. . .

متن روح نفرین شده ی لندن

تالار ماوراء

H A D I S

رمانیکی حامی
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
نام هنری
:|
شناسه کاربر
846
تاریخ ثبت‌نام
2021-08-30
موضوعات
552
نوشته‌ها
1,515
راه‌حل‌ها
4
پسندها
6,093
امتیازها
368
سن
18
محل سکونت
رنگین کمون☁️🌈

  • #1
از نوامبر 1803 تا اواخر سال 1804 مردم ادعا کردند یک شبح در لندن دیده اند.و همچنین مورد حمله قرار گرفته اند.مردم لندن میگفتند که شبح مردی بود که در سال گذشته خودکشی کرده بود و در کلیسای Hammersmith دفن شده بود.انها اعتقاد داشتن کسانی که خودکشی میکنند،نباید در زمین متبرک(مقدس)دفن شود.زیرا روح انها به استراحت ابدی نخواهد رفت.
میگفتند او بسیار قد بلند و لباسی سفید برتن داشت.البته برخی نیز ادعا داشتند او لباس گاو پوستی با شاخ و چشمان شیشه ایی و بزرگی در برخی از ساعات شب ظاهر میشد.
درمورد ان داستان هایی در ان زمان پخش شد.
دو زن هم ادعا میکردند که توسط روح مورد ت×جـ×ـا×و×ز× قرار گرفته اند،یکی در سالمندان و دیگری درحالی که اطراف باغ کلیسا قدم میزده است،توسط روح باردار شده است!
هردوی انها گفتند ظاهر ترسناکی داشت و بعد از چند روز هردوی انهاخودکشی کردند!
ان روح توسط مردم لندن در ژانویه 3 به عنوان روح خودکشی نام گرفت.
توماس گرام، بعدا شهادت داد که در هنگام پیاده روی از طریق کلیسا با همراهی یک شب، نزدیک به 9:00 صبح، چیزی از پشت بقیه از سنگ قبر بلند شد و او را به گلو گرفت❗️
او گفت: "شبح به من یک دور پیچ و تاب داد، و من هیچ چیز را ندیدم، من مشت خود را به او فشار دادم، و احساس می کردم چیزی نرم، مانند یک کت بزرگ است."
در 29 دسامبر، ویلیام گیدلر، یک نگهبان شب، شبح را در نزدیکی بیرو لین این روح را دید و روح بدنبال او دوید؛ او توانست فرار کند. بر اساس گزارش Girdler، با وجود اینکه لندن در آن زمان نیروی پلیس سازمان یافته ای نداشت، و به عنوانی گفت: «بسیاری از مردم بسیار ترسیدند، چندین شهروند گشت های مسلح را با امید به دست گرفتن روح گشت زدند. زیرا روح انها به استراحت ابدی نخواهد رفت»

 
نام موضوع : روح نفرین شده ی لندن دسته : ماوراء

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
56

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین