. . .

معرفی معرفی شغل کارشناس فروش

تالار مشاغل تخصصی

فندوق کوشولو🧸🍪

رفیق رمانیکی
کاربر ثابت
شناسه کاربر
1784
تاریخ ثبت‌نام
2022-02-20
آخرین بازدید
موضوعات
138
نوشته‌ها
674
راه‌حل‌ها
2
پسندها
4,619
امتیازها
443
سن
18
محل سکونت
سرزمین رویاها

  • #1
کارشناسان فروش همگی در رشد و گسترش کسب‌وکارها فعالیت دارند. آن‌ها فرایندها، محصولات و خدمات شرکت را مانند کف دستشان می‌شناسند، بر تیم‌های فروش نظارت می‌کنند، به آن‌ها انگیزه می‌دهند و عملکردشان را ارزیابی می‌کنند. آن‌ها به جای صبحانه خوردن، تحقیقات بازار را انجام می‌دهند و به جای ناهار، پیش‌بینی‌های فروش را. آن‌ها رؤیای استراتژی‌های بازاریابی را می‌بینند و با فکر بودجه‌های تبلیغاتی از خواب بیدار می‌شوند. اگر به شغل کارشناس فروش علاقه‌مند هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

معرفی شغل کارشناس فروش: نیازمندی‌های کار​

تحصیلات​

اگر شما هم به شغل کارشناس فروش علاقه دارید و قصد دارید کارشناس فروش شوید، یکی از اولین مواردی که باید در نظر بگیرید این است که به چه میزان تحصیلات نیاز دارید. ما مشخص کرده‌ایم که نیمی از کارشناسان فروش مدرک کارشناسی دارند و برخی نیز مدرک کارشناسی ارشد. با وجود این‌که بیش‌تر کارشناسان فروش مدرک دانشگاهی دارند، فقط با اخذ دیپلم می‌توان به کارشناس فروش تبدیل شد.

مهارت‌ها​

بخش «مهارت‌ها» در رزومه‌ی شما تقریبا می‌تواند به اندازه‌ی بخش «تجربه» مهم باشد؛ بنابراین، می‌خواهید تصویر دقیقی از چیزی باشد که می‌توانید انجام دهید. خوشبختانه، ما همه‌ی مهارت‌هایی موردنیازتان را پیدا کرده‌ایم؛ پس حتی اگر هنوز این مهارت‌ها را ندارید، حداقل می‌دانید که باید برای کدام بخش‌ها وقت بگذارید و آن‌ها را بهبود بخشید.

از بین تمام رزومه‌هایی که بررسی کردیم، برخی از کارشناسان فروش به ارتباطات اشاره کرده‌اند؛ از طرفی، مهارت‌های نرمی مانند استقامت فیزیکی و اعتماد‌به‌نفس نیز در به دست آوردن شغل کارشناس فروش اهمیت دارند.

معرفی شغل کارشناس فروش: چگونه کارشناس فروش شویم؟​

هنگام تحقیق درمورد چگونگی کار در شغل کارشناس فروش، انتخاب رشته‌ی مناسب همیشه گام مهمی محسوب می‌شود. هنگامی که درباره‌ی رایج‌ترین رشته‌ها برای کارشناسان فروش تحقیق کردیم، متوجه شدیم که آن‌ها معمولا مدرک کارشناسی یا کاردانی را دریافت می‌کنند. مدارک دیگری که اغلب در رزومه‌های این افراد به چشم می‌خورند، دیپلم یا کارشناسی‌ارشد هستند.

ممکن است متوجه شوید که داشتن تجربه در مشاغل دیگر به شما کمک می‌کند تا بتوانید کارشناس فروش شوید. در واقع، بسیاری از مشاغل حیطه‌ی کارشناسی فروش به کسب تجربه در شغلی مانند دستیار فروش نیاز دارند. در همین حال، بسیاری از کارشناسان فروش نیز در مشاغلی مانند نماینده‌ی فروش یا نماینده‌ی خدمات مشتری، تجربه‌ی قبلی دارند.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین