. . .

ترسناک ترین مناطق جهان از نگاه گوگل استریت ویو

تالار عجایب

seon-ho

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
154
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-14
آخرین بازدید
موضوعات
726
نوشته‌ها
1,404
راه‌حل‌ها
18
پسندها
4,352
امتیازها
407
سن
19
محل سکونت
دنیای موسیقی:)

  • #1
گوگل استریت ویو دست به اقدام جالبی زده و قصد دارد ترسناک ترین مناطق دنیا را به کاربران نشان دهد. اگر شما نیز در تخیلات خود به دنبال مشهورترین خانه های ارواح می گردید اما آنقدر جسور نیستید که به دیدن این مناطق بروید می توانید در منزل بنشینید و این مناطق را از طریق کامپیوتر خود ببینید. برنامه گوگل استریت ویو به تازگی توانسته لیستی از اسرار آمیزترین مکان های دنیا تهیه کند که می توانید به تماشای آنها بپردازید و حتی وارد ساختمان ها شوید. با کلیک روی نام هر منطقه، وارد گوگل مپس شده و تصاویر این مناطق ترسناک را مشاهده کنید.

جزیره عروسک ها مکزیک
وحشت1
The Island Of The Dolls

جزیره عروسک ها در جنوب شهر مکزیکو واقع شده و خانه تعداد زیادی از وحشتناک ترین عروسک هاست. گفته می شود سال ها پیش دختری در این جزیره غرق شده که داستان کشته شدنش بسیار اسرار آمیز است و همه این عروسک ها به روح این دختر تعلق دارد.

بیمارستانی در انگلستان
وحشت2
Newsham Park Hospital, UK

این محل در لیورپول قرار گرفته که در واقع یک ساختمان متروکه است و در قرن نوزدهم ابتدا به یتیم خانه و سپس تا سال 1997 به آسایشگاه روانی تبدیل شده است. این ساختمان به عنوان یکی از معروف ترین خانه های ارواح در اروپا شناخته می شود و مردم می گویند که قادرند روح یک کودک را در کنار پنجره این ساختمان ببینند.

قلعه دراکولا

وحشت3
Bran Castle, Romania
این قلعه که در رومانی واقع شده به قلعه دراکولا معروف است. هرچند این قلعه تنها هم جوار قلعه دوک Wallachia ست که گفته می شود الهام بخش دراکولا بوده است، اما باز هم تاثیر خود را روی این قلعه زیبا که معماری و مبلمان خیره کننده ملکه ماری را در خود جای داده، گذاشته است.

خانه اسرارآمیز وینچستر

Winchester Mystery House, US
وحشت4
The Winchester Mystery House
این خانه در دره سانتا کلارا (Santa Clara) قرار دارد. این خانه متعلق به Sarah Wikchester همسر بیوه William Wirt Winchester بوده که به آهنربای اسلحه معروف است. Sarah، همسر و هر دو فرزند خود را از دست می دهد و افسانه ها می گویند که این خانواده مورد نفرین تمامی افرادی که با اسلحه Wikchester کشته شده اند قرار گرفته اند. در آن زمان به او توصیه شده بود که به یک محل جدید برود و یک خانه برای احترام به روح تمامی افراد کشته شده بسازد. گفته می شود دست کشیدن از ساخت این خانه منجر می شد که او کشته شود. این خانه دارای 160 اتاق و پنجره و در است که دیوارهای و سقف های خانه بسیار عجیب و غریب ساخته شده است.

جزیره جنگ ها در ژاپن

وحشت5
Gunkanjima, Japan
Gunkanjima که به زبان ژاپنی به معنی جزیره جنگ هاست، با نام Hashima نیز شناخته می شود. این جزیره یک منطقه ممنوعه پر از ارواح است که در 15 کیلومتری Nagasaki قرار گرفته است. این جزیره نمادی از سازه های تاریخی ست که تنها توسط نیروهای طبیعی قابل تخریب است و دور تا دور آن را دریا احاطه کرده است. این جزیره پیش از جنگ جهانی دوم برای کار اجباری استفاده می شده و از فضای آن نیز در فیلم Skyfall جیمز باند استفاده شده است. تصاویر 360 درجه بخشی از این جزیره در Google Street View قابل دسترس است.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین