. . .

معرفی معرفی انیمه روان گذر (Psycho-Pass)

تالار انیمه

Like crazy<3

مدیر رصد
پرسنل مدیریت
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
رصد کننده
کاربر منتخب
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
مدیر کتابدونی
- رصد
شناسه کاربر
1249
تاریخ ثبت‌نام
2021-11-25
آخرین بازدید
موضوعات
448
نوشته‌ها
1,862
راه‌حل‌ها
21
پسندها
20,680
امتیازها
613
محل سکونت
او (":

  • #1

روان گذر (Psycho-Pass)

انیمه


داستان Psycho-Pass در زمان آینده ژاپن می‌گذرد جایی که یک سیستم پیچیده و غیب‌گو به‌عنوان سیستم قضایی این کشور عمل می‌کند. به این صورت که وضعیت روانی شهروندان به‌صورت مداوم اسکن می‌شود و احتمال ارتکاب جرم در آن‌ها بررسی می‌شود. افرادی که ضریب جرم بالاتری از میزان پذیرفته‌شده دارند (حتی اگر مرتکب هیچ کاری نشده باشند) توسط اعضای دپارتمان جنایی شناسایی‌شده، یا دستگیر می‌شوند یا حذف.

اعضای این دپارتمان به دودسته تقسیم می‌شوند؛ مجریان که خودشان از مجرمان سابق هستند و بهترین گزینه برای نابودی مجرمان فعلی به‌حساب می‌آیند، کارآگاهان که وظیفه نظارت بر کار مجریان را بر عهده و در صورت تخطی امکان مجازات آن‌ها را دارند. در این انیمه با کارآگاه «آکانه سونموری» و مجری همراهش «شینیا کوگامی» برای پرده برداشتن از جنایت‌ها همراه می‌شویم.

Psycho-Pass جانشین خوبی برای Ghost in the Shell به‌حساب می‌آید و یکی از بهترین انیمه های دهه گذشته است. در دنیایی که شخصیت‌های خاکستری به رسمیت شناخته نمی‌شوند و سلامت روانی چیزی جز آمار نیست، شخصیت‌های اصلی این انیمه مکرراً با چالش‌های اخلاقی روبه‌رو می‌شوند. آن‌ها پر جنب‌وجوش و دارای ایدئولوژی‌های قوی هستند و به درخشان شدن این تریلر کمک به سزایی کردند. سیستم کیفری پیچیده حاکم در Psycho-Pass درمان سلامت روان جامعه ناکام است.

پیشنهاد ویژه برای علاقه‌مندان به: ذهن‌های جنایتکار (Criminal Minds)، کارآگاه حقیقی (True Detective)، گزارش اقلیت (Minority Report)
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
212
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
146
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
154
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
227
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
131
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
123
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
123
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
307
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
315

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین