. . .

دانستنی تلفن همراه ۸۰۰۰ ساله مدرکی است برای سفر در زمان

تالار متافیزیک
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

seon-ho

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
154
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-14
آخرین بازدید
موضوعات
726
نوشته‌ها
1,404
راه‌حل‌ها
18
پسندها
4,352
امتیازها
407
سن
19
محل سکونت
دنیای موسیقی:)

  • #1

این تصویر از تلفن همراه ۸۰۰ ساله که توسط باستان شناسان کشف شده پس از آنلاین شدن پربازدیدشد.داستان ها اینترنت را پر از گمانه زنی هایی کردند که موضوع حتی می تواند اثبات سفر زمانی باشد.
کلیپ های ویدئویی از کشف عجیب ادعا شده در سپتامبر ۲۰۱۵ پدیدار شدند. داستان تئوری توطئه به همراه این کشف ادعا می کند که این شیء در یک حفاری در اتریش کشف شده است.گفته می شود که این یک نسخه رسی از تلفن همراه با سبک نوشتاری سومری است که کلیدهای آن به خط میخی است. کانال یوتیوب Paranormal Crucible گزارش داد: “این چیست؟ آیا این مدرکی برای یک تمدن پیشرفته یا مسافرت زمانی است؟”
این لوح مربوط به قرن سیزدهم قبل از میلاد مسیح است.“لوح های میخی شکل غیر عادی نیستند – تخمین زده می شود که دو میلیون کاوش شده اند. این زبان تا قرن نوزدهم که رمزگشایی شد ناشناخته بود.
لوح های میخی یکی از اولین سیستمهای نوشتن بود که توسط سومرهای باستان بین النهرین در حدود ۳۵۰۰ تا ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد توسعه یافت.
هنگامی که خبر کشف منتشر شد ، یک وب سایت توطئه گزارش داد: “براساس گزارش ها ، در حین کاوش های باستان شناسی در Fuschl am See ، (در سالزبورگ) اتریش ، محققان یک اثر مرموز از قرن سیزدهم را که به طرز عجیبی شبیه یک تلفن همراه است با خط میخی برروی کلیدهای آن کشف کردند.
“این نوع نوشته‌ها معمولاً در ایران کنونی یا عراق (بین النهرین باستان) یافت می شود.” اینکه دستگاهی مانند این با خط میخی در اتریش چه کاری انجام میداده ،چیزی است که هیچ کس قادر به درک کامل یا توضیح آن نیست.
متأسفانه اطلاعات مربوط به این کشف “حساس” محدود است. ” این وب سایت افزود: “ما نمی توانیم توضیح دهیم که واقعی است یا نه ، اما این توجه ما را به خود جلب کرده است و دوست داریم اطلاعات بیشتری در مورد آن بدانیم.”
برخی از شکارچیان UFO حتی بدون تردید در مورد صحت ادعاها ، “کشف” را به عنوان “اثبات بازدید بیگانگان از تمدنهای باستانی روی زمین و آوردن فناوری پیشرفته به موجودات بدوی” ، تذکر می دهند.
Scott C Waring ، سردبیر UFO Sightings Daily ، نتیجه گیری کرد: کاملاً مشهود است که شخصی با دانش پیشرفته در مورد آینده آن را خلق کرده است.
“گفته می شود که این زبان به ده ها هزار سال بر می گردد …”
عدم وجود جزئیات در مورد فیلم ، که فقط نشانگر دستی با دستبند سفید است که شیء مجسمه مانند سفالی را در نزدیکی نگه داشته است ، بیشتر مفسران را نگران کرده است ، که می گویند اگر اصل است این می تواند اثبات سفر زمان و اخبار حیرت انگیز جهان باشد.
وب سایت باستانی کد گزارش داد: “اکثر شما در مورد کشف تردید خواهید کرد ، و لی به من اعتماد کنید.
دو مورد وجود دارد که اضافه نمی شوند.

“اول از همه کشف هر چیزی که به نوشتن خط میخی در اتریش شباهت داشته باشد ، یک یافته خارق العاده است زیرا اتریش و بین النهرین باستان از فاصله زیادی با هم دارند، بنابراین یک رمز و راز واقعی است که چگونه این شیء به اروپا راه یافت.“ثانیاً ، و مرموزترین بخش این یافته در حقیقت این است که این وسیله به طرز وحشیانه ای به یک تلفن همراه امروزی شباهت دارد.
“شما می توانید به طور واضح نه” کلید “را در قسمت زیرین که به شکلی تقلید از کلیدها روی تلفن همراه قرار گرفته اند ، مشاهده کنید.“بدیهی است که ما نمی توانیم با در نظر گرفتن احتمال اینکه این وسیله یک فریب است جلوگیری کنیم.
“یافتن چیزی شبیه به این نشانگر این احتمال است که سازنده آن در گذشته های دور می توانست دستگاه مشابهی را ببیند. این به چه معنی است؟
“البته ، به این معنی است که ممکن است در گذشته های دور شخصی چیزی را دید که شبیه یک دستگاه ارتباطی مانند تلفن همراه باشد و تصمیم گرفت دستگاه را با سنگ مجدداً بسازد.”اما عدم وجود اطلاعات قابل بررسی در مورد حفاری و شباهت جالب آن به یک تلفن همراه ، بسیاری از پوسترهای آنلاین را متقاعد کرده بود که این فقط یک فریب خیالی است.
و معلوم است که آنها درست بودند. Express.co.uk با کارل وینگارتنر ، از استودیوی Art Replik در آلمان تماس گرفت ، و فاش کرد تلفن یک قطعه از آثار هنری است که وی خلق کرده است و تصاویر آن برای ایجاد فریب به سرقت رفته است.
این داستان که توسط باستان شناسان پیدا شده کاملاً ساختگی است. وی گفت: “من سازنده این تلفن همراه لوح سفالی با حروف خط میخی روی آن هستم.“عکس من از این اثر هنری در سراسر جهان منتشر شد. وی گفت: “بیش از ۵۰۰ روزنامه از به اصطلاح” تلفن همراه بیگانه “گزارش دادند.کانال ماوراء الطبیعه بدون اجازه من از عکس من استفاده کرد.”
شخصی از این کانال ، که خود را ماری صدا می کرد ، گفت که تصاویر این تلفن احتمالاً از مشترکین کانال یوتیوب گرفته شده است ، جایی که بیشتر مطالب وی از آنجا تهیه شده است.
او همچنین “نقض حق نسخه برداری ” را تکذیب کرد و گفت که نکته اصلی داستان از یک وب سایت نظریه توطئه دیگر ناشی شده است.
 
  • لایک
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 users
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین