. . .

معرفی سونی Xperia 1 V با تراشه Snapdragon 8 Gen 2 و دوربین اصلی ۵۲ مگاپیکسلی معرفی شد

تالار معرفی ابزار دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

Moon light<3

رفیق رمانیکی
نیمچه رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
779
نوشته‌ها
1,855
راه‌حل‌ها
5
پسندها
32
امتیازها
438
وب سایت
pin.it

  • #1
سونی اکسپریا وان مارک ۵ |‌ Sony Xperia 1 V

اکسپریا وان مارک ۵ درحال حاضر بهترین گوشی هوشمندی است که از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون پشتیبانی می‌کند.

گوشی‌های سری اکسپریا سونی به‌عنوان دستگاه‌های محبوب برای عکاسان و علاقه‌مندان به موسیقی شناخته می‌شوند زیرا ویژگی‌هایی مثل پردازش پیشرفته‌ی تصویر، درگاه ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، پشتیبانی از انواع استانداردهای صوتی و اتصال به دوربین‌های آلفای غول فناوری ژاپنی را ارائه می‌دهند.
اکنون سونی، اکسپریا وان مارک ۵ را به‌عنوان گوشی‌ هوشمند پرچم‌دار خود در سال ۲۰۲۳ معرفی کرده است.
بزرگترین تغییر در Xperia 1 V احتمالاً روی دوربین اصلی این گوشی اعمال شده است. سونی اکنون به‌جای حسگر ۱۲ مگاپیکسلی اصلی نسل قبلی، از دوربین جدید ۵۲ مگاپیکسلی سری Exmor T با گشودگی دیافراگم F/1.9 و پیکسل‌هایی با ابعاد ۱٫۱۲ میکرون استفاده کرده است. برند ژاپنی می‌گوید حسگر 1/1.35 اینچی جدید در دوربین اصلی پرچم‌دار ۲۰۲۳ این شرکت ۱٫۷ برابر بزرگ‌تر از حسگر دوربین اصلی اکسپریا وان مارک ۴ است.
سونی اکسپریا وان مارک ۵ |‌ Sony Xperia 1 V

به گفته‌ی سونی، حسگر دوربین اصلی Xperia 1 V نسبت‌به حسگر Xperia 1 IV تا دوبرابر نور بیشتری جذب می‌کند و بدین‌ترتیب می‌توان در محیط‌های تاریک تصاویر باکیفیت‌تری با آن گرفت.
حسگر ۵۲ مگاپیکسلی سونی از نصب تصویر ۴٫۳:۳ بهره می‌برد و عکس‌ها و ویدیو را با وضوح ۴۸ مگاپیکسل ثبت می‌کند. عکس‌های گرفته شده با دوربین اصلی Xperia 1 V مثل بسیاری از پرچم‌داران دیگر ۱۲ مگاپیکسلی است.
Androidauthority می‌نویسد، اکسپریا وان مارک ۵ از دروبین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی مشابه نسل قبل بهره می‌برد و از زوم ۳٫۵ تا ۵٫۲ برابری پشتیبانی می‌کند. گوشی پرچم‌دار جدید سونی همچنین به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید با F/2.2 مجهز شده است.
سونی سیستم دوربین اکسپریا وان مارک ۵ را به قابلیت‌هایی مثل ‌S-Cinetone مجهز کرده است که ویدیوهایی شبیه فیلم‌های سینمایی ثبت می‌کند. از دیگر ویژگی‌های دوربین این گوشی می‌توان به بهبود عکاسی در نور کم، فوکوس بهتر و Creative Look اشاره کرد که سبک ویدیویی بسیار متفاوتی ارائه می‌دهد. علاوه‌براین پرچم‌دار ۲۰۲۳ غول فناوری ژاپنی با دوربین آلفای این شرکت سازگار است و می‌توان خروجی دوربین را روی حافظه‌ی ذخیره‌سازی گوشی مورداشاره ضبط کرد و از نمایشگر آن برای مشاهده‌ی نمای دوربین بهره گرفت.
سونی همچنین برنامه‌های Photo Pro، Video Pro و Cinema Pro را با رابط کاربری عمودی برای ثبت عکس و فیلم‌های پرتره به‌روزرسانی کرده است.
سونی اکسپریا وان مارک ۵ |‌ Sony Xperia 1 V

اکسپریا وان مارک ۵ به نمایشگر ۶٫۵ اینچی OLED با وضح 4K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نسبت‌ تصویر ۲۱:۹ مجهز شده است. سونی می‌گوید این پنل ازنوع LTPO نیست و نرخ نوسازی آن تا ۶۰ هرتز کاهش می‌یابد.
از دیگر ویژگی‌های پرچم‌دار جدید سونی می‌توان به رم ۱۲ گیگابایت، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت، پشتیبانی از کارت حافطه‌ی microSD تا یک ترابایت و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی اشاره کرد. طبق اعلام شونس، این باتری پس‌از سه‌سال همچنان ۸۰ درصد ظرفیت خود را حفظ خواهد کرد که معادل ۱۱۸۰ چرخه‌ی شارژ است. Xperia 1 V همچنین از شارژ سیمی ۳۰ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند اما شارژر به‌همراه این گوشی در جعبه‌ عرضه نمی‌شود.

نمایشگر و قاب پشتی اکسپریا وان مارک ۵ با لایه‌ای ازجنس گوریلاگلس وکتوس ۲ پوشانده شده است و علاوه‌براین گواهی IP/56/68 دارد و بنابراین دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاومت دارد.

سایر ویژگی‌های Xperia 1 V شامل جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، بلندگوهای دوگانه‌ی استریو، کلید اختصاصی شاتر دوربین و پشتیبانی از 5G زیر ۶ گیگاهرتز اشاره کرد. این گوشی پرچم‌دار از ماه جولای در رنگ مشکی، سبز و نقره‌ای با قیمت ۱۳۹۹ دلار در بازار ایالات‌متحده عرضه خواهد شد.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین