. . .

دانستنی تجربه سفر در زمان و مکان های اسرارآمیز

تالار متافیزیک
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

seon-ho

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
154
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-14
آخرین بازدید
موضوعات
726
نوشته‌ها
1,404
راه‌حل‌ها
18
پسندها
4,352
امتیازها
407
سن
19
محل سکونت
دنیای موسیقی:)

  • #1
سفر در زمان شاید برترین آرزوی بشر برای دستیابی به آن باشد سفری که همه چیز را تغییر میدهد . سفری که در برگیرنده تمامی اختراعات و اکتشافات بشر خواهد بود . ولی این امر از نظر عملی کاملا ناممکن است حداقل در زمان حال و آینده نزدیک ولی مکان هایی هستند که شما را آماده تجربه سفر در زمان هر چه اندک خواهند کرد …

تونل زمان :​

در چین تونلی وجود دارد که مدتی است تاسیس شده این تونل در منطقه Honghuagang در شهر زونیی واقع شده طول تونل ۴۰۰ متر است و به این خاطر مشهور شده که وقتی از داخل تونل خارج میشوید زمان ساعت شما و یا ساعت های دیجیتالی ماشین ۱ ساعت گذشته را نشان میدهد!!!

به طور مثال وقتی وارد تونل میشود و ساعت شما زمان ۷:۰۰ صبح را نشان میدهد و ۵ دقیقه طول میکشد که از تونل خارج شوید ساعت شما باید به طور طبیعی ۷:۰۵ را نشان دهد ولی این طور نیست!!! در زمان خروج شما از تونل ساعت شما زمان ۶:۰۵ را نشان میدهد یعنی ۱ ساعت زودتر از وارد شدن شما به تونل!!! ولی چگونه؟

هنوز دلیل قانع کننده ای برای آن ذکر نشده است . بیشترین چالش محققان این است :

زمانی که شما وارد تونل میشوید زمان معمولیست و به جلو پیش میرود اگر این اتفاقات و آثار را به میدان های قدرت مند الکترومغناطیسی ربط بدهیم باید زمان را کند و حداکثر متوقف کند ولی این گونه نیست. و این مهمترین چالش و مهمترین نقض برای جواب دادن به این پدیده میباشد. چون زمان نهایی وقتی از تونل خارج میشوید ۱ ساعت زود تر از ورود شما را نشان میدهد!!!

این تغییر زمان و برگشت آن در ۸۰٪ موارد انجام میشود. شاید مربوط به انحناهای فضا زمانی و یا نوعی از آثار الکترومغناطیسی باشد که چیز ساده ایست ولی تنها برگشت زمان به این موارد ختم نمیشود.

در چند سال گذشته هواپیماها یی که از مثلث برمودا می گذشتند خبر هایی از اتفاقات اسرار آمیز منتشر نمیکردند ولی گاهی آثاری بر روی تجهیزات الکترو مغناطیسی آنها وجود داشت به طور مثال تغییر ناگهانی قطب نما و انحراف کم از مسیر و گاه قطع و وصل شدن راداری با مرکز کنترل و… که میتوان همه این ها را به تغییرات مغناطیسی ربط داد .

در همان بازه زمانی و چند سال پیش هواپیمایی مسافربری از فرانسه عازم برزیل بود که از مثلث برمودا گذشت در همان هنگام برج مراقبت گزارش داد که هواپیمای مذکور با چندین مسافر به مدت ۲۰ دقیقه از دید رادار خارج شد و بعد از گذر زمان دوباره در رادار مشاهده شد . بعد از فرود مسافران و مکالمات خلبانان هیچ چیز غیر عادی مشاهده و گزارش نشده بود ولی تنها مشکل تاخیر در رسیدن به فرودگاه بود .

بعد از بررسی ها و پرسش و پاسخ ها هیچ چیز غیر عادی مشاهده نشد و حتی خود خلبان هم از این که هواپیما در این مدت از دید رادار خارج بود شوکه شد و نمیدانست که چندین دقیقه تاخیر داشته اند.

بعد بررس ساعت مسافران و ساعت هواپیما مشاهده شد با این تاخیر ۱۰ دقیقه زودتر رسیده اند!!! ( از دید مسافران و خدمه) یعنی زمان برای آنها کند و یا تا مدتی متوقف شده بود!!!
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین