. . .

روان شناسی دلیل ساده اما مهم شکست برخی از مدیران

تالار روانشناسی اجتماعی
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

seon-ho

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
154
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-14
آخرین بازدید
موضوعات
726
نوشته‌ها
1,404
راه‌حل‌ها
18
پسندها
4,356
امتیازها
407
سن
19
محل سکونت
دنیای موسیقی:)

  • #1

دلایلی ساده که باعث شکست مدیران تازه کار می شود​

مدیریت کار راحتی نیست. فشاری که روی مدیر است، معمولاً فشار زیادی است و شاید باعث شود که مدیران خیلی راحت خسته و کلافه شوند؛ اما جالب است بدانید که بعضی از اشتباهات رایج هستند که اگر از آن ها آگاهی داشته باشید، می توانید مدیریت بهتری را به انجام برسانید که در این قسمت آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.


نمی توانید خودتان را خوب مدیریت کنید​

بسیاری از ما بعد از فارغ التحصیلی سردرگم هستیم و هیچ ایده ای نداریم و نمی دانیم که می خواهیم در زندگی چه کار کنیم و تصمیم گیری هایمان ضعیف است و در نتیجه سردرگم هستیم. اگر شما به عنوان یک مدیر در وهله اول نتوانید خودتان را خوب مدیریت کنید، بدانید که کارتان با شکست مواجه می شود، زیرا نمی توانید تصمیمات خوبی بگیرید و همیشه درگیر هستید.

علت شکست مدیران


اعتماد به نفس تان به غرور تبدیل می شود​

گاهی اوقات بعضی از مدیران به خاطر این که سرپرست دیگران هستند، کمی به خودشان مغرور می شوند. اگر شما اعتماد به نفس را با غرور اشتباه بگیرید و بخواهید در زمینه مدیریتی مغرور باشید، قطعاً در این مورد اشتباهات زیادی مرتکب می شوید و به طور ناخودآگاه کار هایی می کنید که شرایط تان را به هم می ریزد و منجر به شکست خواهد شد.

نمی توانید یک تیم بسازید​

یکی از ضروری ترین کارهایی که یک مدیر باید بلد باشد، این است که یک تیم و گروه قوی داشته باشد. اگر شما نتوانید تیم و گروه موفق بسازید، پس نمی توانید مدیر موفقی هم باشید و در این زمینه شکست می خورید. شما باید یاد بگیرید که چگونه یک تیم را دور خود جمع کنید که همگی بتوانند به بهترین شکل ممکن فعالیت کنند.

تشکیل تیم و گروه قوی


جزئیات را نادیده می گیرید​

معمولا بعضی از مدیران فکر می کنند که توجه کردن به جزئیات وظیفه آن ها نیست و در نتیجه جزئیات را نادیده می گیرند. در صورتی که همین جزئیات ریز می تواند منجر به شکست و موفقیت باشد. پس بهتر است علاوه بر اینکه افراد دیگری را مامور می کنید تا در این زمینه دقت و توجه داشته باشند، خودتان هم جزئیات را نادیده نگیرید.

خوب ارتباط برقرار نمی کنید​

شرط اول مدیریت این است که شما مهارت ارتباطی خوبی داشته باشید. اگر نتوانید خوب ارتباط برقرار کنید، قطعاً نمی توانید در کاری که شروع کرده اید هم موفق باشید. یک مدیر در وهله اول باید توانایی خوبی در برقراری ارتباط با دیگران داشته باشد.
 
  • قلب شکسته
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
1
بازدیدها
146
پاسخ‌ها
1
بازدیدها
123

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین