. . .

متن روح در خودرو

تالار روایات

H A D I S

مدیرتالارسرگرمی
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
نام هنری
:|
مدیر
تالار‌سرگرمی
شناسه کاربر
846
تاریخ ثبت‌نام
2021-08-30
موضوعات
564
نوشته‌ها
1,526
راه‌حل‌ها
4
پسندها
6,130
امتیازها
368
سن
18
محل سکونت
آسمان شب

  • #1
حتما سونامي را بخاطر داريد كه چطور كشورهاي شرق و جنوب شرق آسيا را درنورديد. يكي از كشورهايي كه بيشترين تلفات و آسيب هاي بيشماري بخود ديد ژاپن بود.
يک دانشجويي رشته جامعه شناسي بنام "يوكا كودو" تصميم مي گيرد در مورد حوادث پارانورمال بعد از سونامي تحقيقي انجام دهد او براي اين منظور از 100 راننده تاكسي بعنوان جامعه آماری اش استفاده مي كند و از آنها در مورد حوادث عجيب بعد از سونامي تحقيق مي كند و نكته عجيب در اين تحقيقات اين است كه بسياری از اين راننده تاكسی‌ها از ارواح مسافر صحبت كردند و ادعا میکنند كه در يك يا دو مورد ارواح سوار تاكسي شان شده اند. اين ارواح يا در حين رانندگي و يا پس از رسيدن به مقصد ناگهان ناپديد شده اند. اين دانشجو در تحقيقش يادلور شده كه اين راننده ها از اين موضوع اطمينان كامل داشته و كاملا متقاعد بوده اند كه ارواحی را سوار تاكسی شان کرده اند.

راننده 50 ساله گفته كه در سال 2015 خانمی جوان با كت قرمزی را در حوالی ايستگاه "ايشينوماكي" سوار كرده و آن خانم به او گفته او را به محله "ميناميهاما" ببرد آن محله كلا بوسيله سونامي تخريب شده و خالي از سكنه است راننده تاکسی به آن دختر گفته آيا مطمئن هستی كه مي خواهی به آنجا بروی و دختر در جواب با لحن خاصي گفته " آيا من مرده ام ؟ " راننده تاكسی كه از اين سوال متعجب شده رو به عقب مي كند اما كسي را نمي بيند و ان زن درجا ناپديد مي شود.

مورد ديگر راننده اي ۴۰ ساله يك مرد ۲۰ساله را سوار مي كند و راننده از آينه جلو او را مي بيند كه با دست به جلو اشاره مي كند و پس از چند بار كه از او مي پرسد مسيرش كجاست ،مرد جوان مي گويد تپه هيروهامايا منطقه اي كه چند دقيقه با ماشين فاصله داشته و راننده گفته بمحض رسيدن به انجا مرد جوان پول را از كيفش دراورده و بمحضي كه پول را از او گرفته در جلوي چشمش ناپديد شده است.

گفته شده پس از سونامي اتفاقات عجيب شامل دیده شدن ارواح در خيابان ها و چیز های دیگر بوده است...

‌‌
 
نام موضوع : روح در خودرو دسته : روایات

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
61

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین