. . .

بیوگرافی بیوگرافی مارال فرجاد

تالار بازیگران و عوامل سینما

PishOoO

رمانیکی نقره‌ای
رمانیکی
شناسه کاربر
314
تاریخ ثبت‌نام
2021-01-21
آخرین بازدید
موضوعات
113
نوشته‌ها
834
راه‌حل‌ها
64
پسندها
3,006
امتیازها
591

  • #1

بیوگرافی مارال فرجاد

مارال فرجاد بازیگر ایرانی ( زادهٔ 16 مرداد ۱۳۶۱) در تهران است. وی دختر جلیل فرجاد و خواهر مونا فرجاد بازیگر ایرانی می باشد. اصالتا اهل مرند و ترک زبان می باشند. مارال فرجاد چندی پیش مادر خود را از دست داد.


رابطه پدر و دختری مارال فرجاد

باید از نزدیک رابطه استاد فرجاد با دخترانش را ببینید و همینطور رابطه دخترها با پدرشان؛ آنها به قدری صمیمی است که گویی دوستانی نزدیک برای یکدیگر هستند و جالب تر آنکه خیلی هم با همدیگر هماهنگ هستند و یک تله پاتی خاص بین آنها جریان دارد.



تحصیلات مارال فرجاد

مارال فرجاد فارغ التحصیل رشته عکاسی اسـت.

ازدواج و همسر مارال فرجاد

مارال فرجاد ازدواج کرده است و متاهل می باشد، نام همسر مارال فرجاد امین می باشد.



اوقات فراغت مارال فرجاد

تئاتر و فیلم می بینم، اسکواش بازی می کنم و به سینما می روم و با دوستانم معاشرت می کنم ولی مشغله زیاد گاهی باعث می شود کمتر با خانواده باشم، اگر وقتی هم پیدا کنم در کنار خواندن نمایشنامه و رمان، کتاب های روانشناسی می خوانم.

علاقه مارال فرجاد به سمنو

به شدت به سمنو علاقه دارم، به نظرم خیلی خاصیت دارد و اینکه از کودکی طعم خاص و عجیب آن را خیلی دوست داشتم و همیشه در حال ناخنک زدن بودم.

بیماری سرطان مارال فرجاد

«موهایم دوباره رویید و امروز حالِ بهتری دارم… بسیار غمگین و ناامید بودم، چراکه این بیماری بر چهره ام و درنتیجه بازیگری ام تأثیر می گذاشت… تا این که تصمیم گرفتم به آن مثلِ یک نقشِ سخت و پیچیده در یک فیلم سینمایی نگاه کنم.»

این بخشی از حرف های مارال فرجاد ـ بازیگر تآتر و سینما و تلویزیون ـ با خبرنگارِ مجله ی گِلَمور در مجارستان است که روندِ درمان و بهبودیِ او را با تیترِ “زنِ قوی” سوژه ی گفت وگو قرار داده است. آن چه برای آن ها جذاب آمده چالش یک زن بازیگر ـ که چهره و اندامش مهم ترین ابزارِ حرفه اش هستند ـ در رویارویی و مبارزه با سرطان است.

مارال فرجاد سالِ گذشته دچارِ این بیماری شد و پس از طیِ مراحلِ سختِ درمان، اینک در شرایطِ بهتری قرار گرفته و امیدوار است به زودی پس از تکمیلِ درمان دوباره به صحنه و پرده ی سینما بازگردد.



شروع فعالیت بازیگری مارال فرجاد

وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کردوی علاوه بر بازیگری به کار دوبله نیز می پردازد ، از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران به همراه پدرش بازیگری را آغاز کرد.



فیلم شناسی مارال فرجاد

  • سینمایی
  1. ماهور (۱۳۹۶)
  2. جاودانگی (۱۳۹۴)
  3. ربوده شده (۱۳۹۴)
  4. دوشیزه باران (۱۳۸۶)
  5. پسران آجری (۱۳۸۵)
  6. شام عروسی (۱۳۸۴)
  • تلویزیونی
  1. کت جادویی (۱۳۷۸–۱۳۷۷)
  2. روح مهربان (۱۳۸۴، امیر قویدل)
  3. تا صبح (۱۳۸۵)
  4. گلریزان (۱۳۸۵)
  5. عملیات ۱۲۵ (۱۳۸۷)
  6. آدم های کوکی (۱۳۸۷)
  7. تله فیلم گنجشک و قناری (۱۳۹۰)
  8. خاتون (۱۳۹۴)
  9. رخصت (۱۳۹۳)
  10. همه بچه های ما
  11. دورهمی (۱۳۹۴)
  12. سریال رهایم نکن (۱۳۹۷)

جوایز مارال فرجاد

خانم مارال فرجاد موفق شده که به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره عشق در کشور آمریکا برای فیلم جاودانگی به کارگردانی مهدی فرد قادری انتخاب شود.
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
91
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
119
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
78

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین