. . .

قوانین قوانین درخواست رصد کننده و ویراستار

تالار رصد و ویراستاری
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

مدیر ویرایش

رمانیکی خلاق
رمانیکی
شناسه کاربر
1523
تاریخ ثبت‌نام
2022-01-06
موضوعات
85
نوشته‌ها
391
راه‌حل‌ها
4
پسندها
743
امتیازها
158

  • #1

سلام خدمت کاربران عزیز!

1da3c49e21eac3630.gif



ضمن خوش‌آمد گويی و تشكر برای حسن انتخاب شما لازم مي‌دونم شما را با قوانين تالار رصد و ویراستاری و نحوه درخواست رصد کننده و ویراستار آشنا کنم.

این تالار مربوط به تیم رصد و ویراستاری انجمن ما هست و شما در این تالار می‌تونید درخواست رصد و ویرایش نوشته‌تون بعد از تکمیل اون رو داشته باشید.


2.gif

✅در ابتدا از همه شما عزیزان خواهش می‌کنیم که در طول پروسه نوشتن کتاب خود کمال همکاری با ناظر خودتون رو داشته باشید تا در نهایت اشکالات کتاب در یک سطح حداقلی باشه و رصد و ویرایش رمانتون با سرعت بیشتری انجام بشه.

✅ پس از به اتمام رسیدن کتابتون در بخش زیر تاپیکی با عنوان درخواست رصد تشکیل دهید؛ براساس طولانی بودن یا نبودن اثر شما و شلوغ بودن یا نبودن سر اعضای تیم، بین 1 روز الی 1 ماه، تاپیک شما تایید می‌‌شود و با توجه به حجم اثر، زمان برای رصد کننده در نظر گرفته می‌‌شود.
تالار درخواست رصد (کلیک کنید)

قوانینی که پیش از درخواست رصد، باید بدانید و رعایت کنید!

1. اثر، باید حتما دارای جلد + سطح اثر ادبی باشد! لذا اگر اثر شما تایید نشد، میتواند یکی از این قوانین را نقض کرده باشد و تا اصلاح نشود، تایید نخواهد شد. (جلد اثر شما حتی اگر طراحی شده باشد، باید درون پست اول قرار گرفته باشد! واگرنه، مشکل شماست چراکه مدیر وظیفه ندارد تک به تک تالار طراحی را برای فهمیدن آن که اثر جلد دارد یا نه، زیر و رو کند. پس جلد خود را پس از طراحی در پست اول قرار دهید و در صورت نتوانستن، از @Nil@85 بخواهید این کار را انجام دهند)

2. با درخواست رصد، شما تاییده میکنید که دیگر نمیخواهید هیچ قسمتی از اثر خود را ویرایش و اصلاح کنید و اثر وارد تالاری مخفی از دید شما میشود و به تمام فرایندهای آن تا انتشار روی سایت اصلی، پیش خواهد رفت و شما، دیگر ویرایشی نمی توانید انجام بدهید!

رصدکننده، ممنوعات اثر را هایلایت کرده و تحویل نویسنده می‌‌دهد تا در اسرع وقت، آن‌‌ها را اصلاح کند و در صورت مشاهده بی‌‌توجهی از سوی نویسنده طی سه روز زمان، @Like crazy<3 به طور شخصی ممنوعات را حذف و جایگزین می‌‌کند.
سپس اثر تحویل تیم ویراستاری داده می‌‌شود با توجه به اشکالات و حجم کتاب زمان ویراستاری تعیین می‌‌‌گردد. ویراستار ایرادات اثر را ویرایش کرده و برای فایل نهایی و انتشار به روی سایت، آن را تحویل تیم کپیست می‌‌دهد.

*دقت کنید که شما فقط باید تاپیک رصد رو ایجاد کنید و باقی مراحل ویرایش و کپیست، به دست مدیران صورت میپذیرد


✅ برای درخواست رصد کننده وارد تالار رصد و ویراستاری شده و سپس وارد ساب درخواست رصد شوید؛ با انتخاب گزینه ارسال موضوع، قالب ایجاد تاپیک به شما نشون داده می‌شه. در قسمت عنوان به صورت زیر عمل کنید:

درخواست رصد (نام اثر) | (نام نویسنده)
مثال:

درخواست رصد داستان اسرار واژگون | آرا

و به عنوان مطلب در تاپیک، لینک تاپیک کتابتون رو قرار داده و در نهایت منتظر تایید تاپیک از سوی مدیر رصد @Like crazy<3 و تعیین رصد کننده باشید.

✅حتما قبل از ایجاد تایپک، برای تایپک خود پیشوند در دست اقدام را اضافه کنید تا تایپک رمان شما زودتر مورد بررسی قرار گیرد.

ویرایش و رصد کاری زمان‌بر هست و نیاز به دقت بالایی داره پس از همه شما عزیزان درخواست نهایت همکاری و صبر در طول پروسه رصد و ویرایش را داریم!

بعد از رصد، مدیر رصد تاپیک ویراستاری را برای اثر شما در ساب درخواست ویراستار ایجاد می‌‌کند و اثر به دست تیم ویراستاری سپرده می‌‌شود. با ویرایش و بررسی نهایی کتاب شما توسط تیم ویراستاری انجمن، کتاب شما برای قرارگیری بر روی سایت آماده هست و بعد از نوشته شدن تعهد از طرف شما برای انتشار کتاب بر روی سایت، کتاب شما وارد صف قرارگیری بر روی سایت می‌شه.
✅ در صورت بروز هرگونه مشکل در ارتباط با تیم رصد یا داشتن هرگونه سوالی در ارتباط با این تالار با @Like crazy<3 در نمایه یا خصوصی ارتباط بگیرید.

✅ در صورت بروز هرگونه مشکل در ارتباط با تیم ویراستاری یا داشتن هرگونه سوالی در ارتباط با این تالار با @Alex ارتباط بگیرید.

عزیزانی که قصد انتشار کتابشون از طرف سایت رمانیک رو ندارند لطفا با درخواست رصد و ویراستار زمان ویرایش بقیه کتاب ها رو به تعویق نندازند.

262c4f00b98c9bd84.gif

موفق باشید!
| کادر مدیریت کتابدونی انجمن رمانیک|
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • لایک
  • گل رز
  • جذاب
واکنش‌ها[ی پسندها]: 14 users
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
289
پاسخ‌ها
6
بازدیدها
2K
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
189

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین