. . .

متن مرگ های ماورایی

تالار روایات

at♧er

رمانیکی نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
شناسه کاربر
1484
تاریخ ثبت‌نام
2022-01-03
آخرین بازدید
موضوعات
124
نوشته‌ها
837
راه‌حل‌ها
7
پسندها
3,809
امتیازها
483
محل سکونت
مثلث برمودا ∆

  • #1
کورنلیا زانگری بندی
مرگ «کورنلیا زانگری بندی» (Cornelia Zangheri Bandi)، یکی از مرموزترین پرونده‌های تاریخ جنایی به‌حساب می‌آید و راز این پرونده از سال ۱۷۳۱ تاکنون برملا نشده است. «کورنلیا» زنی اشراف‌زاده بود که در سال ۱۶۶۴ بدنیا آمد. او در دوران حیات خود ازدواج کرد و صاحب هفت فرزند شد و از میان این فرزندان، ۲ نفر به مقام‌های عالی‌رتبه‌ای در کلیسای کاتولیک رسیدند.

«کورنلیا» در ۶۶ سالگی به‌طرز بسیار عجیبی از دنیا رفت و مرگ او به یکی از عجیب‌ترین راز‌های ماوراطبیعی تبدیل شد. ماجرا از این قرار بود که در آخرین شب زندگی «کورنلیا»، افرادی که سر میز شام در کنار او حضور داشتند احساس کردند که «کورنلیا» به‌طرز عجیبی خسته به‌نظر می‌رسد و رفتار بسیار آرام و سنگینی دارد. در نتیجه اطرافیان «کورنلیا» فکر کردند که او بیش از حد نوشیدنی خورده و به‌همین دلیل تعادل خوبی ندارد.
او به هر سختی که بود، خوردن شام را به پایان رساند و ندیمه اش وی را به رختخواب برد. سپس «کورنلیا» به همراه ندیمه‌اش به مدت ۳ ساعت به دعا و راز و نیاز مشغول می‌شوند. تا اینجای قضیه همه‌چیز عادی بود و از آنجایی که «کورنلیا» عادت داشت هر شب به‌مدت طولانی دعا کند، کسی به رفتار او شک نکرد.

صبح روز بعد، «کورنلیا» برخلاف معمول، سر میز صبحانه حاضر نشد و پس از اینکه ندیمه‌ها به اتاق خواب او رفتند، با صحنه عجیب و ناخوشایندی روبرو شدند. کف زمین و تمام قسمت‌های اتاق «کورنلیا» با دوده پوشیده شده بود و ندیمه‌ای کپه‌ای از خاکستر را در کنار بستر «کورنلیا» پیدا کرد. در میان این کپه خاکستر قسمت‌هایی از اعضای بدن «کورنلیا» به‌چشم می‌خورد و خانواده «کورنلیا» با صحنه‌ای بسیار ترسناک و غیرمعمول مواجه شدند.

اطرافیان او در اولین نگاه به این فکر افتادند که «کورنلیا» سوخته است و از آنجایی که یک چراغ نفتی در کنار بستر او قرار داشت، تصور بر این بود که این چراغ شعله‌ور شده و «کورنلیا» را به آتش کشیده است. اما پس از بررسی‌های بیشتر مشخص شد که چراغ‌نفتی که کنار بستر «کورنلیا» قرار داشت، بدون نفت بود و نمی‌توانست دلیل مناسبی برای شعله‌ور کردن «کورنلیا» باشد. از طرف دیگر ملافه‌ها و دیگر لوازم اتاق «کورنلیا» دست‌نخورده باقی‌مانده بود و آتش نگرفته بود. به‌عبارت دیگر در این حادثه تنها «کورنلیا» سوخته بود و آتش به هیچ‌یک از قسمت‌های اتاق سرایت نکرده بود که چنین چیزی کاملاً غیر منطقی به‌نظر می‌رسد.
گفته می‌شود دلیل اصلی مرگ «کورنلیا» پدیده‌ای به‌نام خوداشتعالی بدن است، این پدیده، رویدادی ناهنجار و عجیب است که در آن بدن انسان بدون تماس با منبع خارجی، شعله‌ور می‌شود. از زمان مرگ «کورنلیا» چیزی حدود ۲۸۸ سال می‌گذرد و هنوز راز مرگ عجیب او برملا نشده است......
 
نام موضوع : مرگ های ماورایی دسته : روایات

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین