. . .

متن جاده تسخیر شده ی تمپه

تالار ماوراء

H A D I S

مدیرتالارسرگرمی
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
نام هنری
:|
مدیر
تالار‌سرگرمی
شناسه کاربر
846
تاریخ ثبت‌نام
2021-08-30
موضوعات
564
نوشته‌ها
1,526
راه‌حل‌ها
4
پسندها
6,128
امتیازها
368
سن
18
محل سکونت
آسمان شب

  • #1
🛤| در پنانگ مالزی جاده ای معروف و در عین حال انگشت نما و بد نام موسوم به جاده (تمپه) وجود دارد سال های سال قبل آن جاده ساخته شد تا دسترسی به دریاچه پشت سد میسر گردد در کیلومتر ۷٫۱ جاده تپه ای وجود دارد که به دو حومه متصل میشود. راه ورودی دریاچه پشت سد در جایی در میان جاده ای کم عرض و باریک و پیچ در پیچ قرار دارد.

٪؜ حوادث و اتفاقات اسرار آمیز و مرموز بیشماری در آن جاده رخ داده اند اکثر اوقات قربانیان به همراه وسیله نقلیه خود به داخل دره عمیقی پرتاب شده اند و عده اندکی از مهلکه جان سالم به در برده و فرار کرده اند. بسیاری از اهالی پنانگ از رانندگی شب هنگام در ان جاده خودداری میکنند چون میترسند و به همه توصیه میکنند که شب هنگام در آن جاده تردد نکنند.

٪؜ یک مرتبه یک دختر معصوم و بیگناه توسط پلیسی کشته شد اگر چه علت مرگ دخترک معلوم نشد و بصورت یک راز سر به مهر باقی ماند ولی به نظر میرسد دخترک گناهی نداشت و آن پلیس مقصر شناخته شد ولی عجیب آنکه روح دخترک که پلیس را عامل مرگش میدانست هرگز دست از سر هیچ پلیسی برنداشت در نتیجه اکثر پلیس ها جرات ندارند شب هنگام در جاده رانندگی کنند چون بسیاری از آن ها جان سالم به در نبردند ظاهرا روح انتقامجو دخترک هر مرتبه حادثه مرگبار را برای پلیس ها ایجاد میکند. طبق اظهارات بومیان آن منطقه سال ها قبل یک تصادف دلخراش و مرگبار در آن جاده رخ داده است در آن تصادف خانم جوانی در دم کشته میشود ظاهرا روح آن خانم نیمه های شب بطور ناگهانی مقابل رانندگان بد اقبال نمایان میشود!
 
نام موضوع : جاده تسخیر شده ی تمپه دسته : ماوراء

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین