. . .

دانستنی تاریخچه ترسناک هتل سیسیل!

تالار عجایب

هاویر

رمانیکی نقره‌ای
کاربر ثابت
شناسه کاربر
185
تاریخ ثبت‌نام
2020-12-02
آخرین بازدید
موضوعات
378
نوشته‌ها
1,696
راه‌حل‌ها
3
پسندها
12,430
امتیازها
639
سن
20
محل سکونت
باشگاه پنج صبحی ها

  • #1
به نام خالق هستی
هتل سیسیل که در مرکز شهر لس آنجلس واقع شده است الهام بخشی برای تمامی داستان های اشباح و همچنین داستان های ترسناک می باشد. با به رسمیت شناختن اخیر این ساختمان در کمیته میراث فرهنگی در سال ۲۰۱۶ و همچنین بخش تاریخی بخش تاریخی شورای شهر لس آنجلس در سال ۲۰۱۷ این ساختمان به وضوح مورد توجه بیش از پیش قرار گرفته است. با این حال شهرت هتل سیسیل به طور عمده ای با یک تاریخ پر رمز و راز و قتل های اتفاق افتاده در آن شناخته می شود. همانطور که جیمز بارلت در کتاب ۲۰۱۶ خود توضیح داده است، هتل ها به دلیل رفت و آمد افراد بسیار در آن نقاطی برای حوادث، قتل و خودکشی می باشند. با این حال سیسیل بیش از حد میانگین با مرگ، خودکشی و پدیده های این چنینی درگیر بوده است. این هتل نیز مانند بسیاری از مکان های متروکه ما را جذب می نماید زیرا حضور در فضای آن باعث ایجاد اضطرابی اجتناب ناپذیر خواهد شد. با الی گشت همراه شوید تا در مورد تاریخچه وحشت آور این هتل بیشتر بدانیم.
هتل سیسیل علاوه بر اینکه نقطه شناخته شده ای در خودکشی می باشد، سابقه ای طولانی در قتل، به خصوص قاتلان سریالی دارد. این اقامتگاه مدت طولانی با یکی از قتل های ناخوشایند لس آنجلس به نام بلک دالیا در سال ۱۹۴۷ درگیر بوده است. شایعه ای وجود دارد که الیزابت لباس زیر آخرین نوشیدنی خود را تنها چند ساعت قبل از اینکه جسد او چند مایل دورتر پیدا شود نوشیده بود. در سال ۱۹۶۴ اپراتور تلفن بازنشسته شرکت Pigeon Woman در اتاق خود در هتل سیسیل مورد بی احترامی و خفه شدن قرار گرفت. یکی از کارکنان هتل مهمان طولانی مدت این هتل را که در میان وسایل خود افتاده بود کشف کرد. این زن در میدان پرشینگ، همان مکانی که قاتل سریالی ژاک الینگر سوژه های خود را پیدا می کرد به پرندگان غذا داده و به آن ها مهربانی می نمود. اگرچه پس از دستگیری الینگر او در این خصوص مورد بازجویی قرار گرفت اما در نهایت او آزاد شده و این جنایت به صورت معما باقی ماند.

در سال ۱۹۹۱ یوهان اونتروگر مقاله ای در مورد فحشا در لس آنجلس گذاشته و تصمیم گرفت تا در هتل سیسیل اقامت نماید. اگرچه که او در سال ۱۹۷۴ به زندان محکوم شده بود، در سال ۱۹۹۰ آزاد شد. او در طول ۵ هفته اقامت خود در این هتل سه زن را مورد بی احترامی قرار داده و در نهایت آن ها را به قتل رساند. او پس از اینکه در سال ۱۹۹۴ در میامی دستگیر شد و به حبس ابد محکوم گردید خود را به قتل رساند.

شاید یکی از جالب ترین داستان های هتل سیسیل جدیدترین آن ها باشد. در ماه ژانویه ۲۰۱۳ الیسا لام دانشجوی ۲۱ ساله دانشگاه کانادایی به لس آنجلس رفته و در ۲۶ ژانویه وارد هتل شد. اوایل ماه فوریه او ناپدید گردید. دو هفته پس از ناپدید شدن او، چندین مهمان از فشار کم آب و همچنین طعم عجیب و غریب آن شکایت کردند. پس از انجام بازرسی های لازم بدن دختر جوان در حالی که در مخزن آب روی پشت بام شناور بود کشف گردید که موجب آلودگی چند هفته ای آب شده بود. مقامات دوربین های ساختمان را بررسی کرده و مشاهده کردند الیسا در اواسط شب با رفتاری عجیب وارد آسانسور گردید. دختر جوان پس از وارد شدن شروع به زدن چندین دکمه می نماید. او پس از خروج شروع به حرکات خشن با کسی یا چیزی می کند که در تصویر دوربین مشخص نمی باشد. مدت کوتاهی پس از انتشار عمومی آن، این فیلم به دلایل عجیب و غریبی ویروسی شده بود.

بدن دختر ۲۱ ساله در مخزن آب هتل قرار گرفته بود

همانطور که مردم فیلم را بیشتر تحلیل می کردند، برخی از آن ها به دقیقه هایی گمشده اشاره داشتند. البته برخی دیگر گفتند که لام مشکل روانی داشته است. در هر دو مورد دوستان و خانواده او شوکه شده بودند زیرا آن ها می گفتند او در شرایط روحی خوبی بوده است. علاوه بر این دسترسی به مخزن آب نیز دشوار بوده است به خصوص اینکه نیاز به کلید پشت بام و نردبان برای رسیدن به آن بوده است. با تمام این موارد نتیجه گرفته شد که مرگ او اتفاقی بوده است اما برای بسیاری این سوال باقی ماند که پس چه اتفاقی افتاده یا اینکه آیا ممکن است این مرگ به تاریخ فاجعه بار هتل سیسیل مرتبط باشد؟
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
143
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
34
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
80
پاسخ‌ها
1
بازدیدها
130
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
104
پاسخ‌ها
1
بازدیدها
136
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
59
پاسخ‌ها
1
بازدیدها
60
پاسخ‌ها
4
بازدیدها
198

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین