. . .

سرگرمی شخصیت شناسی ؛ یکی از این کیک پای ها را انتخاب کنید

تالار تست روانشناسی

seon-ho

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
154
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-14
آخرین بازدید
موضوعات
726
نوشته‌ها
1,404
راه‌حل‌ها
18
پسندها
4,352
امتیازها
407
سن
19
محل سکونت
دنیای موسیقی:)

  • #1

شخصیت شناسی از روی انتخاب مدل پای کیک​

کارشناسان معتقدند که بین شخصیت فرد و ذهن ناخودآگاه او رابطه مستقیمی وجود دارد، این مانند یک پازل است، حتی یک تصمیم ساده مانند انتخاب یک پای کیک تصادفی نیست، این موضوع که به صورت ناخود آگاه صورت می گیرد هم نشان دهنده ی شخصیت شما خواهد بود .


انتخاب مکرر یک نوع غذای خاص نیز در واقع شخصیت شما را نشان میدهد.در نظر بگیرید که این تنها یک آزمون سرگرم کننده است و آن را جدی نگیرید مگر اینکه ما بتوانیم آن را مدیریت کنیم،و با تحقیقات مکرر اثبات شود .

ما به آزمون شخصیت شناسی علاقه مند میشویم و آن را واقعا شگفت انگیز میدانیم شما نیز می توانید در ادامه مقاله آنها را مطالعه کنید و مورد استفاده قرار دهید . به تصاویر دقت کنید ،کدام پای اولین انتخاب شما بوده است؟ با ادامه این بخش همراه شوید تا منظور را متوجه شوید.

شخصیت شناسی


شناخت شخصیت خود با انتخاب مدل پای کیک​

برای شناخت بخشی از شخصیت خود یکی از کیک پای ها را انتخاب کنید​

1- دایره: شما یک متفکر و آنالیزور هستید . در واکنش های و لحظات چالش برانگیز، توانایی ی نظیری برای تصمیم گیری دارید . شما اتلاف وقت را دوست ندارید و سعی به انجام کاری کارآمد دارید و معمولا هر کاری را به موقع و سر وقت خود انجام می دهید .

شما در پیدا کردن راه حل ها فوق العاده هستید که ممکن است دیگران این گونه نباشند، بسیار کاربردی هستید و دوست دارید همه چیز را در نظم قرار دهید.

2- پنج ضلعی: شما عاشق تک پری و کارهای انفرادی هستید ، دوست ندارید احساساتتان را نشان دهید اما در تفسیر احساسات دیگران خوب عمل می کنید . .شما یک بصیرت باورنکردنی دارید و خواندن ذهن دیگران یک مهارت خاص است که شما به خوبی از پس آن بر خواهید آمد . بسیار آرام و ریلکس هستید و ین یکی از مزیت های رفتاریتان محسوب می شود .

3-چند ضلعی: شما بسیار خلاق و نوآور هستید. دوست دارید کامل زندگی کنید ، بسیار مشتاق هستید و دوست دارید مرکز توجه باشید. در مکالمه و معاشرت با دیگران مهارت دارید و می توانید درمورد هرچیزی با آن ها صحبت کنید. شما مثبت اندیش هستید و همیشه قسمت پر لیوان را می بینید .

4- ستاره: یک رهبر کامل هستید، عاشق به چالش کشیدن خود می باشید و هرگز پاسخ نه را قبول نمی کنید. اشکالی ندارد که با یک مشکل مواجه شوید، در حقیقت هر موضوع تمرینی برای مغز شماست. شما دوست دارید دائما دیگران را کنترل کنید .

5- قلب: مهارت فوق العاده ای در جذب مردم دارید ، که این شمارا بسیار محبوب می سازد. شما دوست دارید به مردم کمک و از آنها مراقبت کنید و این باعث می شود یک شنونده خوب باشید. یک دوست وفادار و حامی هستید و سعی می کنید از هزینه های زیاد اجتناب کنید ، حتی گاهی اوقات در فداکاری احساسات خود نیز این گونه هستید.
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
98

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین