. . .

بیوگرافی بیوگرافی غزال نظر

تالار بازیگران و عوامل سینما

PishOoO

رمانیکی نقره‌ای
رمانیکی
شناسه کاربر
314
تاریخ ثبت‌نام
2021-01-21
آخرین بازدید
موضوعات
113
نوشته‌ها
834
راه‌حل‌ها
64
پسندها
3,006
امتیازها
591

  • #1


غزال نظر متولد اردیبهشت 1366 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، نام اصلی اش فاطمه بوده و تنها یک برادر دارد و پدرش سال هاست فوت کرده است.



تحصیلات غزال نظر

فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق می باشد که فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد سپس وارد تلویزیون شد و حالا علاوه بر حضور در سینما در قامت وکیل پایه یک دادگستری ، کار مشاوره حقوقی نیز انجام می دهد.



ازدواج غزال نظر

غزال نظر تا کنون ازدواج نکرده است و هنوز مجرد می باشد.



شروع بازیگری غزال نظر

غزال نظر بازیگری را در سن چهارده سالگی در تئاتر شروع کرد. او در تئاتر های زیادی حضور داشته است به طوری که حتی با بازیگرانی مانند علی نصیری و شهاب حسینی هم بازی بوده است، اولین تجربه بازی در فیلم برای غزال نظر در فیلم تنگا رقم خورد. او در این فیلم در کنار بازیگرانی مانند شهاب حسینی، جعفر دهقان، نیما رئیسی و سروش صحت بازی کرد. همچنین اولین سریال تلوزیونی که غزال نظر تجربه کرد ، سریال ملکاوان بود که در سال 1398 ساخته شد. در این سریال نیز بازیگران مطرحی مانند داریوش فرهنگ ، کمند امیر سلیمانی و نازنین فراهانی به ایفای نقش پرداختند. همکاری با بازیگران مطرح و حضور در این فیلم های باعث شد غزال نظر میان مردم شناخته تر شود. از طرفی نیز تجربیات وی افزایش یابد.



اوج شهرت غزال نظر

غزال نظر در سال ۱۳۹۷ یک تجربه مشترک تئاتر با شهاب حسینی داشت و پس از آن نیز در فیلم «هزارتو» حضور پیدا کرد و خوش درخشید این هنرمند اولین تجربه تلویزیونی خود و فوق العاده خود را با فیلم تلویزیونی «ملکاوان» به انجام رساند و در کنار کمند امیر سلیمانی داریوش فرهنگ و نازنین فراهانی به ایفای نقش پرداخت.



شباهت غزال نظر با نیکول کیدمن

نیکول کیدمن ، بازیگر آمریکایی است که شباهت زیادی با غزل نظر دارد. حتی نوع پوشش غزال نیز شباهت هایی با پوشش و استایل نیکول کیدمن دارد. این امر ممکن است پیشنهاد های مدل تبلیغاتی را برای وی به همراه داشته باشد.

 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
91
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
119
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
78

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین