. . .

خبر قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های آسیا: تشویق بازیکنان ژاپن با وجود شکست مقابل بلندقامتان والیبال ایران

تالار گزارش ورزشی

Aiden

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
فرازین
مدیر
دل‌نویس
تیم تبلیغات
کاربر ثابت
مدیر کتابدونی
| کتاب گویا |
مدیر
تبلیغات
شناسه کاربر
395
تاریخ ثبت‌نام
2021-03-04
آخرین بازدید
موضوعات
209
نوشته‌ها
2,093
راه‌حل‌ها
39
پسندها
14,661
امتیازها
516
سن
19
محل سکونت
متروکه‌‌ی احساس

  • #1
به نام خدا


تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های آسیایی ژاپن را شکست داد و قهرمان این مسابقات شد. بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با قهرمانی تیم ملی والیبال ایران و معرفی تیم‌های برتر این رقابت‌ها به پایان رسید.

در فینال بیست‌ و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ژاپن، تیم ملی والیبال ایران به مصاف ژاپن رفت و با برتری ۳ بر صفر به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. این رقابت در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲ و ۳۱ بر ۲۹ به سود ایران پایان یافت.

رسانه ژاپنی nikkan پس از شکست والیبال ژاپن مقابل ایران نوشت: “ژاپن با هدف دهمین قهرمانی به این رقابت‌ها آمد اما در فینال مقابل ایران با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و نایب قهرمان شد. مبارزه برای قهرمانی در آسیا پیشرفت است اما ژاپن نتوانست ایران را شکست دهد تا والیبال ایران برای دومین بار متوالی در این رقابت‌ها قهرمان شود.
این رسانه ژاپنی ادامه داد: تیم ملی والیبال ژاپن در رقابت های آسیایی و در فینال این رقابت ها موفق نبود همگام با ایران پیش برود و تن به شکست داد؛ هرچند که ژاپن در المیپک ایران را شکست داده بود. هرچند که والیبال ژاپن مقابل ایران شکست خورد اما هواداران حاضر در ورزشگاه به تشویق بازیکنان والیبال ژاپن پرداختند.
 
آخرین ویرایش:

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین