. . .

پزشکی راه‌هایی برای ضد پیری پوست

تالار پوست و مو

sara°⁸

رمانیکی پایبند
رمانیکی
شناسه کاربر
169
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-26
آخرین بازدید
موضوعات
241
نوشته‌ها
598
راه‌حل‌ها
2
پسندها
1,129
امتیازها
306
محل سکونت
بهشت

  • #1
بسیاری از لوسیون ها و کرم ها برای مبارزه با چین و چروک و نشانه های دیگر پیری پوست وجود دارند ، اما داروهای خریداری شده از فروشگاه می توانند گران باشند و به پوست های حساس آسیب بزنند.
خوشبختانه، تعدادی از راه حل های مراقبت پوستی ضد پیری، شگفت انگیز و طبیعی وجود دارند که احتمالا در حال حاضر در آشپزخانه خود دارید ، که می توانند با مرطوب کردن، لایه برداری، و سفت کردن پوست، با چین و چروک مبارزه کنند. در این مقاله، هفت ماده غذایی از یخچال یا کابینت ها که می توانند پوست شما را جوان تر و شاداب تر کنند، را بشناسید.



ماست
ماست پر چرب می تواند پوست شما را مرطوب کند و الاستیسیته آن را بهبود بخشد. به سادگی ماست را مانند ماسک صورت استفاده کنید یا آن را به دستان خود یا مناطق خشک پوست بمالید. اجازه دهید خشک شود، آن را بشویید و برای به حداکثر رساندن مزایای آن، مرطوب کننده ای ملایم استفاده کنید. اطمینان حاصل کنیدکه از ماست آلی، بدون قند افزودنی و بدون طعم استفاده می کنید.


چای سبز
آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز آن را به تونر پوست عالی تبدیل می کنند. از دو کیسه چای استفاده کنید، به مدت ده دقیقه آن ها را در یک فنجان چای تکان دهید. چای را در ظروف مکعبی یخ در فریزر قرار دهید و سپس مکعبی چای یخ زده را بر روی هر خط یا چین و چروک استفاده کنید. دمای سرد و آنتی اکسیدان ها به سفت شدن پوست شما کمک می کنند.

شیر
چربی شیر باعث آب رسانی به پوست شما می شود، در حالی که اسید لاکتیک به آرامی پوست شما را لایه برداری می کند و منافذ آن را می بندد. پس از شستن صورت خود، لایه ای نازک از شیر کامل را با یک پنبه به پوست خود بمالید، و با آب گرم را بشویید. اضافه کردن دو فنجان شیر به وان حمام، باعث تاثیر بر روی تمام بدن می شود!
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
2
بازدیدها
48

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین