. . .

روان شناسی شخصیت شناسی افراد از روی فرم لب ها

تالار انسان شناسی
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

seon-ho

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
154
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-14
آخرین بازدید
موضوعات
726
نوشته‌ها
1,404
راه‌حل‌ها
18
پسندها
4,352
امتیازها
407
سن
19
محل سکونت
دنیای موسیقی:)

  • #1

10 چیزی که فرم لب هایتان درمورد شخصیتتان می گوید​

اگر چه ممکن است در ویژگی های بخصوصی تفاوت وجود داشته باشد، فرم لب هایتان در حقیقت می تواند در مورد نحوه ارتباط شما با دیگران راهنمایی هایی بکند. فرم لبهایتان خیلی بیشتر از آن چیزی که فکرش را بکنید ،حرف دارند مخصوصا سرنخ هایی درمورد شخصیت شما می دهند اگر هنوز نمی دانید این به چه معناست ، به متن امروز توجه دقیقی کنید زیرا در می یابید این مسئله چیزی بیشتر از یک اتفاق است ببینید که آیا این مسئله می تواند حقیقت را در مورد شما نشان دهد.


 فرم لب ها

فرم لب هایتان چه چیزی درمورد شخصیتتان می گویند​

از روی فرم لب هایتان شخصیت شناسی کنید​

1. لب های ضخیم یا بزرگ
اشخاص با لب های ضخیم و بزرگ از نعمتِ درکِ چگونگی توجه به افراد برخوردار هستند. اگر شما این نوع از لبها را دارید احتمالا بچه ای بوده اید که به بچه گربه ها در خیابان شیر می داده است، داوطلب در پناه به حیوانات و سعی داشته اید که هر آواره ای را با خود به خانه ببرید. توصیف شده به عنوان فردی با غریزه ی مادری قوی ، هم چنان که آرزو دارد که از افراد اطرافش حمایت کند. در شرایط دغدغه آور و پریشان کننده اول به دیگران فکر می کنند. آنها معمولا والدین مسئولیت پذیر و دست و دلبازی هستند.

 فرم لب ها

شخصیت شناسی لب های بزرگ و ضخیم​

2. لب بالایی بزرگتر
افرادی که لب بالایی بزرگتری نسبت به لب پایینی دارند معمولا به عنوان فردی احساساتی، پر جذبه و بشاش وصف شده اند ، هم چنین آنها عزت نفس بالایی دارند و دارای قدت جذب بالا نیز می باشند به اضافه دوست دارند که در مرکز توجه ها باشند.

فرم لب ها نشان از ویژگی شخصیتی هر فرد دارد​

3. لب های هم اندازه
اگر شما لبهای هم اندازه ای دارید ، خودتان نیز دارای شخصیت متعادل با چشم انداز سالمی از زندگی هستید ، شما در مواجه با مشکلات و حل آنها، صرفنظر از درجه مشکلی که با آن سر و کار دارید، روش معقول و محتاطانه ای دارید. شما یک شنونده خوب هستید که انتقادات را می پذیرید و به نظرات احترام می گذارید هم چنان به خندیدن و جک گفتن علاقه دارید و دوست دارید فرد مثبتی باشید.

 فرم لب

شخصیت شناسی لب های باریک​

4. لب های باریک
افراد با لب های باریک یا نازک اغلب گوشه گیر هستند. شخصیتشان به گونه ای است که به عنوان فردی بی نیاز از دیگران شناخته می شوند و اگرچه با دوستانشان راحت هستند ، می توانند مشکلاتشان را خودشان حل کنند آنها با همه کنار می آیند و بیشتر از حرف به عمل دیگران توجه می کنند.

شخصیت شناسی افراد از روی شکل لب ها​

5. لب بالایی V شکل
افراد با این فرم لب ، افرادی خلاق، هنرمند عالی و موسیقی دان هستند ، آنها به عنوان فردی با حافظه تصویری خوب شناخته می شوند. آنها خیلی اجتماعی هستند و همیشه سعی دارند احساساتشان را بیان کنند و همیشه نیز موفق هستند.

فرم لب ها

شخصیت شناسی لب های v شکل​

6. لب بالایی با کمی انحنا
اگر لب بالایی شما انحنای ملایمی دارد ، شما فردی دلسوز ، حساس و مهربان هستید ، شما همه چیز را جدی می گیرید و به هر نحوی که بتوانید به همه کمک می کنید ، در هر جایی که باشید.

علم روانشناسی درباره فرم لب ها چه می گوید​

7. لب بالایی صاف
اگر لب بالای شما صاف است، شما برای هر چیزی احساس مسئولیت شدید دارید شما فرد مطمئنی هستید. عشق شما می داند که می تواند در موقعیت های سخت روی شما حساب کند.

 فرم لب ها و دهان

شخصیت شناسی لب های کوچک و پر​

8. لب های کوچک و پُر
اگر شما لب های پُر ولی کوچک دارید ، احتمالا شما فردی عشوه گر و خیلی جذاب هستید راحتی خودتان در صدر اولویت هایتان است. اگر چه این ممکن است خود پسندانه به نظر برسد، در نهایت، شما دلسوز و وفادار هستید ، و همیشه در زمان احتیاج برای کمک به دیگران برمی خیزید. شما نمی خواهید علایق خودتان را بالاتر از بقیه قرار دهید، ولی نمی خواهید که شانس های ویژه را از دست دهید بنابراین قبل از سرگرم شدن به چیزی، خوبی و بدی های آن کار را سبک و سنگین می کنید.

فرم لب ها و خصو صیات اخلاقی​

فرم لب ها

از شخصیت شناسی فرم لب چه می دانید​

9. لب های بالایی خیلی نازک
اگر لب بالای شما خیلی نازک تر از لب پایینی شما است شما خوش بختید ، به این معنی که توانایی رهبری عالی دارید. شما یک شخص متقاعد کننده هستید و می دانید چطور دیگران را قانع کنید که چیزی که می گویید همان گونه است و شما لیاقت آن را دارید. شما نیروی شخصی بالایی دارید، که می تواند طغیان کند. دست به هر کاری که می 6زنید ، موفقیت در انتظار شما است اگرچه در روابط احساساسیتان ممکن است مشکل به وجود بیاید ، زیرا درخواست های زیادتان ممکن شما را بدشانس کند.

فرم لب ها و دهان

شخصیت شناسی لب های بالایی نازک​

10. لب پایین از لب بالا بزرگتر است
شما یک فرد بی قرار هستید که دوست ندارید یک برنامه زمانی معین دائمی، برایتان مطرح شود ، اشخاص با این فرم لب خوب می دانند چگونه تفریح کنند و همیشه احتیاج دارند که روی چیزی تمرکز کنند که به آنها کمک کند انرژیشان را انتقال دهند هم چنان که اجازه ملاقات دیگران را نیز می دهد ، آنها کنجکاو، اجتماعی و پذیرای ایده ها و چیز های جدید هستند.
 
  • گل رز
  • لایک
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 users
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین