. . .

خبر زمان مذاکره باشگاه اینتر با مهاجم تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

تالار گزارش ورزشی

.SAJAD.

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
مدیر وب‌سایت
بلاگر
نام هنری
رمانیکی
شناسه کاربر
6625
تاریخ ثبت‌نام
2023-09-14
آخرین بازدید
موضوعات
53
نوشته‌ها
490
پسندها
725
امتیازها
153
سن
33
محل سکونت
gilan

  • #1

4773506.jpg

تیم فوتبال اینترمیلان قصد دارد همزمان با اتمام قرارداد مهدی طارمی با پورتو در فصل نقل و انتقالات تابستانی برای جذب او اقدام کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی لژیونر ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال در پایان فصل جاری قراردادش با این تیم به پایان خواهد رسید و به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد. طارمی در این فصل در ۲۱ بازی برای پورتو ۵ گل به ثمر رسانده و ۳ پاس گل داده است. این بازیکن فصل گذشته موفق شد ۲۲ گل در لیگ پرتغال به ثمر برساند و توجه باشگاه‌های بزرگ اروپا را به خود جلب کند.

در فصل نقل و انتقالاتی که گذشت تیم‌هایی مانند آث میلان و اینتر برای جذب طارمی تلاش کردند اما به دلیل به توافق نرسیدن بر سر مسائل مالی و پرداخت بند آزادسازی قرارداد این مذاکرات به جایی نرسید تا طارمی این فصل را هم در پورتو بگذراند. حال با نزدیک شدن به پایان قرارداد مهدی طارمی دیگر نیازی به پرداخت بند مربوط به فسخ قرارداد نیست و تیم‌هایی که خواهان او هستند دیگر نیازی به کسب رضایت پورتو ندارند.

«اینتر» از جمله تیم‌هایی است که همچنان نسبت به جذب مهدی طارمی ابراز علاقه کرده است و تلاش می‌کند این بازیکن را جذب کند.

«متئو مورتو» خبرنگار ورزشی از علامه مجدد اینتر به طارمی نوشته است و در صفحه شخصی خود گفت: اینتر طارمی را در فصل تابستان می‌خواهد. این باشگاه تلاش می‌کند در فصل تابستان و همزمان با اتمام قرارداد طارمی، این مهاجم را به خدمت بگیرد.

«آلفردو پدولا» هم که یک خبرنگار ایتالیایی است از علاقه اینتر به طارمی صحبت کرد و گفت: اینتر قصد ندارد در فصل نقل و انتقالات زمستانی به سراغ طارمی برود اما در فصل تابستان برای جذب او اقدام خواهد کرد. «تاجون بوکانان» و «پیوتر ژیلینسکی» هم از دیگر گزینه‌های اینتر هستند.
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
19
بازدیدها
501

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین