. . .

متن عجیب ترین عکس های گرفته شده

تالار روایات

at♧er

رمانیکی نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
شناسه کاربر
1484
تاریخ ثبت‌نام
2022-01-03
آخرین بازدید
موضوعات
124
نوشته‌ها
837
راه‌حل‌ها
7
پسندها
3,823
امتیازها
483
محل سکونت
مثلث برمودا ∆

  • #1
طی زمان های مختلف عکس های بسیار عجیبی در جاهای مختلف دنیا گرفته شده‌اند که هیچ کس نمی تواند توضیحی درباره ی آنها بدهد.اما عجیب ترین همه‌ی این عکس‌ها، عکس‌هایی هستند که در زمان‌های بسیار قدیم و زمانی که هنوز چیزی به نام فتوشاپ وجود نداشته و کسی نمیتوانسته چیزی غیر اشیا ی داخل عکس به آن اضافه کند،هستند.عکس هایی که در همان زمان بحث برانگیز بودند و تا امروز هم توضیحی در مورد آنهاوجود ندارد.
 

at♧er

رمانیکی نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
شناسه کاربر
1484
تاریخ ثبت‌نام
2022-01-03
آخرین بازدید
موضوعات
124
نوشته‌ها
837
راه‌حل‌ها
7
پسندها
3,823
امتیازها
483
محل سکونت
مثلث برمودا ∆

  • #2

این عکس در جنگ جهانی اول گرفته شده است.دراین عکس یک سری از سرباز ها یک عکس دسته جمعی گرفته‌اند، اگر دقت کنید در آخره آخره این عکس در آخرین صف وپشت سربازها صورت یک نفر دیگر رو هم می توانید به صورت واضح ببینید.


اما چیز عجیب در مورد این صورت این است که آن مطعلق به سربازی به نام فِردی جکِسون است که کسی بوده که دو روز قبل از گرفته شدن این عکس مرده بوده که همان روز هم روز خاک سپاریش بوده.عکس صورت او آنقدر مشخص بود که تمام کسانی که در این عکس بودند تایید کردند که بله او فردی است. تنها توضیحی که برای این عکس وجود دارد این است که روح فردی می‌خواسته در عکس باشد،وامده و عکسش را گرفته و بعد رفته.این عکس به عنوان عکس هایی که وجود روح را ثابت میکنند خیلی معروفه چون نه تنها قبل از فتوشاپ بوده بلکه همه هم می دانستند آن روح که بوده و دقیقا روز خاک سپاریش آمده.

 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
1
بازدیدها
97

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین