. . .

خبر دور جدید طرح درآمدزایی کاربران ایکس شروع شد

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
178
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
شبکه‌ی اجتماعی ایکس دور جدید پرداخت‌ها را شروع کرده است. ظاهراً این پرداخت‌ها به فعالیت کاربران در ماه جولای(تیر و مرداد) ارتباط دارد.

ایلان ماسک با هدف جذب تولیدکنندگان محتوا به ایکس(توییتر سابق)، برنامه‌ی ویژه‌ای تحت عنوان «اشتراک‌گذاری درآمد تبلیغاتی» طراحی کرده است که صرفاً به کاربران سرویس ایکس پریمیوم(توییتر بلو سابق) ارائه می‌شود. بر اساس بیانیه‌ی مطبوعاتی جدید ایکس، دور جدید پرداخت درآمد کاربران شروع شده است.
یکی از مهندسان ایکس می‌گوید این شبکه‌ی اجتماعی پیش‌تر برای تعداد کمی از تولیدکنندگان محتوا درآمد فراهم کرده بود و افزایش تعداد پرداخت‌ها به هزاران مورد یک‌سری چالش‌ها به‌دنبال داشت. همین موضوع باعث شد پرداخت درآمد کاربران با تأخیر انجام شود.
ایکس ایمیلی برای کاربرانی که درآمدزایی کرده‌اند، فرستاده است؛‌ اما همچنان مشخص نشده که مبلغ درآمد را چه معیارهایی تعیین می‌کنند. همچنین مشخص نیست که درآمد پرداخت‌شده، مربوط به چه ماه‌هایی است. در ایمیل منتسب‌به یکی از کارمندان ایکس گفته شده که دور جدید درآمدزایی صرفاً به ماه گذشته‌ی میلادی ارتباط دارد؛ درحالی‌که دور اول مربوط‌به سه ماه فعالیت بود.
ایکس آستانه‌ی پرداخت درآمد را به ۱۰ دلار کاهش داده و گفته است که کاربران به‌جای کسب ۱۵ میلیون بازدید در سه ماه، اکنون باید پنج میلیون بازدید کسب کنند تا وارد برنامه‌ی درآمدزایی شوند. ایلان ماسک می‌گوید سرویس ایکس پریمیوم برای حساب‌هایی که بیش‌از پنج میلیون بازدید می‌گیرند، عملاً رایگان است. توجه کنید که ایکس صرفاً بازدید کاربران اشتراکی را محاسبه می‌کند.

یک کاربر می‌گوید در ماه گذشته‌ی میلادی ۲٬۷۰۹ پست منتشر کرده که بیش‌از ۱۰ میلیون بازدید دریافت کردند و ایکس در ازای این میزان بازدید ۶۹۸٫۷۰ دلار به او پرداخت کرد.

مقایسه‌ی آمار پرداختی‌ها نشان می‌دهد که در دور اول طرح درآمدزایی، ایکس به ازای هر هزار بازدید ۰٫۱۶۸ دلار به کاربران پرداخت کرد؛ اما پرداخت به‌ازای هر هزار بازدید در دور جدید به ۰٫۰۶۶ دلار کاهش یافت.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین