. . .

متن روح ایستگاه قطار

تالار روایات

H A D I S

مدیرتالارسرگرمی
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
نام هنری
:|
مدیر
تالار‌سرگرمی
شناسه کاربر
846
تاریخ ثبت‌نام
2021-08-30
موضوعات
564
نوشته‌ها
1,526
راه‌حل‌ها
4
پسندها
6,125
امتیازها
368
سن
18
محل سکونت
آسمان شب

  • #1
🔌- «بگونکادور» روستای کوچکی در غرب کلکته هندوستان است. ساکنان این روستای کوچک تا چند سال پیش برای رفتن به شهر با مشکل حمل و نقل مواجه بودند زیرا از 42 سال پیش تاکنون، ایستگاه قطاری که در این روستا قرار داشت متروکه شده است.

🥀- به ادعای بومیان منطقه، نزدیک نیم قرن پیش در این ایستگاه روح دیده شده و با مردن چند نفر از کارکنان ایستگاه بقیه آنها از ترس اینکه مبادا کشته شوند آنجا را ترک کردند. ماجرا از آنجا شروع شد که سال ها پیش در ایستگاه بگونکادور، زنی با یک قطار تصادف کرده و جانش را از دست داد؛ از آن موقع به بعد مردم منطقه می گویند که همیشه روح زنی که یک ساری - لباس هندی - سفید به تن دارد در آنجا پرسه می زند.

🏹- زمانی که مردم محلی از این ایستگاه استفاده می کردند، تعدادی از کارمندان ادعا کردند که این روح سرگردان را در سکوهای قطار یا روی ریل ها دیده بودند.

⛽️- محلی های خرافاتی می گویند برای همه آنهایی که این روح را دیده اند، اتفاقات وحشتناک و ناگواری رخ داده است و همین مسئله باعث شده تا بیشتر کارمندان از ترس دچار شدن به این اتفاقات وحشتناک بر سر کار خود حاضر نشوند.

➰- البته سال 2009 این ایستگاه دوباره بازگشایی شد و از آن موقع به بعد البته، درباره ادعای دیده شدن این روح سفیدپوش در ایستگاه بگونکادور هیچ گزارشی منتشر نشده است.
 
نام موضوع : روح ایستگاه قطار دسته : روایات

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
59

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین