. . .

آموزش قدم دوم؛ (قانون نویسنده شدن) /آموزش نویسندگی

تالار مطالب آموزش نویسندگی

BAD_GRIL

رفیق رمانیکی
مقام‌دار آزمایشی
بازرس
ناظر
منتقد
طراح
نام هنری
Kameliya
آزمایشی
منتقد+بازرس چت
شناسه کاربر
1062
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-16
آخرین بازدید
موضوعات
164
نوشته‌ها
886
راه‌حل‌ها
18
پسندها
4,523
امتیازها
421
سن
20
محل سکونت
لاس‌ و‌ گاس
وب سایت
romanik.ir

  • #1
تعریف های متفاوتی از نویسنده بودن وجود داره ولی به طور معمول نویسنده به کسی گفته می شه که نوشتن براش راحته و همین موضوع باعث میشه از نویسنده بودن لذت ببره و در نهایت آثاری رو خلق کنه که همگان دوستش دارن.

با این وجود اگر شما هم از نوشتن مثل گشت و گذار توی طبیعت لذت می برید حتی اگه آثار فوق العاده ای ندارید، باز هم شما یک نویسنده اید به همین خاطر می تونید با همین فرمون ادامه بدین و به یک نویسنده حرفه ای تبدیل بشین .

قانون نویسنده شدن​

برای اینکه یک نویسنده ماهر و زبردست بشید باید یه سری قوانین رو رعایت کنین که اگه بخوایم به راحت ترین شکل ممکن اون ها براتون بیان کنیم اینه که شما باید انقدر بنویسید تا نوشتن براتون آسون بشه با این کار شما کم کم آثار زیبایی رو خلق خواهید کرد که طرفداران زیادی داره!

ما فرض رو بر این می گیریم که شما نوشتن رو به صورت حرفه ای انجام ندادین و تو هیچ دوره و کلاس نویسندگی هم شرکت نکردین. با این وجود چه کاری باید انجام بدین؟ جواب خیلی ساده اس . اول شما باید به یه تعریف درست از نوشتن برسید.

برای این موضوع ما چند تعریف از آموزش نویسندگی رو برای شما آوردیم تا اصلاً بامعنا و مفهوم نویسنده بودن آشنا بشید.

یکی از تعریف ها می تونه این باشه که یه نویسنده ماهر کسیه که فقط کارش نوشتنه. و یا فقط از این راه کسب درآمد می کنه و رو می گذرونه و هر روز هم این کار رو تکرار می کنه.

این تعریف ها و تعریفی که در ادامه به اون می پردازیم این ایده رو به وجود میاره که اگه ما می خوایم به یه نویسنده حرفه ای تبدیل بشیم باید به صورت مستمر این کار رو انجام بدیم تا در نهایت بتونیم به یک نویسنده موفق تبدیل بشیم.

اگر به دنبال یک معنای همه پسند و خیلی آکادمیک از نویسنده می گردید ، میتونیم بهتون بگیم که نویسنده کسی است که بر اساس ایده های ذهنی ، مشاهدات چشمی ( بصری ) و الهامات قلبی ، متنی رو مینویسه که حاوی پیام خاصی برای مخاطبان و یا همون مردم هست.

اما اگر بخاید نظر ما رو بدونید و از دید ما نویسنده ها به خودمون نگاه کنید ، باید بهتون بگیم که نویسنده ، مترجم احساسات مردمه . نویسنده نقاش زیبایی های خلقته . نویسنده خالق روایت های رویاییه . و در یک کلام ، نویسنده ، ثبت کننده ی تمام وقایع این جهان ، توی قاب کلماته.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین