. . .

متن ساختمان های تسخیر شده

تالار روایات

H A D I S

رمانیکی حامی
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
نام هنری
:|
شناسه کاربر
846
تاریخ ثبت‌نام
2021-08-30
موضوعات
552
نوشته‌ها
1,515
راه‌حل‌ها
4
پسندها
6,093
امتیازها
368
سن
18
محل سکونت
رنگین کمون☁️🌈

  • #1
داستان عجیب ساختمان رینفورد

•• این ساختمان بیش از 115 سال پیش ساخته شد و به عنوان کلینیک دندانپزشکی، کلینیک نوزاد و سالن رقص مورد استفاده قرار گرفته است اما چیزی که این ساختمان را به یک مکان ترسناک و جایی برای شکارچیان ارواح تبدیل کرده این است که این ساختمان در زمان جنگ جهانی اول به عنوان سردخانه استفاده میشده و تمام اتاق‌ها و سالن‌های آن پر از اجساد بود.💀
•• مردم محلی ادعا میکنند که هر شب صدای ناله از اتاق های ساختمان شنیده میشود. و جالبه بدونید از سراسر دنیا شکارچیان ارواح برای دیدن این ساختمان می آیند و هزینه یک شب مانند در اینجا به همراه تور حدود 30پونده و از قبل باید ثبت نام کنید...
•• حاضرین تو یه جایی که میدونین قبلا به عنوان سردخونه اجساد استفاده میشده بمونید؟

این ویلا کرده اند، این مکان توسط صاحبان پیشین و اصلی آن تسخیر شده است و این گونه به نظر می‌رسد که شارن و جورج پس از مشاهده اشیاء و شنیدن صدا‌های عجیب و غریب، به مرور از این خانه جدیدشان وحشت زده شده اند، با این وجود خبر‌هایی که به وسیله خودشان منتشر شده است، باعث شده تا کسی حاضر به خریدن این مکان از آن‌ها نباشد و به همین خاطر است که در آن باقی مانده اند.

چائونِی، شماره هشتاد و یک، واقع در چین​

اگر جرات دارید از این خانه‌های تسخیر شده توسط ارواح در جهان دیدن کنید + تصاویر


این مکان در سال 1910 احداث شده است و چندین سال بعد هم به طور کامل متروکه شده است. داستان مخوفی در خصوص این خانه وجود دارد که باعث شده است هر کسی جرأت وارد شدن و انتخاب آن به عنوان سکونت گاه جدید خود را نداشته باشد: در گذشته یک افسر سابق ارتش چین، به همراه همسرش در این خانه زندگی می کرده اند و همسر این افسر چینی، به طرزی بسیار ترسناک در یکی از اتاق های این خانه خود را حلق آویز می کند و این خود کشی می کند. حال این داستان دست به دست می شود که روح همسر این افسر ارتش، هنوز در خانه و اطراف آن سرگردان است و به همین خاطر خیلی کسی مایل به نزدیک شدن به خانه و حوالی آن نیست.

خانه وینچستر، واقع در ایالات متحده آمریکا​

اگر جرات دارید از این خانه‌های تسخیر شده توسط ارواح در جهان دیدن کنید + تصاویر


این خانه بسیار بزرگ در ایالت کالیفرنیای آمریکا قرار دارد. شایعه هایی وجود دارد مبنی بر این که این خانه تسخیر شده است. خبر های بسیاری از افرادی که در آن حوالی زندگی می کنند به دست رسیده است مبنی بر این که بعضاً ارواح و چیز هایی شبیه به آن مشاهده کرده اند و صدا های عجیب و غریب شنیده اند. حتی برخی عنوان کرده اند که شاهد مسائلی بوده اند که توضیحی برای آن ندارند.

خانه استیو جابز، واقع در ایالات متحده آمریکا​

اگر جرات دارید از این خانه‌های تسخیر شده توسط ارواح در جهان دیدن کنید + تصاویر


استیو جابز مشهور، خالق اصلی اَپل و محصولاتی که در حال حاضر بخش عمده از بازار تکنولوژی را به خود اختصاص می‌دهد، در سال ۲۰۰۰ و با علم به این که این خانه برای مدت‌ها متروکه مانده بوده، اقدام به خریداری آن کرد. در نهایت در سال ۲۰۰۴، جابز تصمیم گرفت که خانه را به طور کلی خراب کرده و یک خانه مدرن و امروزی به جای آن بسازد. البته محافظان محیط زیست و مناطق قدیمی که در آن نقاط فعالیت می‌کردند، مخالف بازسازی دوباره و خراب کردن این خانه قدیمی بودند و همین مسئله بود که در نهایت باعث شد این اقدام استیو جابز تا سال ۲۰۱۱ به تعویق بیفتد؛ سالی که استیو جابز در آن دار فانی را وداع گفت. از آن زمان به بعد بود که خبر‌هایی مبنی بر مشاهده اشکال و شنیدن صدا‌های عجیب و غریب از آن منطقه به گوش رسید. در حال حاضر نیز این خانه متروکه است.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
نام موضوع : ساختمان های تسخیر شده دسته : روایات

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین