. . .

سرگرمی تسخیر شدگان معروف جهان (بخش دوم) 💀

تالار ماوراء
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

Moon light<3

رفیق رمانیکی
نیمچه رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
779
نوشته‌ها
1,855
راه‌حل‌ها
5
پسندها
32
امتیازها
438
وب سایت
pin.it

  • #1
سلام سلام :709:


خب اومدیم با تسخیر شدگان معروف جهان (بخش دوم) البته سیزده قسمت مونده :1442::303:


خب شروع کنیم.. :115:



آیینه‌ای که توسط روح یک زن و فرزندانش تسخیر شده است


d0e8aa91-3b93-4d39-ac71-fc3b2d34e0a3.jpg

خانه‌ی اربابی «مزرعه‌ی میرتلز» (Mirtles)، را شاید بتوان در شمار معروف‌ترین خانه‌های تسخیرشده‌ی آمریکا و چه بسا جهان دانست. تاریخ تأسیس آن به سال ۱۷۹۶ باز می‌گردد و البته محل ساخت آن هم به نوعی در این تسخیرشدگی بی تأثیر نیست. این مزرعه و خانه‌ی آن در گورستان بومیان آمریکا ساخته شده است. هر چند براساس پاره‌ای از خرافات محلی، اینجا محل وقوع دست کم ده جنایت بوده و رخ دادن رویدادهای ماورایی و عجیب نیز در آن به صورت روزانه گزارش می‌شده است.

شاید بتوان تسخیرشده‌ترین شی این خانه را آیینه‌ای دانست که در سال ۱۹۸۰ در آنجا قرار داده شده است. مهمانان این خانه‌ی اربابی گفته‌اند که گاهی پیکره‌هایی لرزان را در آیینه مشاهده کرده و بعضا اثر انگشت کودکی روی شیشه‌ی آن برجا مانده است.

براساس افسانه‌های محلی، ارواح زنی به نام «سارا وودراف» (Woodruff) و فرزندانش در این آیینه به دام افتاده‌اند. گفته می‌شود که سارا و فرزندانش به واسطه‌ی مسمومیت جان خود را از دست دادند و باید در زمان مرگ روی آیینه پوشانده می‌شد تا از به دام افتادن ارواح آن‌ها در آن جلوگیری به عمل می‌آمد. اما به هر دلیلی این اتفاق رخ نداده و اکنون این ارواح در این خانه رفت و آمد داشته و حضور خود را در آیینه نشان می‌دهند.


لباس عروس جن‌زده‌ای که به خودی خود می‌رقصد




2fd996ae-2de3-4252-839a-7c2d802c8412.jpg

در سال ۱۸۴۹ «آنا بیکر» (Anna Baker)، دختری از خانواده‌ای مرفه عاشق آهنگری فقیر از طبقات فرودست جامعه شد. اما در این میان پدر دختر، اِلیس بِیکر، با این ازدواج موافقت نکرده و مرد جوان را واداشت تا خانه و زندگی خود در ناحیه آلتونا (Altoona) در ایالت پنسیلوانیا را رها کرده و ترک دیار کند، از سوی دیگر دخترش را نیز در خانه حبس کرد. آنا از بعد از این حادثه، کینه‌ی پدرش را به دل گرفت و تا زمان مرگش در سال ۱۹۱۴، این خشم و عصبانیت را رها نکرده و بدون آن که ازدواج کند، از دنیا رفت.

قبل از تمامی این رویدادها، آنا لباس عروس زیبایی انتخاب کرده بود تا در روز ازدواجش به تن کند، اما از آنجایی که این اتفاق هرگز رخ نداد، دختری از خانواده‌ی محلی به نام «الیزابت دیزارت» به جای او این لباس را پوشید، اما در عوض تمام عمرش را در حسرت سپری کرد. سال‌ها بعد لباس به انجمنی خیریه اهدا شد و سرانجام عمارت بیکرها هم به موزه تبدیل شد. لباس عروس نیز در کمدی شیشه‌ای و در اتاقی که سابقا متعلق به آنا بیکر بود، آویزان شد.

گفته می‌شود که لباس گاهی به صورت خودبخودی حرکت می‌کند، به ویژه در زمان ماه کامل این امر بیش‌تر روی داده و لباس از سویی به سوی دیگر تاب می‌خورد، گویی عروسی جوان روبروی آینه ایستاده و لباس را به تنش امتحان می‌کند.

تمام کسانی که برای تحقیق به سراغ لباس آمده و آن را از نظر ماورایی و ارتباطات خاص مورد بررسی قرار دادند، در نهایت دست خالی بازگشتند. هنوز هیچ کسی نتوانسته توضیحی قانع‌کننده در مورد این حرکت‌های خودبخودی ارائه کند. شاید در نهایت این آنا بیکر است که لباسش را مطالبه می‌کند.


صندلی‌های تسخیر شده قلعه بِل‌کورت

8f3aae72-0b54-4654-954a-225914eb822a.jpg

شهر نیوپورت (Newport) در رُدآیلند (Rhode Island)، به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایالات متحده آمریکا شناخته می‌شود. این شهر در سال ۱۶۹۰ تأسیس شد. در اوایل قرن بیستم این شهر ساحلی به‌عنوان یکی از مقاصد گردشگری محبوب تابستانه، مورد توجه خانواده‌های ثروتمند و مرفه آمریکایی قرار گرفت.

اما در این میان، عمارت‌های این شهر علاوه بر جذابیت و زیبایی در میان پوسته‌ای افسانه‌ای پیچیده شده‌اند، پوسته‌ای که تار و پودش را داستان‌های ارواح بافته است. ارواحی که ظاهرا مدت‌هاست در این عمارت‌ها در رفت و آمدند.

یکی از این عمارت‌های شناخته شده، قلعه‌ی بل‌کورت (Belcourt) است که در سال ۱۸۹۴ توسط یک سیاستمدار مطرح و مرفه آمریکایی به نام آلیور هزارد پری بلمونت (Oliver Hazard Perry Belmont) ساخته شد. مدارک و مستندات عجیب بسیاری پیرامون این عمارت مجلل وجود دارد، اما شاید یکی از معروف‌ترین اشیای تسخیر شده در این قلعه دو عدد صندلی باشند که گفته شده در تسخیر ارواح هستند.


42a24026-ac12-4efe-a344-d31491ddcff7.jpg

بازدیدکنندگانی که روی این صندلی‌ها نشسته‌اند، گفتند بلافاصله احساساتی همچون حس سرمای شدید، تهوع، بیماری و ناآرامی را تجربه کردند. همچنین وقتی دستان خود را به صندلی نزدیک کردند، دست‌شان به واسطه‌ی جریانی شبیه به جریان الکتریسیته‌ی ساکن به عقب پرتاب شد. حتی گروهی ادعا کردند که وقتی روی صندلی نشسته‌اند، حس می‌کردند گویی روی پای شخص دیگری قرار گرفته‌اند. به علاوه شماری از بازدیدکنندگان توسط نیرویی ناپیدا و نامشخص از نزدیکی به صندلی‌ها منع شدند.

باید دید این ارواح ناراضی چرا اینقدر روی این دو صندلی تعصب دارند؟

خب اینم تموم شد ..

به بزرگیتون ببخشید کم بود...


با رعب و وحشت تنهاتون میذارم.....

8e071836dc5d3f534138455fda54cc68.gif




 
آخرین ویرایش:
  • لایک
  • گل رز
  • عجب
واکنش‌ها[ی پسندها]: 2 users
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین