. . .

بحث و گفتگو معرفی چند کتاب برای دهه هشتادی ها؛

تالار متفرقه ادبیات
رده سنی
  1. نوجوانان
  2. جوانان
کتاب دموکراسی یا دموقراضه:

پادشاهی به نام ممول زمانی که عمرش به پایان میرسه باید از بین ۲۵ پسرش یکی رو به عنوان جانشین انتخاب کنه، اما این انتخاب رو به عهده مردم میذاره و تنها شرطش اینه که هر پسر باید ۲ سال حکومت کنه، اما حالا کشور به ۲۵ دسته تقسیم شده تا اینکه انتخاباتی برگزار میشه و..

کتاب شعله در مه:

ماریکو، در تمام زندگی میخواست فراتر از یک دختر نجیب زاده باشه و حالا مجبوره با پسر امپراطور ازدواج کنه. تا اینکه در راه پایتخت بهش شبیخون میزنن. اما ماریکو با ورود به گروه سیاه جامگان سعی داره انگیزه اون ها از حمله به خودش رو کشف کنه ..

کتاب مزرعه حیوانات:

گروهی از حیوانات اهلی مزرعه، برای بدست آوردن آزادی و برابری در مقابل صاحب مزرعه شورش میکنن...بعد از پیروزی خوک ها رهبری حیوانات رو به عهده میگیرن و قوانینی رو اعمال میکنن که به تدریج دچار تغییر میشه و در نهایت حیوانات مزرعه شاهد دیکتاتوری خوک ها هستند

کتاب انجمن شاعران مرده:

آقای کیتینگ معلم جدیدی که به مدرسه خشک و قانون مدار ولتون وارد میشه و مفاهیم جدید از زندگی "دم رو غنیمت شمار " و " مرگ آگاهی" رو به شاگردان خودش آموزش میده، مفاهیمی که قوانین مدرسه رو به چالش میکشه و دانش آموزها تحت تاثیر آقای کیتینگ انجمنی به اسم شاعران مرده تشکیل میدن که باعث دردسرهای زیادی میشه و..

کتاب دنیای سوفی:

ماجرا از جایی شروع میشه که یک نامه مرموز برای سوش می رسه، اما فقط یک جمله توی این کتاب نوشته شده : توکی هستی؟! و این شروع نامه های مرموز با سوال های عجیب بود که به دست سوفی می رسید و این سوال ها ذهن سوفی رو درباره زندگی و انسان ها درگیر کرده بود و ..
 
آخرین ویرایش:

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
17
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
16
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
27
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
20
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
28

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین