. . .

خبر جایگاه ویژه بوکس زنجان در کشور/دوره عملی مربیگری بوکس برگزار می‌شود

تالار ورزش متفرقه

.Mahdieh

رمانیکی حامی
نویسنده افتخاری
شناسه کاربر
940
تاریخ ثبت‌نام
2021-09-17
آخرین بازدید
موضوعات
308
نوشته‌ها
919
پسندها
3,381
امتیازها
340
سن
24
محل سکونت
√کره خاکی√

  • #1
عضو هیئت رییسه فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران گفت: زنجان با داشتن قهرمانان خوب در این رشته مقام‌های ارزشمندی را عاید استان زنجان کرده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، دوره عملی مربیگری درجه 2 بوکس، به همت هیئت بوکس استان زنجان در حال برگزاری است.

رییس هیئت بوکس استان زنجان امروز در حاشیه این دوره با ابراز خرسندی از جایگاه بسیار خوب هیئت بوکس استان زنجان در سطح کشور گفت: زنجان با داشتن قهرمانان خوب در این رشته مقام‌های ارزشمندی را عاید استان زنجان کرده است.

نصراله سائلی با بیان اینکه دانش‌افزایی در بین مربیان از الویت برنامه‌های هیئت بوکس استان زنجان است ، تصریح کرد: کمیته آموزش هیئت بوکس در این راستا اقدامات خوبی انجام داده و هر جا لازم باشد دوره های مختلف دانش افزایی برای مربیان استان برگزار خواهد شد.

عضو هیئت رییسه فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران افزود: این هیئت با تمام توان و کار گروهی و تربیت قهرمانان خوب در سطح استان تلاش دارد، جایگاه بوکس استان را در سطح کشور افزایش دهد.

گفتنی است، دوره عملی مربیگری درجه دو بوکس با تدریس دکتر طاهر جباری از قهرمانان اسبق بوکس آسیا و مدرسین برتر فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران از روز یکشنبه ۲۷ شهریور ماه در آکادمی هیئت بوکس استان زنجان در حال برگزاری است و در این دوره امیر صالحی نایب رییس هیئت بوکس استان هم در مورد قوانین جدید داوری، مربیگری صحبت کرد.

 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
345

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین