار از جنگهای بزرگ، آرامش های طولانی، اختراعات و ابداعاتی که همیشه دست خوش تغییرات اساسی در این کشور بوده است. شاید باورش برایتان سخت باشد ولی استخوان‌های انسان‌های اولیه با قدمت 5800 سال پیش برای اولین بار در این کشور کشف شد و این نشان از تاریخ شگفت انگیز در این کشور دارد.
برای هر توریستی یا هر علاقمند به هنر یا تاریخ، موزه های انگلستان میتواند بسیار دلنشین و جذاب باشد.
ما در این مقاله چند موزه مطرح در انگلستان را برای شما معرفی میکنیم و پیشنهاد میکنیم در سفر به بریتانیا حتما به این موزه ها سر بزنید.

موزه تاریخ طبیعی​


این موزه نمادین لندن، بیش از 130 سال قدمت دارد و جمعیت عظیمی را به خود جلب کرده است. در داخل ساختمان معروف آجری قرمز، صدها نمایشگاه جذاب کشف خواهید کرد که ازجمله آن می توان به اسکلت های دایناسور و فسیل ها، اسکلت نهنگ آبی روان و مرکز داروین، جایی که می‌توانید صدها نمونه حیرت انگیز را ببینید و صحبت های دانشمندان را بشنوید ( ورود به آن رایگان است ) اشاره کرد.

موزه بین المللی برده داری​


موزه بین المللی برده‌ داری به عنوان تنها موزه ملی دنیا به حساب می‌آید که داستان های متحرک و شدیدا منقلب کننده تجارت برده داری را و همچنین جنبه‌های برده داری تاریخی و معاصر را به تصویر می‌کشد. موزه بین المللی برده داری در لیورپول واقعاً باید در لیست بازدید شما از این شهر قرار بگیرد.
این موزه از طریق یک برنامه متنوع نمایشگاه های موقت موضوع برده داری مدرن را کنترل می کند و به عنوان قطب بین المللی برای منابعی در زمینه حقوق بشر در نظر گرفته می شود.

موزه بریتانیا​


به یک روز کامل نیاز دارید تا حتی نیمی از مجموعه چشمگیر موزه بریتانیا را ببینید. گنجینه های نفس گیر از سراسر جهان که بیش از دو میلیون سال تاریخ بشر را در خود جای داده است در اینجا به نمایش گذاشته می شود. در هنگام تماشای این موزه محو تماشای آن خواهید شد و متحیر و مبهوت خواهید ماند.

موزه سنتی بیمیش​


اگر موزه های سنتی را دوست دارید این موزه درست همان چیزیست که میخواهید. این موزه که بیانگر زندگی و کار است، در 300 هکتار از حومه شهر خیره کننده نیوکاسل قرار دارد و نشان می دهد زندگی در شمال شرقی انگلیس در دهه 1820 چگونه بوده است. ساختمان ها به شکل قدیمی هستند، با آجرهایی که از منطقه محلی خریداری شده اند و بازسازی شده اند تا حس واقعی تاریخ را به شما بدهند.
کارگران موزه لباس های مربوط به ان دوره را پوشیده اند ، بنابراین شما واقعا احساس خواهید کرد که به زمان گذشته قدم گذاشته اید. حتی می توانید نان را از نانوایی دهه 1900 بخرید و در یک میخانه سنتی نوشیدنی بنوشید یا در یک فروشگاه لباس فروشی، لباس قدیمی به تن کنید.

موزه مری رز​


موزه مری رز را در پورتموث پیدا خواهید کرد. جایی که به جای یادگیری داستان کشتی معروف هنری هشتم، که در سال 1545 غرق شد، فقط پای آن خواهید ایستاد. مری رز در سال 1982 از اعماق دریا بیرون کشیده شد و برای نسل های آینده با زحمت محافظت شده است.
همچنین موزه مری رز این امکان را به شما می دهد که مانند گذشته یک کشتی جنگی قرن شانزدهم را از روی بالکن موزه ببینید.

موزه عدالت ملی​


در حین بازدید، با شخصیت های مختلف تاریخی روبرو می شوید، و اینکه در این موزه میتوانید نمایش یک دادگاه معروف را تماشا کنید. در مورد تغییر و تحولات زندانها در طول قرنها اطلاعات کسب کنید و اگر به اندازه کافی شجاعت دارید به یکی از برنامه شبح دل انگیز بپیوندید.

مرکز وایکینگ​


مرکز وایکینگ که به تازگی با سرمایه ای بیش از 4 میلیون پوند توسعه یافته است، از باستان شناسی واقعی برای بازگو کردن داستان وایکینگ ها که در سال 960 میلادی در این منطقه زندگی می کردند، استفاده می کند.
بازدید کنندگان می توانند قسمتی از کاوش ها را از طریق یک کف شیشه ای مشاهده کنند. همچنین یک گالری با نمایش آثار باستانی شگفت انگیز در این موزه به نمایش گذاشته شده است که بسیار تماشای آن لذت بخش خواهد بود.

موزه علوم​


موزه علوم لندن بیشتر از آنچه که فکر میکنید جذاب می باشد. در واقع برای جلب توجه کودکانی که به همه چیز علم و فن ‌آوری علاقه ‌مند هستند موزه علوم بسیار عالی است. گالری ‌های جالب به شما این شانس را می‌ دهد که واقعا با این علم آشنا شوید و به آوردن اصول علمی به زندگی کمک کنید. همچنین موزه علوم ، برخی اشیای جالب را در معرض نمایش قرار داده است که از جمله آن می توان به موشک فرماندهی آپولو ۱۰ و موشک استیفنسون اشاره نمود.
به علاوه شما می ‌توانید تجربه پرواز با یک موشک پیکان قرمز را تجربه کنید و یا با سازه‌ ای فوق‌ العاده و سه‌ بعدی یا چهار بعدی به فضا پرتاب شوید.

برونل (SS) بریتانیا​


این کشتی که توسط مهندس افسانه ‌های "ایزامبار" پادشاه برونل ساخته شده، اولین کشتی اقیانوس ‌پیما فضایی جهان می باشد و یکی از مهم‌ ترین کشتی ‌های تاریخی جهان به شمار می‌ رود. این کشتی به دقت بازسازی شده ‌است و بازدیدکنندگان اکنون می ‌توانند برای درک این شاهکار مهندسی خودشان وارد این کشتی شوند. کشتی توسط یک صفحه شیشه ‌ای بزرگ، که از آب پر شده ‌است پوشانده شده است، تا توهم شناور بودن را ایجاد نماید. شما حتی می ‌توانید برای یک لحظه تجربه منحصر به فرد از زیر آن عبور کنید.

موزه ملی راه آهن​


موزه ملی راه آهن دارای قدمتی بیش از 300 سال می باشد که برنده جایزه موزه آزاد در نیویورک را به خود اختصاص داده است. سالن ‌های بزرگ پر از قطارهای غول پیکر و خیره کننده، از جمله مالارد ، سریعترین لوکوموتیو بخار جهان و یک قطار سریع السیر ژاپنی منظره ای زیبا بوجود آورده است که بسیار حیرت انگیز می باشد.
 
نام موضوع : موزه های انگلستان دسته : موزه‌ها

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین