. . .

بیوگرافی بیوگرافی نیل شوسترمن(نویسنده)

تالار نویسندگان و شاعران

Like crazy<3

مدیر رصد
پرسنل مدیریت
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
رصد کننده
کاربر منتخب
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
مدیر کتابدونی
- رصد
شناسه کاربر
1249
تاریخ ثبت‌نام
2021-11-25
آخرین بازدید
موضوعات
448
نوشته‌ها
1,864
راه‌حل‌ها
22
پسندها
20,685
امتیازها
613
محل سکونت
او (":

  • #1
نوشتن کتاب برای کودکان بسیار دشوارتر از نوشتن کتاب برای بزرگسالان است. این را همه کسانی که مشغول کار ادبی هستند می دانند. نیل شوسترمن خواندن را زود یاد گرفت. و سپس او شروع به ساخت داستان های افسانه ای خود کرد که با نگاهی به دنیای اطرافش ، خود را اختراع کرد.

نیل شوسترمن
نیل شوسترمن

سرگرمی های کودکان​

کارشناسان به خوبی می دانند که برخی از کودکان در کلاس های پایین تر از همسالان خود عقب هستند. در چنین شرایطی هیچ مشکلی وجود ندارد. زیرا کودک یکی دو سال دیگر با همکلاسی های خود مقابله خواهد کرد. نیل شوسترمن با نگاهی به دوران کودکی خود یادآوری می کند که در کلاس سوم آهسته ترین سرعت را می خواند. یک معلم مسن که به عنوان کتابدار مدرسه کار می کرد به او کمک کرد تا از این سد عبور کند. او کتابهایی را به او پیشنهاد کرد ، پسر نه تنها سریع آنها را خواند ، بلکه مطالب را نیز حفظ کرد. داستانهایی که خواند تخیل او را بیدار کرد و نیل به چیزی مشابه رسید. مدتی بود که شروع به نوشتن آنها کرد.

نویسنده آینده در 12 نوامبر 1962 در یک خانواده معمولی آمریکایی متولد شد. والدین در بروکلین معروف زندگی می کردند. نیل در مدرسه خوب ظاهر شد. او به طور فعال در مسابقات اجتماعی و مسابقات ورزشی شرکت می کرد. در دبیرستان ، او در یک استودیوی تئاتر شرکت کرد. و او حتی یک نمایشنامه نوشت اما جرات نکرد که آن را به مدیر هنری نشان دهد. وقتی زمان انتخاب حرفه فرا رسید ، شوسترمن تصمیم گرفت تحصیلات عالیه را در دانشگاه کالیفرنیا دنبال کند.

فعالیت حرفه ای​

در زمان دانشجویی ، نیل شروع به امتحان کردن خود به عنوان یک نویسنده حرفه ای کرد. او ستونی طنزآمیز به نام "ستون ناشناس نیل شوسترمن" را در صفحات روزنامه دانشکده اجرا کرد. موضوع مقاله انواع توطئه ها و رویدادها بود. پارکینگ بی احتیاط ، پنجره های کثیف در سالن اجتماعات ، بحران سیاسی - همه این وقایع در ستون منعکس شده است. به مدت چهار سال ، دانش آموزان و معلمان بی صبرانه منتظر شماره بعدی روزنامه بودند که هفته ای یک بار منتشر می شد. نیل پس از پایان تحصیلات ، دو درجه تئاتر و روانشناسی کسب کرد.

کار نویسندگی شوسترمن موفقیت آمیز بود. ناشران نسبت به نویسندگان مشتاق احتیاط می کنند. نیل بدون تلاش زیاد این مانع را پشت سر گذاشت. یک سال بعد ، او درخواست فیلمنامه یک فیلم آموزشی را دریافت کرد. سپس یک رمان خارق العاده برای کودکان دبیرستان "کاری که بابا انجام داد" نور را دید. نویسنده به راحتی کار کرد و خودش را محدود به یک ژانر نکرد. شوسترمن رمان و مقاله ، داستان کوتاه و نمایشنامه خلق کرد. در همان زمان او برای نوجوانان ساخته های موسیقی و بازی های آموزشی ایجاد کرد.

شناخت و حفظ حریم خصوصی​

کار شوسترمن بسیار مورد توجه خوانندگان و متخصصین آموزش قرار می گیرد. وی جوایز بی شماری را از انجمن بین المللی خواندن دریافت کرده است. جوایزی از طرف انجمن کتابخانه های ایالات متحده دریافت می شود.

زندگی شخصی نویسنده به خوبی پیشرفت کرده است. وی از سالهای دانشجویی به طور قانونی ازدواج کرده است. زن و شوهر چهار فرزند - دو دختر و دو پسر بزرگ کردند. این بچه ها هستند که همیشه اولین خوانندگان آثار نوشته شده توسط پدرشان هستند.
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
5
بازدیدها
139

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین