. . .

خبر طعنه ستاره پرسپولیس با یک استقلالی!

تالار ورزش متفرقه

.Mahdieh

رمانیکی حامی
نویسنده افتخاری
شناسه کاربر
940
تاریخ ثبت‌نام
2021-09-17
آخرین بازدید
موضوعات
308
نوشته‌ها
919
پسندها
3,381
امتیازها
340
سن
23
محل سکونت
√کره خاکی√

  • #1
کارلوس کی روش در اواخر تمرین امروز تیم ملی رسید و بر کار شاگردانش نظارت کرد.
تیم ملی فوتبال ایران در حالی فردا عازم کشور قطر می‌شود که بازیکنان تیم ملی (به جز لژیونرهای اروپایی) امروز در کمپ تیم‌های ملی دور جدید تمرینات را از سر گرفتند. در تمرین امروز چهار بازیکن یعنی میلاد سرلک، امید نورافکن، محمدرضا اخباری و سامان فلاح غایب هستند؛ نفراتی که از ابتدا در تمرینات تیم ملی شرکت داشتند و غیبت امروز آنها می‌تواند به منزله خط خوردن آنها از جام جهانی باشد. پیش از این، امید ابراهیمی هم به خاطر مصدومیت در بازی با نیکاراگوئه، جام جهانی را از دست داده بود.

رونمایی از جانشین نکونام

مارکار آقاجانیان دستیار جدید کارلوس کی روش در تمرین امروز تیم ملی حضور یافت. آقاجانیان در واقع به جای جواد نکونام که به پیشنهاد کارلوس کی روش پاسخ منفی داد، راهی تیم ملی شد. گفتنی است مارکار که در آمریکا حضور داشت، مسئول بررسی و آنالیز تیم ملی آمریکا و بازیکنان شاغل در لیگ این کشور بود.

کی روش دیر رسید

تمرین امروز تیم ملی زیر نظر دستیاران کیروش برگزار شد و خبری از حضور کارلوس کنار بازیکنان نبود. کی روش همزمان با تمرین تیم ملی، مشغول تنظیم لیست تیم ملی و هماهنگی بعضی از امور بود. با این حال سرمربی تیم ملی در اواخر تمرین ملی پوشان توانست خودش را به زمین چمن کمپ تیم های ملی برساند و برای دقایقی روی کار شاگردانش نظارت کند.
شوخی های بیرانوند با حسینی

علیرضا بیرانوند و سید حسین حسینی دو گلری هستند که حضورشان در جام جهانی قطعی است. بیرانوند که بسیار شوخ طبع است، در تمرین تیم ملی چندباری با حسینی شوخی کرد و کاپیتان استقلال هم با لبخند پاسخ او را داد. گفتنی است برخلاف معمول گلرها که اکثرا با هم دچار مشکل هستند، بیرانوند با حسینی و نیازمند که رقبای او در اردوی تیم ملی هستند، رابطه خوب و دوستانه ای دارد.

روحیه عالی بازیکنان

در تمرین تیم ملی ۱۱ بازیکن حضور دارند که حضورشان در قطر قطعی است و این نفرات دیگر استرسی برای خط خوردن از تیم ملی ندارند. همین موضوع باعث شده تا این نفرات با روحیه بالا در تمرین شرکت کنند و فضای تمرین تیم ملی هم بسیار خوب بود.

پاسکاری و حفظ توپ در دستور کار ملی پوشان

پس از صحبت‌های راجر ده‌سا با بازیکنان، آن‌ها در قالب سه گروه به بازی آقا وسط پرداختند. در ادامه بدنسازی زیر نظر ریکاردو سیلوا و پاسکاری‌های دو به دو در دستور کار شاگردان کی‌روش قرار گرفت. همچنین سه دروازه‌بان حاضر در اردو از ابتدا تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر الکساندر لوپز پیگیری کردند. پس از انجام کارهای بدنی بازیکنان در دو گروه تقسیم شده و با پیراهن‌های سرمه‌ای و کاورهای سفید به تمرین حفظ توپ پرداختند.

تمرینات اختصاصی بیرانوند

پس از گذشت حدود ۴۵ دقیقه از تمرین، علیرضا بیرانوند از سایر نفرات جدا شد و در طرف دیگر زمین به صورت اختصاصی با لوپز کار کرد اما سایر ملی پوشان با استفاده از دروازه‌های کوچک فوتبال درون تیمی انجام دادند که در این بخش تمرینی، ابوالفضل جلالی با پوشیدن کاور قرمز به بازیکنان هر دو تیم کمک می‌کرد.

منبع: خبر ورزشی


 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین