. . .

معرفی روش نگهداری گل های اپارتمانی

تالار گیاهان

خدایـ جذابیتـ꧁꧂

رمانیکی خلاق
رمانیکی
شناسه کاربر
1685
تاریخ ثبت‌نام
2022-02-03
موضوعات
43
نوشته‌ها
242
پسندها
1,860
امتیازها
194
محل سکونت
آتشگاه🔥

  • #1

از آن‌جایی که دانستن روش نگهداری گیاهان آپارتمانی برای ماندگاری و طول عمر‌ آن بسیار مهم است، تصمیم‌گرفتیم مرجع گیاهان آپارتمانی را در سایت گلفروشی VIP Shop جمع‌آوری‌کنیم تا شما به راحتی بتوانید گیاه مورد نظرتان را از روی عکس یا تصویر پیدا کنید و در مورد گیاهتان اطلاعات بیشتری به دست‌آورید.

فهرست انواع گیاهان​

در این مرجع اسامی گیاهان با عکس، روش نگهداری از گیاه، تکثیر و و معرفی بیش از 200 گیاه آپارتمانی را جمعآوری کرده‌ایم تا بتوانید گیاهی را که جدیدا با آن آشنا شده اید، به خوبی بشناسید. فهرست گیاهان ، مرجع ارزشمندی برای کسانی ست که گل و گیاهان آپارتمانی را دوست دارند و علاقه مندند تا در مورد گیاهان منزل شان بیشتر بدانند.

با حضور گیاه آپارتمانی در کنار شما، طراوت و انگیزه برای رشد هر روز به شما سلام می کند.

با استفاده از فهرست گیاهان آپارتمانی می‌توانید گیاهان جدیدی را به کلکسیون گیاهان منزلتان اضافه‌ کنید که شرایط مراقبت از آنها متناسب با دما و هوای خانه شماست. نه تنها در مورد گیاهان متداول در ایران اطلاعات کسب می‌کنید بلکه می‌توانید با گلها و گیاهان کمیاب و خاص مانند انواع گیاهان گلدار، تراریوم ها، کوکداماها و گیاهان هوازی، کاکتوس ها … آشنا شوید. 35 میلیون تولید گیاهان آپارتمانی تا به اینجای سال گواه استقبال بی نظیر مردم برای نگهداری گیاهان آپارتمانی در منازل است.

تقریبا همه ی افرادی که در یک محیط کاری کار می کنند با اینکه گل، فضای کاری را زیبا تر می کند و انرژی کارمندان را بیشتر می کند موافق هستند.
 
آخرین ویرایش:

خدایـ جذابیتـ꧁꧂

رمانیکی خلاق
رمانیکی
شناسه کاربر
1685
تاریخ ثبت‌نام
2022-02-03
موضوعات
43
نوشته‌ها
242
پسندها
1,860
امتیازها
194
محل سکونت
آتشگاه🔥

  • #2
سانسوریا گیاهی همیشه سبز و دائمی است که برگ های نیزه ای شکل از شاخصه های اصلی آن به شمار می رود. برگ ها دارای خطوط و نقوش موازی هستند که با بزرگ شدن گیاه، ارتفاعشان بیشتر می شود. این گیاه به کم آبی مقاوم است و این روزها می توانید مدل های مختلف آن را مثل سانسوریا بافته شده، رنگ زده، لوله ای و ... را مشاهده کنید. این گیاه با برگ به راحتی تکثیر می شود.
گیاه همیشه سبز آپارتمانی، با ساقه کوتاه و برگ های نیزه ای شکل و هم شده که طول این برگ حدود 10-25 سانتیمتر است و پهنای 10-15 سانتیمتری دارد. لکه های برگ متفاوت بوده و اغلب نظم خاصی را رعایت می کنند. مقاوم به سایه و خشکی است. زمانی که گیاه گل بدهد، به رنگ سفید نمایان می شود.

بگونیا در واقع نام دسته ای بزرگ از گیاهان است که تنوع زیادی از نظر شکل برگ، گل و ... دارند. از آنجایی که در این مطلب به معرفی گونه های برگدار می پردازیم، نوعی از بگونیا را معرفی می کنیم که زیبایی برگ مخملی شکل آن خیره کننده است. برگ ضخیم و با لبه های تقریبا مواج ظاهر می شود

پپرومیا گیاهی همیشه سبز است و برگی نیمه گوشتی دارد. انداتم کوچک این گیاه ارتفاعی حدود 25 سانتی متر را می سازد. این گیاه می تواند به شکل ساده و یا ابلق وجود داشته باشد که در واریته ابلق، لکه های سفید یا کرم رنگ روی برگ های آن ظاهر می شود.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین