. . .

معرفی بهترین ابزارهای هشتگ یاب اینستاگرام

تالار معرفی ابزار دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

seon-ho

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
154
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-14
آخرین بازدید
موضوعات
726
نوشته‌ها
1,404
راه‌حل‌ها
18
پسندها
4,352
امتیازها
407
سن
19
محل سکونت
دنیای موسیقی:)

  • #1

ابزارهای هشتگ یاب اینستاگرام

برای آنکه پست های اینستاگرامی شما بهتر دیده شوند، ابزاری به نام هشتگ در اینستاگرام ایجاد شد که شما با استفاده از این ابزار می توانید پست های خود را بیشتر از هر زمانی در اینستاگرام بازتاب دهید. اما یکی از سوالاتی که ممکن است برای کاربران این ابزار پیش بیاید این است که چگونه می توانند هشتگ هایی را استفاده کنند که بیشتر دیده شوند؟ و اینکه در هر فیلدی کدام یک از هشتگ ها بیشتر جستجو و دیده می شوند؟

بدون شک هیچ کاری غیر ممکن نیست و اگر به دنبال ابزاری هستید که در زمان حال وجود ندارد، قطعا منتظر آن بمانید تا توسط یک مجموعه ایجاد و منتشر شود. برای مثال برای اینکه شما بتوانید هشتگ یابی را در اینستاگرام اعمال کنید، کار خیلی دشواری بود و ابزارهای محدودی با اشتراک گران قیمت وجود داشتند. اما امروزه ابزارهای متعددی طراحی و ساخته شده اند که شما با استفاده از آنها می توانید هشتگ های مرتبط با پست خود را پیدا و ثبت کنید که در ادامه این گزارش ابزارهای قدرتمندی را معرفی کرده ایم. همراه ما باشید.

1. ابزار influencer marketing hub​

در حالت طبیعی اگر شما ابزار هشتگ یابی را پیدا کنید که برای استفاده از آن باید کلمه کلیدی مانند "Windows 11" را وارد کنید و منتظر بمانید تا تمام جستجوهای انجام شده با این کلمه کلیدی را بگردد و به شما بگوید که بسیار کاربری است و هیچ نقضی در آن وجود ندارد. اما influencer marketing hub یک نوع تحول بزرگ را در این زمینه ایجاد کرده است که واقعا در نوع خود منحصر بفرد و خاص می باشد.

هشتگ یاب


در این ابزار شما باید در قدم اول عکس را انتخاب نمایید و سپس گزینه سبز رنگ Upload and Generate Hashtags را انتخاب کنید. در کسری از زمان صفحه جدیدی لود خواهد شد که برای دیدن لیست کلمات مرتبط با تصویر باید به سمت پایین اسکرول کنید. تمام کلماتی که مشاهده می کنید، در ارتباط با تصویر شما پیشنهاد شده اند که گاها ممکن است کلمات متفاوت و به نسبت غیر مرتبط را مشاهده کنید. برای مثال ما عکسی از ویندوز 11 را آپلود کردیم و یکی از کلمات نمایش داده شده، design بود.

2. ابزار All Hashtag​

همان گونه که از نام این ابزار مشخص می باشد، All Hashtag ابزاری جامع برای رسیدن به هشتگ های مختلف می باشد که توانایی این را دارد تا با وارد کردن یک کلمه، تمام کلمات مرتبط با آنرا پیدا کنید. این وب سایت برای اولین بار در سال 2015 شروع به کار کرد و اینک بعد از گذشت حدودا 6 سال از شروع به کار این وب سایت، بطور مداوم گسترش یافت و ویژگی های جدیدی به آن اضافه شده است. با این وجود در حال حاضر این وب سایت دارای 4 ابزار هشتگ سازی می باشد که عبارتند از؛

  1. جنریت کردن هشتگ به معنای بررسی و ایجاد هشتگ هایی که در حال جستجو هستند که بهترین نتایج را به شما نمایش خواهد داد.
  2. ایجاد هشتگ که به شما کمک می کند تا هشتگ های مورد علاقه خود را ایجاد کنید.
  3. آنالیز کردن هشتگ که هشتگ را تجزیه و تحلیل می کند و بر اساس استراتژی بازاریابی پیش خواهید رفت.
  4. برترین هشتگ ها که به شما اطلاع خواهد داد که در حال حاضر کدامیک از هشتگ ها در Top و محبوب ترین ها هستند.
ابزار هشتگ یاب


بطور کل زمانیکه شما کلمه کلیدی خود را در این وب سایت وارد می کنید، 30 نتیجه را به شما نمایش خواهد داد که می توانید از میان هشتگ هایی که بر اساس و معیارهای متعددی خروجی گرفته شده اند و در مقابل شما قرار گرفته اند، تعدادی را انتخاب کنید و در پست های اینستاگرامی خود برای دیده شدن هر چه بیشتر استفاده کنید.

3. ابزار Ritetag​

این ابزار نیز یکی از ابزارهای مجموعه RiteKit می باشد که بیشتر برای افرادی طراحی شده است که زندگی خود را بیشتر در بستر شبکه های مجازی سپری می کنند. Ritetag بر اساس تعامل هشتگ در زمانی که شما اقدام به استفاده از این ابزار می کنید، پیشنهادات فوری و سریع و البته بسیار کاربردی را به شما نمایش خوهد داد که به نسبت شباهت به ابزار اول در لیست ما در این گزارش از نمناک دارد.

سایت هشتگ یاب


اما لازم به ذکر است که این ابزار خارق العاده رایگان نیست و برای استفاده از آن باید هر ماه 49 دلار هزینه بپردازید و اما قبل از خرید اشتراک می توانید حساب تریال یا آزمایشی را ایجاد کنید و اگر از این ابزار و قابلیت های آن مطمئن شدید، اقدام به خرید اشتراک کنید. با این وجود زمانیکه شما در این ابزار اقدام به خیر حساب کاربری می کنید، به موارد ذیل دسترسی پیدا خواهید کرد؛

  • پیشنهادات هشتگ فوری برای متن یا عکس که باید در ابزار Ritetag آپلود کنید.
  • امکان استفاده از اپلیکیشن اندروید و iOS و افزونه مرورگر کروم ابزار Ritetag
  • نمایش آمار دقیق هشتگ در وب و برنامه Ritetag
  • ذخیره تحلیل های انجام شده
با این وجود برای آنکه بیشتر بتوانید با ابزارهای این برنامه کاربری آشنا شوید، حساب آزمایش خودتان را ایجاد نمایید و سپس شروع به تست قابلیت های آن کنید.

4. ابزار Instavast Hashtag Generator​

ابزار Instavast، ابزاری متشکل از ابزارهای بازاریابی اینستاگرام می باشد که قابلیت هشتگ سازی برای عکس، آدرس پست اینستاگرامی و همچنین بخشی برای وارد کردن کلمه کلیدی دارد که شما می توانید کلمه کلیدی اصلی خود را وارد کنید و بر اساس آن هشتگ های مرتبط را دریافت نمایید. با این وجود بخش دیگری که در این برنامه اهمیت دارد، ابزاری است که هشتگ های ممنوعه را لیست می کند و از لیست هشتگ های پیشنهادی شما حذف می کند.

سایت Instavast


5. ابزار Photerloo​

یکی دیگر از ابزارهایی که در فهرست خود آورده ایم، ابزار Photerloo می باشد که در نوع خود کارآمد می باشد. اگر به صورت کلی بخواهیم این ابزار را معرفی کنیم، می توان در وهله اول به محیط کاربری ساده و بسیار آسان آن اشاره کرد که هر کاربری می تواند با استفاده از این ابزار به اهداف خود برسد و در وهله دوم هم می توان هشتگ یابی این ابزار بر اساس عکس آپلود شده را ذکر کرد که تا حدود زیادی هشتگ های مرتبط را معرفی می کند.

ابزار Photerloo


با این وجود اگر هم اکنون عکس را در این ابزار آپلود کرده اید و هشتگ های مناسبی را به شما معرفی کرده است، می توانید با فشردن گزینه سبز رنگ Copy to clipboard تمام هشتگ های نمایش داده شده را کپی کنید.

6. ابزار HashMe​

اما اگر شما به دنبال برنامه هشتگ یاب اینستاگرام برای گوشی آیفون و یا سیستم عامل iOS هستید، ابزار HashMe که یک هوش مصنوعی کارآمد می باشد، در این زمینه آماده کمک کردن به شما برای یافتن هشتگ های مناسب می باشد. اگر چه این برنامه رایگان می باشد اما می توانید اشتراک ماهیانه آنرا به قیمت 8.99 دلار خریداری کنید تا از ابزارهای بیشتری که در که این برنامه وجود دارند استفاده کنید. با این وجود شما هم می توانید عکس دلخواه را آپلود کنید و یا متن کلمه کلیدی دلخواه خود را وارد نمایید.

برنامه HashMe


7. ابزار Hashtagify​

آخرین ابزاری که تصمیم به معرفی آن داریم، ابزار Hashtagify می باشد که در پیدا کردن، تحزیه و تحلیل و تقویت استراتژی شما در پیدا کردن هشتگ کمک کند. با این وجود با استفاده از این ابزار شما می توانید داده های واقعی که خروجی Hashtagify می باشند، را در توییتر و اینستاگرام استفاده کنید. با این وجود اگر هشتگ به خصوصی مدنظر شما می باشد، می بایست آنرا بصورت جداگانه بررسی کنید. با این وجود اگر شما اینفلوئنسر هستید، بدون شک این ابزار می تواند همانند یک نقشه مسیر برای شما عمل کند.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
2
بازدیدها
216
پاسخ‌ها
5
بازدیدها
220

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین