. . .

متن روایاتی ترسناک از اشیای نفرین شده و تسخیر آنها توسط ارواح (پارت 2 از 2)

تالار روایات
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

Moon light<3

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
779
نوشته‌ها
1,855
راه‌حل‌ها
5
پسندها
44
امتیازها
438
وب سایت
pin.it

  • #1
سلام سلام
امروز وقت تلف کردن نداریم... پس سو لت گو

عروسک اوکیکو

اشیایی که زندگی صاحبان و مردم را تحت تاثیر قرار دادند + عکس


این عروسک، طبق افسانه‌ها، متعلق به یک دختر کوچک در جزیره هوکایدو ژاپن بود که در کودکی فوت کرد. وقتی خانواده اش هوکایدو را به خاک سپردند، عروسک را به راهبان معبد ماننجی سپردند. اوکیکوی کوچک هنوز هم در آن معبد نگهداری می‌شود و موضوعی که درباره این عروسک بسیار عجیب است این است که موهای او به صورتی طبیعی و کامل رشد می‌کند و همین ویژگی باعث جذب گردشگران شده است. برخی از مردم حتی این اعتقاد را دارند که اگر به دهان نیمه باز این عروسک نگاه کنید متوجه می‌شوید که دندان‌ها نیز در حال رشد هستند.


دفتر مرموز جواهرات

اشیایی که زندگی صاحبان و مردم را تحت تاثیر قرار دادند + عکس


پس از تخریب فروشگاه جواهرات Shorland Fooks در شهر برایتون در ساحل جنوبی انگلستان، تونی بنیویتس، سازنده این فروشگاه، دفتری را در پشت دیوار آجری پنهان کرده بود را خارج کرد و همراه آن یادگاری‌های جالب دیگری را نیز از فروشگاه با خود به منزل برد. پس از این اتفاق خانواده او گرفتار انواع و اقسام پدیده‌های ماوراءالطبیعه شدند: صداهای عجیب، ظواهر شبح و حتی تصاویر عجیب و غریب از حضور افراد در فرش خانواده. مدتی تونی کتاب صد ساله را به جای اصلی خودش در فروشگاه برگرداند، خانواده نمی‌خواستند خشم جواهرسازان قدیمی دامن آن‌ها را بگیرد و پس از مدتی خانه خود را نیز ترک کردند تا دیگر مورد آزار و اذیت نباشند.


پرتره Delphine LaLaurie

اشیایی که زندگی صاحبان و مردم را تحت تاثیر قرار دادند + عکس


شرارت‌هایی که Delphine LaLaurie در نیواورلئان مرتکب شده بود او را به یکی از شرورترین زنان تاریخ تبدیل کرده بود. در دهه ۱۹۹۰، ساکنان یک ساختمان که اتاق LaLaurie نیز آنجا بود، تصمیم گرفتند دارایی‌های خود را جمع کنند و با برخی کارهای هنری زیبا فضای آپارتمان را بهتر کنند. راهی بهتر از پیدا کردن ریکاردو پوستانیو، هنرمند محلی برای ترسیم پرتره از یک چهره مشهور محلی وجود نداشت. آن‌ها با مراجعه به این نقاش یک پرتره دوست داشتنی و شاد از مادام دلفین لالوری را انتخاب کردند و نمی‌دانستند که شبح لالوری نیز در این نقاشی وجود دارد و قصد اذیت آن‌ها را دارد.

بای بای
 
  • لایک
  • عجب
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 users
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین