. . .

بیوگرافی بیوگرافی پریناز ایزدیار

تالار بازیگران و عوامل سینما

at♧er

رمانیکی نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
شناسه کاربر
1484
تاریخ ثبت‌نام
2022-01-03
آخرین بازدید
موضوعات
124
نوشته‌ها
837
راه‌حل‌ها
7
پسندها
3,814
امتیازها
483
محل سکونت
مثلث برمودا ∆

  • #1
پریناز ایزدیار متولد ۸ شهریور ماه سال ۱۳۶۴ در شهر بابل در استان مازندران است.
پدر وی وکیل و اهل ساری و مادرش اهل بابل می باشد و به گفته خود پریناز ایزدیار، به خوبی می تواند به لهجه مازندرانی صحبت کند.

پریناز تا مقطع دبستان در بابل درس خواند، سپس به تهران مهاجرت کردند و به دلیل شغل پدرش مجدداً به بابل بازگشت، اما مقطع پیش دانشگاهی را در تهران به پایان رساند و موفق به قبولی در دانشگاه شد.

پریناز علاقه زیادی به تحصیل در رشته سینما داشت و در این رشته هم قبول شد، اما به دلیل مخالفت خانواده اش مجبور شد در رشته گرافیت تحصیل کند، اما با این حال مطالعات سینمایی اش را ترک نکرد.

او یک خواهر و یک برادر دارد که پزشک می باشند و خود او نیز دارای مدرک کارشناسی رشته گرافیک می باشد.
جالب است بدانید که پریناز پیش از آغاز فعالیت بازیگری اش و در زمان دانشجویی در شوهای اسلامی به عنوان مدل مانتو و روسری فعالیت داشت.

پریناز ایزدیار به دلیل علاقه اش به بازیگری در سال ۸۵ در تست بازیگری شرکت کرد و برای بازی در فیلم سینمایی «یک مرد، یک شهر» ساخته حسن هدایت پذیرفته شد.

شروع فعالیت ایزدیار با تلویزیون در سال ۸۸ با بازی در تله فیلم ماه در سایه می باشد، که کارگردانی این فیلم تلویزونی بر عهده سعید ابراهیمی فرد بود.

بعد از آن در تله فیلم های زیادی همچون داشتن و نداشتن، گور به گور، همان روز، مروارید و … به ایفای نقش پرداخت که در تمامی این فیلم ها عهده دار نقش های فرعی بود. اما با بازی در سریال مناسبتی ماه مبارک رمضان تحت عنوان «پنج کیلومتر تا بهشت» دیده شد.

و یک سال بعد با ایفای نقش ارغوان در سریال «زمانه» به کارگردانی حسن فتحی به شهرت زیادی دست یافت.

بیوگرافی پریناز ایزدیار

وضعیت تاهل​

پریناز ایزدیار مجرد بوده و تاکنون ازدواج نکرده است، اما در مصاحبه هایش گفته است که ازدواج کردن و تجربه مادرش شدن را دوست دارد، وی علاقمند به بچه ها بوده و به نظرش زوج هایی که تصمیم می گیرند هرگز بچه دار نشوند روزی پشیمان خواهند شد.

این بازیگر همچنین معتقد است که ازدواج به پختگی دو طرفه نیاز داشته و مرد و زن هر دو باید مسئولیت یک زندگی دونفره را به دوش بکشند.

_۲۰۰۶۵۶_m2d3.jpg

 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
98
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
135
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
93

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین