. . .

آموزش خانواده شاد واقعی چه کارهایی انجام می دهند؟

تالار روانشناسی خانواده
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

seon-ho

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
154
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-14
آخرین بازدید
موضوعات
726
نوشته‌ها
1,404
راه‌حل‌ها
18
پسندها
4,352
امتیازها
407
سن
19
محل سکونت
دنیای موسیقی:)

  • #1

خانواده شاد واقعی چه شکلیه؟​

خانواده شاد و اعضای خوشحال یک خانواده صمیمی بدون صرف هزینه شاد می شوند. آنها اعضای دیگر را نیز وارد این فضای پرانرژی می کنند تا حس بهتری داشته باشند، از تنهایی دورند و برنامه های ساده ای برای شادی دارند. زندگی خانوادگی می تواند گاهی چالش برانگیز باشد.


احساسات و زندگی افراد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.ایجاد یک خانواده شاد کار سختی نیست و یا باعث دعوا زیادی نمی شود اما نیاز به تلاش تمام اعضای خانواده دارد و همه باید برای شادی دیگر اعضا اهتمام لازم را داشته باشند.

خانواده شاد و سالم


راز داشتن خانواده شاد و سالم در چیست؟​

ویژگی ها و عادات مشترک خانواده های شاد و موفق​

1. هر کدام از آن ها انتخاب می کنند که بخشی از خانواده باشند

اگر اعضای اصلی نخواهند حضور داشته باشند، خانواده به هدفش نمی رسد. یک خانواده بودن مثل یک تیم بودن است - برای بهتر یا بدتر شدن با هم هستید. هر یک از اعضا نیاز دارند که تصمیم آگاهانه به عنوان بخشی از خانواده بگیرند، و این به معنای آن است که نقش خود را ایفا کنند و نسبت به بقیه خانواده محتاط باشند.

خانواده شاد


خانواده شاد و سالم چه می کنند؟​

چگونه خانواده شاد داشته باشیم؟​

2. آن ها پیوندهای اجتماعی قوی می سازند

خانواده ها تیم ها هستند و باید با هم متحد شوند، اما آن ها باید روابط اجتماعی قوی ایجاد کنند. زمانی که همسایگان خود را می بینید حرکت نکنید توقف کرده و یک مکالمه داشته باشید.

پیش از این هم گفتیم که بهتر است با هم در مجالس یا محافل اجتماعی شرکت کنید و از همان مکان مرکزی دوست انتخاب کنید ، دوستان یکدیگر را بشناسید - حداقل نام و مشخصات آن ها را بدانید.

نشاط در خانواده


خانواده شاد چه رفتاری با هم دارند؟​

خانواده شاد چگونه با هم تعامل می کنند؟​

3. آن ها از راه خوب و بد به هم نزدیک می شوند

شما نمی توانید خانواده خود را تنها به این خاطر کنار بگذارید که سختی دارند. ممکن است فکر کنید که پدر و مادر شما بیش از حد سرزده وارد اتاق می شوند و در اتاق رخنه می کنند، ممکن است کودک عصبانی شود، اما باید با هم کار و آن را امتحان کنید. نمی شود وقتی همه چیز خوب پیش می رود، کنار هم باشید.

تعامل در خانواده


نکاتی برای داشتن یک خانواده شاد​

رفتار در خانواده شاد و صمیمی​

4. آن ها مجاز هستند که در مورد خودشان صادق باشند

فقط به این دلیل که بخشی از یک خانواده هستید، نباید همه شما یک جور باشید. اگر بزرگترین کودک شما در فوتبال بازی می کرد، کودک کوچک را مجبور نکنید که بازی کند، به خصوص اگر بیشتر به هنر علاقه داشته باشد.

در حالی که انجام کارها با هم، مانند تفریح کردن همیشه مفید است، کسی را وادار نکنید که علاقه ای داشته باشد که به طور طبیعی احساسی به آن ندارد، فقط به این دلیل که بقیه خانواده اینگونه عمل می کنند.

صداقت در خانواده


راز داشتن خانواده شاد و بچه های خوشحال​

توصیه هایی برای داشتن خانواده ای شاد​

5. آن ها زمان های خوبی را برای یکدیگر ایجاد می کنند

صحبت از بیرون رفتن با هم، و گذراندن زمان با یکدیگر به عنوان یک خانواده برای شادی حیاتی است. نمی توانید مثل یه خانواده احساس شادی کنید، اگر با هم نیستید! زمان با کیفیت به این معنا نیست که پول خرج کنید. زمان با کیفیت می تواند به سادگی یک خوردن شام با هم باشد .

6. برای سایر اعضا خانواده فداکاری می کنند

فیلم هایی را دیدید که برادر بزرگ تر برای پیشرفت خواهر و برادر های خود ایثار می کنند درست است؟ بله یک خانواده شاد برای یکدیگر علایق خود را فدا می کنند.

فداکاری در خانواده


چگونه محیط خانه و خانواده را شاد کنیم؟​

راهکارهایی موثر برای داشتن خانواده شاد و خوشحال​

7. افراد مسئولیت شادی خود را به عهده می گیرند

نمی توانید به هیچ کس دیگری تکیه کنید تا شما رو خوشحال کند. این برای دوستان، همسر و خانواده هاست. شما باید قبل از اینکه بتوانید شادی را به خانواده بیاورید، آن را در خود ایجاد کنید.

وابستگی به دیگران فقط به این معنی است که شما تقاضاهای نامعقول در مورد دیگران دارید و به طور بالقوه به شادی خود آسیب می رسانید. اگر همه اعضای خانواده روی شادی خود تمرکز کنند، پس این تمام چیزی است که آن ها را خوشحال می سازد.

خانواه خوشحال


خانواده شاد چه شکلیه؟​

نکات مهم داشتن خانواده شاد​

8. آن ها پیمان خود را حفظ می کنند

اگه نمی توانید روی خانواده خود حساب کنید، نمی توانید به هیچ کس دیگری اعتماد کنید. اگر قولی داده اید بهتر است آن را عملی کنید. اگر به والدین خود قول داده اید که نمرات خود را ارتقا داده اید، بهتر است مطالعه کنید. وعده هایی که به خانواده داده اید عمل کنید تا آن ها بدانند شما قابل اعتماد هستید.

9. آن ها صبور هستند

همه چیز را یکباره انتظار نداشته باشید. تغییر زمان می برد و اعضای خانواده باید این موضوع را درک کنند و صبور باشند. ممکن است زمانی طول بکشد تا کودک متوجه شود که او نیاز دارد لباس هایش را جمع کند و کنار بگذارد. ممکن است قبل از انجام کار نیاز به یادگیری داشته باشد.

خانواده خوب


عوامل شادی در خانواده چیست؟​

خانواده شاد و با نشاط و نکات مهم آن​

10. اهل بخشش هستند

ممکن است مجبور شوید برای بخشش گرفتن از دوستان و یا همسر خود به هنگام اشتباهی خیلی زحمت بکشید، اما خانواده ها شاد کینه ای نیستند.آنها بهتر از هرکسی می دانند انسان هستید و هر کسی ممکن است اشتباه کند

11. برای برقراری ارتباط از کلمات حساس استفاده می کنند

خانواده ها از کلمات تند استفاده نمی کنند تا یکدیگر را قطع کنند. آن ها سر و صدا نمی کنند و نق نمی زنند که توجه به دست آورند. آن ها از کلمات حساس برای ارتباط استفاده می کنند. این امر محیط عشق و حمایت را در خانه پرورش می دهد.

ارتباط خانواده


نکات تکمیلی در مورد خانواده شاد​

آیا می خواهید شادی را به خانواده تان بازگردانید؟​

12. آن ها احساسات خود را به اشتراک می گذارند

طبیعی است که فضای خود را در خانه بخواهید، اما خیلی تنها نمانید خانواده های خوشبخت احساسات را به اشتراک می گذارند. این به ایجاد یک خانه شاد کمک خواهد کرد، زیرا هر یک از اعضای خانواده می دانند که دیگران چه احساسی دارند. اگر خبرهای خوبی وجود دارد، به اشتراک بگذارید.

13. مشوق یکدیگر هستند

خانواده ها یکدیگر را حمایت می کنند. آن ها زمانی که یک تست سخت و یا ارائه اصلی دارند، تشویق می شوند. آن ها زمانی که اعتماد نیاز دارند به ساخت یکدیگر کمک می کنند.

تشویق خانواده


آیا خانواده تان به شادی نیاز دارد؟​

برای داشتن خانواده شاد و پر انرژی چه کنیم؟​

14. آن ها با جدیت شروع به کار می کنند

اعضای خانواده باید در مورد تمام جنبه های زندگی تلاش کنند. اگر هر کسی کاریی که به آن محول شده را با تمام وجود انجام دهد خانواده با برنامه بهتری پیش می رود.

15. از یکدیگر قدردانی می کنند

زمانی که اعضای خانواده تان با جدیت کار می کنند، به یاد داشته باشید که قدردانی کنید! فقط به این دلیل که همه شما خویشاوند هستید و با هم زندگی می کنید.

خواهران صمیمی


خانواده شاد نیازمند چه چیزی است؟​

برای داشتن خانواده شاد این کارها را انجام دهید​

عشق بی قید و شرط را نشان دهید

همه والدین فرزندشان را دوست دارند. اما نکته اصلی این است که کودک شما باید درک کند که آن ها را دوست دارید. به فرزند خود بگویید که آن ها را دوست دارید. اغلب اوقات محبت را نمایش دهید، حتی اگر مشکل باشد.

حتی کودکی که ادعا می کند نیازی ندارد، عاشق نمایش فیزیکی عشق است. شما باید رفتار خود را با کلمات خود سازگار کنید. به کودک بگویید که آن ها را دوست دارید.

محکم باشید

والدین دوست داشتنی، آن هایی هستند که دستورالعمل های صریح و انتظارات را برای فرزند خود تشریح می کنند و سپس پیامدهای عمل نکردن به آن ها را بیان می کنند. کودکان باید بدانند که والدین آن ها انتظار رفتارهای خاص را دارند و به احتمال زیاد با این انتظارات برخورد می کنند.

خانواده محکم


ملزومات برای داشتن خانواده ای شاد​

خانواده شاد و پر نشاط چگونه است؟​

با هم بازی کنید

زمانی که خانواده تان با هم جمع اند و خوش می گذرانید با یکدیگر بازی کنید. دلیل اینکه نوجوانان خانه را ترک می کند این است که خانه هیچ تفریحی ندارد. پس کمی تفریح کنید. یک شب بازی خانوادگی، فیلم، یا بیرون رفتن داشته باشید.

ایده های زیادی برای سرگرمی خانوادگی در وبلاگ خانواده وجود دارد. حتی اگر به شما اعتراض کنند. بخشی از نوجوانی که در حال اعتراض به زمان خانواده است، اما در خفا بسیاری از نوجوانان مایل به مشارکت در آن هستند.

بازی خانواده


چه کنیم شادی و نشاط به خانواده مان بازگردد؟​

خانواده ی خود را اینگونه شاد کنید​

مواظب خودتان باشید

والدین باید از نیازهای خود مراقبت کنند. به این معنی است که اگر والدین متاهل باشند، باید وقت خود را با همسر خود بگذرانند و اطمینان حاصل کنند که رابطه آن ها قوی است. اگر والدین مجرد باشند، آن ها باید با بیرون رفتن با دوستانشان، زمانی از بچه هایشان دور باشند.

به یکدیگر کمک کنید تا به رویاهای خود دست یابند

بفهمید که هیچ خانواده ای کامل نیست، اما وقتی کار می کنید، بازی می کنید و هر چیزی ممکن است به اشتراک بگذارید. کودکان خود را تشویق کنید که به رویاهای خود نزدیک سپس به آن ها کمک کنید تا به این رویاها برسند.
 
  • لایک
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین