. . .

معرفی معرفی مانگای Tokyo Ghoul

تالار بحث و بررسی انیمه و مانگا
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

CANDY

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
فرازین
بخشدار
مدیر
رصد کننده
طراح
تدوینگر
نام هنری
Minok
بخشدار
- امور فرهنگی
مدیر
تدوین+میکس+بازرس
شناسه کاربر
3457
تاریخ ثبت‌نام
2022-11-23
آخرین بازدید
موضوعات
969
نوشته‌ها
2,268
راه‌حل‌ها
27
پسندها
3,432
امتیازها
436
سن
19
محل سکونت
جنگل‌متروکه‌افکار(:

  • #1

Tokyo Ghoul​

انیمه توکیوغول از بهترین مانگاهای ترسناک

  • MAL: 8.52
  • مانگاکا: سوئی ایشیدا
  • تاریخ شروع انتشار: سپتامبر 2011
  • وضعیت: پایان یافته
  • تعداد چپتر: 143 ( 14 جلد )
سری توکیو غول، یکی از محبوب ترین سری ها در دهه اخیر و یکی از بهترین مانگاهای ترسناک محسوب میشه. داستان توکیو غول، درباره دنیایی‌ست که در اون، غول های انسان نما و انسان ها در کنار همدیگه زندگی می کنن. ولی رابطه دوستانه ای ندارن! چون غول ها از انسان ها تغذیه می کنن و همین نکته باعث ایجاد جنگ خونبار و بی رحمانه ای بین انسان ها و غول ها شده.

شخصیت اصلی توکیو غول، دانشجوی جوانی به نام کن کانکی هستش. یه انسان، که از غول ها متنفره. ولی زمانی که به خودش میاد، می بینه که خودش هم در حال تبدیل شدن به یکی از اونهاست. کانکی، همزمان که برای حفظ انسانیتش می جنگه، همزمان سعی می کنه از قدرت غولی که به دست آورده، در راه محافظت از عزیزانش، استفاده کنه.

مانگای توکیو غول به اندازه کافی شناخته شده هست. اما برای کسایی که تازگی با انیمه و مانگا علاقه پیدا کردن این رو هم اضافه میکنیم: سری دوم این مانگا با اسم Tokyo Ghoul: Re یا توکیو غول: بازگشت هم نوشته شده که ادامه داستان سری قبل رو طی 179 قسمت (16 جلد) روایت میکنه. یه انیمه چهار فصلی هم به اقتباس از این دو سری ساخته شده. که فصل اول اون داستان مجموعه مانگای توکیو غول رو روایت میکنه. داستان فصل دوم اون خارج از مانگاست و فصل سوم و چهارم اون از سری بازگشت اقتباس شده. این هم بگیم که محبوبیت سری اول از سری بازگشت بیشتره. و درکل مانگا کیفیت خیلی بیشتری از انیمه داره. پس به هیچ عنوان این مانگای کم نظیر رو از دست ندین.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین