. . .

سرگرمی سخت‌ترین زبان های دنیا

تالار بقیه زبان ها

Miss Nili

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
معاون
رمانیکی‌نویس
نام هنری
ماهِ نیلگون
انتشاریافته‌ها
4
شناسه کاربر
277
تاریخ ثبت‌نام
2021-01-07
آخرین بازدید
موضوعات
375
نوشته‌ها
4,810
راه‌حل‌ها
74
پسندها
32,031
امتیازها
837
محل سکونت
آغوش مــآه

  • #1

سخت ترین زبان های دنیا​

یادگیری یک زبان جدید می تواند جالب باشد و امکانات خوبی را به زندگی شما هدیه دهد. با این حال در دنیا زبان هایی هستند که یادگیری آن ها کار ساده ای نیست و نمی توان به راحتی به شناخت خوبی از آن ها دست یافت. اما این زبان ها در کدام کشورها صحبت می شوند و چه فاکتورهایی آن ها را سخت تر از بقیه می کند. در فهرست زیر، الی گشت برایتان سخت ترین زبان های دنیا را آورده است که یادگیری آن ها به معنای واقعی واقعا کار طاقت فرسایی است. البته این را بگوییم که زبان ها بدون ترتیب خاصی آورده شده اند.
سخت ترین زبان های دنیا

۱- هلندی | Dutch​


اولین زبانی که می خواهیم به شما معرفی کنیم، زبان هلندی یا داچ است. هلندی، یکی از زبان های ژرمنی غربی است که در هلند، بلژیک و سورینام صحبت می شود. این در حال حاضر دارای مقام رسمی در آروبا، سینت مارتن و کوراسائو است. همچنین در بخش های خاصی از اروپا و ایالات متحده آمریکا صحبت می شود. زبان هلندی نزدیک به انگلیسی و آلمانی است. اما همه این شباهت ها و تفاوت ها باعث شده که جزو سخت ترین زبان های دنیا قرار گیرد.

۲- زبان اسلوونی | Slovenian​

زبان اسلوونی بخشی از گروه زبان های اسلاویک جنوبی است. این زبان در میان بیش از ۲.۵ میلیون نفر در جهان صحبت می شود که بیشتر آن ها در کشور اسلوونی هستند.
اسلوونی

۳- آفریکانس یا آفریقایی | Afrikaans​

آفریکانس، یکی از زبان های ژرمنی غربی است که توسط بومیان نامیبیا، آفریقای جنوبی، زیمباوه و بوتساوانا صحبت می شود. این زبان همچنین یکی از شاخه های زبان هلندی شناخته می شود که آن را دختر زبان هلندی می نامند.


۴- دانمارکی | Danish​

این مورد، زبان اصلی دانمارک است که توسط بیش از شش میلیون نفر در سراسر جهان استفاده می شود. دانمارکی یک زبان‌ ژرمنی شمالی است که در حال حاضر یک زبان اقلیت شناخته می شود. در گرینلند، حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد از کل جمعیت، این زبان را صحبت می کنند. دانمارکی همچنین با زبان سوئدی و نروژی متقابلا قابل درک است. همچنین یکی از شاخه های زبان نورس باستان به شمار می رود.
دانمارکی
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Miss Nili

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
معاون
رمانیکی‌نویس
نام هنری
ماهِ نیلگون
انتشاریافته‌ها
4
شناسه کاربر
277
تاریخ ثبت‌نام
2021-01-07
آخرین بازدید
موضوعات
375
نوشته‌ها
4,810
راه‌حل‌ها
74
پسندها
32,031
امتیازها
837
محل سکونت
آغوش مــآه

  • #2

۶- ولزی | Welsh​

ولزی بخشی از زبان بریتونی از شاخه های زبان سلتی است که در ولز مورد استفاده قرار می گیرد. این زبان به نام های گوناگونی نظیر کامبریک، کیمریک یا کاملرین نامیده می شود.

۷- اردو | Urdu​

این زبان که به طور معمول به «اردوی استاندارد مدرن» معروف است، به طور معمول با مسلمانان هندوستان ارتباط دارد. اردو همچنین زبان رسمی ملی در کشور پاکستان است. اردو، یکی از ۲۲ زبان برنامه ریزی شده در قانون اساسی هند، از سوی هندی زبانان تقریبا قابل فهم است. همچنین از نظر گرامر و ساختار پایه، هندی است.
پاکستانی | اردو


۸- عبری | Hebrew​

مورد بعدی از سخت ترین زبان های دنیا، زبان عبری می باشد. عبری یک زبان سامی غربی است که متعلق به خانواده زبان آفروآسیایی است. عبری در ابتدا توسط عبرانیان باستان در قرن ۱۰ قبل از میلاد مورد استفاده قرار گرفت. علیرغم داشتن چنین قدمتی، این زبان هنوز صحبت و نوشته می شود.

۹- کره ای | Korean​

کره ای زبان رسمی کره شمالی و جنوبی است. این زبان توسط بیش از ۸۰ میلیون نفر در سراسر جهان صحبت می شود. گرامر و ساختار جمله ای زبان کره ای ممکن است برای بسیاری از مردمی که به زبان های دیگر صحبت می کنند، مشکل باشد. با این حال، مردم ژاپنی کم و بیش مشکلی با یادگیری زبان کره ای ندارند.
کره ای

۱۰- سانسکریت | Sanskrit​

سانسکریت یک گویش هندی-آریایی قدیمی است که از زبان نیاهندوایرانی و نیا-هندواروپایی گرفته شده است. این زبان همچنین در میان ۲۲ زبان برنامه ریزی شده هند قرار دارد. حتی می توان این مورد از سخت ترین زبان های دنیا را پایه ای برای بسیاری از زبان های دیگر مانند زبان استاندارد صربستانی و زبان بوسنیایی دانست.

۱۱- مجاری | Hungarian​

زبان اصلی کشور مجارستان، زبانی به نام مجاری است که یکی از زبان های اتحادیه اروپا محسوب شده و توسط مردم مجارستان صحبت می شود. این زبان همچنین در کشور اسلواکی، اوکراین، صربستان و رومانی کاربرد دارد. زبان مجاری به خانواده زبان اورالی متعلق است و صحبت کنندگان این دو زبان تا حدی معنی حرف های همدیگر را می فهمند.

۱۲- گلیه | Gaelic​

زبان گلیه، به عنوان یک زبان گلیه-اسکاتلندی شناخته می شو.، گلیه یک زبان سلتی است که توسط بومیان اسکاتلند صحبت می شود. این زبان شاخه از از زبان گیلیک‌تبار (Goidelic) است و مانند زبان منکس و ایرلندی مدرن، از زبان ایرلندی میانه نشأت گرفته است.
اسکاتلند

۱۳- ژاپنی | Japanese​

این زبان شرق آسیایی زبان ملی ژاپن است و توسط بیش از ۱۲۵ میلیون نفر در سراسر جهان صحبت می شود. ژاپنی که یکی از اعضای خانواده زبان ژاپنیک است، به دلیل ارتباط نزدیکش با زبان چینی، در میان سخت ترین زبان های دنیا در نظر گرفته شده است.
 

Miss Nili

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
معاون
رمانیکی‌نویس
نام هنری
ماهِ نیلگون
انتشاریافته‌ها
4
شناسه کاربر
277
تاریخ ثبت‌نام
2021-01-07
آخرین بازدید
موضوعات
375
نوشته‌ها
4,810
راه‌حل‌ها
74
پسندها
32,031
امتیازها
837
محل سکونت
آغوش مــآه

  • #3

۱۴- آلبانی | Albanian​

آلبانی، یک زبان هندو-اروپایی است که توسط مردم جمهوری کوزوو، آلبانی، بلغارستان و جمهوری مقدونیه صحبت می شود. این زبان، قدمت چند قرنی دارد و اولین زبانی است که توسط جامعه مردمی مونته نگرو، ایتالیا و یونان صحبت می شود. زبان آلبانی، با زبان هایی نظیر آلمانی و یونانی، واژه های مشترکی دارد. اما با این حال به خاطر واژگانش، با آن ها بسیار متفاوت است و منحصر به فرد می باشد.

۱۵- زبان ایسلندی | Icelandic​

ایسلندی، یکی از زبان‌های ژرمنی شمالی است. این زبان بیشتر تحت تاثیر زبان های دانمارکی و سوئدی بوده است و به دلیل ساختار، واژه ها و دستور زبان آن، یکی از زبان های سخت دنیا محسوب می شود.
۱۶- تایلندی | Thai
زبان تایلندی که زبان ملی کشور تایلند است را بیشتر مردم، زبان سیامی یا تایلندی مرکزی می دانند. تایلندی شاخه از خانواده زبان‌های تای-کادای است و تقریبا بیش از نیمی از واژگان آن از زبان پالی، زبان خِمِر و سانسکریت استخراج شده است. این زبان اساسا ملودیک و تحلیلی است و به خاطر الفبا و نشانه گذاری های پیچیده اش شناخته می شود.

۱۷- ویتنامی | Vietnamese​

زبان ویتنامی، همانطور که از نامش پیداست، زبان رسمی و ملی کشور ویتنام و همچنین زبان اول یا دوم بسیاری از اقلیت های قومی است. واژگان زبان ویتنامی بیشتر از زبان چینی گرفته شده، اما الفبایی که در زبان ویتنامی امروزی استفاده می شود، الفبای لاتین با تشریح اضافی برای تن و حروف خاص است.
ویتنام

۱۸- چینی | Chinese​

به گفته بسیاری از زبان شناسان زبان چینی، یکی از سخت ترین زبان های دنیا محسوب می شود. زبان چینی شاخه های فراوانی دارد که متقابلا قابل فهم نیستند! چینی، زبان حدود یک پنجم جمعیت کل جهان است و در میان سخت ترین زبان ها برای یادگیری در نظر گرفته شده است. زبان چینی استاندارد در جمهوری خلق چین (PRC)، جمهوری چین (تایوان) و سنگاپور صحبت می شود.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین