. . .

معرفی بررسی لپ تاپ های مهندسی و خانگی

تالار معرفی ابزار دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

seon-ho

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
154
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-14
آخرین بازدید
موضوعات
726
نوشته‌ها
1,404
راه‌حل‌ها
18
پسندها
4,359
امتیازها
407
سن
19
محل سکونت
دنیای موسیقی:)

  • #1

مقدمه ای در مورد لپ تاپ‌ها​

چرا که حمل کردن کیس و مانیتور بزرگ کار بسیار دشواری بوده و دردسرهای زیادی دارد. اما با خرید لپ تاپ قابل حمل، تمامی این امکانات در کیف‌مان جا می‌شود و می‌توانیم رایانه‌ی شخصی‌مان را به هر جایی که خواستیم ببریم. در سال‌های اخیر تکنولوژی و تنوع این محصولات هم، بسیار تغییر کرد و دچار تحولات اساسی شد.
در گذشته لپ‌تاپ‌ّها، سری و یا مدل‌های مختلفی نداشتند. یعنی هر شرکتی فقط یک لپ‌تاپ با مشخصات خاصی تولید می‌کرد. اما امروزه اگر شما قصد خرید لپ تاپ داشته باشید، با برندها، مدل‌ها و سری‌های مختلفی روبه‌رو خواهید شد. برای مثال، لپ‌تاپ‌های گیمینگ، خانگی، مهندسی، طراحی و... یکی از نمونه‌های بارزی هستند که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.


تحولات لپ‌تاپ‌ها از گذشته تا کنون​

چیزی که لپ‌تاپ‌ها را از کامپیوترهای PC متمایز می‌کند، بحث قابل حمل بودن آن‌ها است. چرا که همگی به خوبی می‌دانیم، کامپیوترهای PC قدرت بسیار زیادی نسبت به لپ‌تاپ‌ها دارند و از لحاظ پردازشی می‌توانند امکانات زیادی را در اختیارمان قرار بدهند. اما امروزه لپ‌تاپ‌ها به نوعی ساخته شده‌اند تا بتوانند نقاط ضعف قبلی را پوشش بدهند. برای مثال، در چند دهه گذشته لپ‌تاپ‌های گیمینگ به هیچ عنوان وجود نداشتند و افرادی که علاقه‌ی زیادی به بازی‌های کامپیوتری داشتند، باید حتما یک PC گیمینگ خریداری می‌کردند.
علاوه بر آن، افرادی که قصد انجام دادن کارهای مهندسی داشتند، باید حتما از کامپیوترهای PC استفاده می‌کردند. چرا که لپ‌تاپ‌ها از لحاظ توان پردازشی، قدرت بالایی نداشتند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ساخت تراشه‌های بسیار قدرتمند و کوچک، قضیه به طور کلی فرق کرده است.

لپ تاپ مهندسی


لپ‌تاپ‌های مهندسی؛ بهترین گزینه برای کارهای پردازشی​

همان‌طور که از نام این محصولات مشخص است، لپ‌تاپ‌های مهندسی بیشتر برای کارهای پردازشی سنگین طراحی شده‌اند. چرا که بیشتر افراد با آن‌ها نرم‌افزارهای مهندسی را اجرا می‌کنند که بسیار سنگین هستند. این نرم‌افزارها نیاز به CPU، رم و حتی کارت گرافیک بسیار قوی دارد. جالب است بدانید که لپ‌تاپ‌های مهندسی که جدیدا تولید می‌شوند، یک هارد مخصوص SSD برای سرعت بیشتر لود ویندوز و نرم‌افزارهای مهندسی دارند. علاوه بر آن، بسیاری از این محصولات یک هارد HDD بالا برای ذخیره فایل‌های مختلف را دارند.

لپ‌تاپ‌های خانگی؛ ساده، ارزان و پرکاربرد​

شاید بتوان با اطمینان بیان کرد که نقطه مقابل لپ‌تاپ‌های مهندسی، محصولات خانگی هستند. لپ‌تاپ‌های خانگی معمولا طوری ساخته می‌شوند که استفاده‌های روزانه و بسیار ساده داشته باشند. برای مثال، تصور کنید که شما قصد دارید در خانه یک سیستم خوب داشته باشید که از تکنولوژی نوین ساخته شده است. چرا که قصد دارید با آن، کارهای دانشجویی و بسیار سبکی مانند چک کردن ایمیل، کار کردن با نرم‌افزارهای Office و... را انجام دهید. در چنین شرایطی می‌توانید با خرید لپ تاپ خانگی، تمام کارهای روزمره‌تان را با آن انجام دهید.
کسانی که اقدام به خرید لپ تاپ خانگی می‌کنند، نباید توقع زیادی از این سیستم‌ها داشته باشند. چرا که در بالا هم توضیح دادیم، این سیستم‌ها بیشتر برای کارهای روزمره و بسیار ساده طراحی شده‌اند. شما با استفاده از این سیستم‌ها می‌توانید به راحتی کارهای ساده و بسیار سبک خود را با چنین لپ‌تاپ‌هایی انجام دهید. برای مثال، ممکن است بسیاری از افراد در خانه و یا دفتر کاری‌شان یک PC بسیار قدرتمند پردازشی داشته باشند و هدفشان از خرید لپ تاپ خانگی، فقط حمل کردن یک سیستم سبک به محل کار و یا خانه باشد.

لپ تاپ حرفه ایی


مقداد آی تی؛ بهترین فروشگاه اینترنتی برای تهیه لپ‌‌تاپ‌های مهندسی و خانگی​

مطمئنیم با خواندن مطالب بالا، به راحتی قادر خواهید بود یک تصمیم درست در خرید لپ تاپ بگیرید. چرا که فقط کافی است چند دقیقه با خودتان منطقی فکر کرده و تمام نیازهایتان را در یک کاغذ بنویسید. سپس به طور کامل متوجه خواهید شد که آیا باید اقدام به خرید لپ تاپ مهندسی بکنید و یا یک لپ‌تاپ خانگی بخرید. اما پس از آن، اصلی‌ترین بخش کار، یعنی تهیه و خرید لپ تاپ، فرا خواهد رسید. در این برهه، افراد با تردید و سردرگمی زیاد مواجه می‌شوند. چرا که فروشگاه‌های متعددی قیمت‌های هنگفت متفاوتی ارائه کرده و در اکثر موارد، مدل‌های مدنظر افراد هم به راحتی پیدا نمی‌شوند.
در چنین شرایطی، اگر شما از یک فروشگاه کاملا معتبر نظیر مقداد آی تی، اقدام به خرید لپ تاپ خودتان بکنید، هرگز با چنین مشکلاتی مواجه نخواهید شد. چرا که انواع لپ‌تاپ‌های مهندسی و خانگی در فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی موجود بوده و می‌توانید مدل دلخواهتان را خریداری کنید. یعنی از لپ تاپ دل گرفته تا لپ تاپ ایسر، ایسوس و... همگی در این فروشگاه موجود هستند و می‌توانید هر کدام را که دلتان خواست انتخاب کنید. جالب است بدانید، تمام لپ‌تاپ‌ها در فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی، قیمت کاملا منصفانه داشته و می‌توانید آن‌ها را ارزان‌تر از سایر فروشگاه‌ها تهیه کنید.
با خرید لپ تاپ از فروشگاه مقداد ‌آی تی، خیالتان به طور کامل از بابت سالم بودن و اصالت کالا، راحت خواهد بود. حتی در صورت بروز کوچک‌ترین مشکلی در کالا (که بسیار نادر است)، می‌توانید محصولات دریافتی‌تان را بدون کوچک‌ترین مشکلی، مجددا مرجوع کرده و کالای جدید و دلخواه خودتان را دریافت کنید. تمامی این موارد، صرفا به خاطر جلب رضایت مشتریان و اطمینان خاطر آن‌ها است. همین موضوع هم، باعث شده است تا مقداد آی تی بتواند در طی چند سال فعالیت خود، مشتریان و طرفداران زیادی را جذب بکند.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین