. . .

معرفی برترین هتل ها

تالار گردشگر جهان

Elina_<

رمانیکی فعال
رمانیکی
شناسه کاربر
11
تاریخ ثبت‌نام
2020-09-26
موضوعات
12
نوشته‌ها
132
پسندها
358
امتیازها
128

  • #1
هتل‌هایی وجود دارند که از لحاظ سطح کیفی و خدماتی که ارائه می‌کنند، در سطح معمولی و استاندارد هستند و پس از پایان مدت اقامت در آن‌ها، به‌سرعت فراموش خواهند شد، اما در سوی دیگر هم هستند هتل‌هایی که واقعا منحصربه‌فردند و تجربهٔ اقامت در آن‌ها را برای همیشه به خاطر خواهید داشت. در این مقاله قصد داریم شما را با این هتل‌های منحصربه‌فرد آشنا کنیم. نظرسنجی‌ای در میان تعداد زیادی از مسافران و گردشگران نقاط مختلف جهان انجام گرفته است و بر اساس آن، بهترین هتل های جهان مشخص شده‌اند؛ هتل‌هایی که از لحاظ ارائهٔ خدمات و سبک کاری بی‌رقیب هستند و در آن‌ها می‌توان از امکانات فوق‌العادهٔ بسیاری بهره برد. :1469:
 
نام موضوع : برترین هتل ها دسته : گردشگر جهان

Elina_<

رمانیکی فعال
رمانیکی
شناسه کاربر
11
تاریخ ثبت‌نام
2020-09-26
موضوعات
12
نوشته‌ها
132
پسندها
358
امتیازها
128

  • #2

فینکا کورتسین، مالاگا، اسپانیا:pontiac:


چند کیلومتری که از سواحل مدیترانهٔ اسپانیا فاصله بگیریم، به محل یکی از مجلل‌ترین و بلندپروازانه‌ترین پروژه‌های ساخت‌وساز این کشور می‌رسیم. هتل فینکا کورتسین به عنوان مهم‌ترین ساختمان این پروژه شناخته می‌شود و با ۶۷ اتاق مجزا، زمین گلفی عالی و ویلاهای شخصی‌ای که دارد، به‌عنوان یکی از بهترین هتل های جهان شناخته می‌شود.
1-11.jpg

اطراف این هتل سراسر پوشیده از مناظر زیباست و خانه‌های سنتی مزارع اسپانیا الهام‌بخش سبک معماری آن بوده‌اند: خانه‌هایی کم‌ارتفاع با دیوارهایی سفید که سقف آجری دارند و دارای حیاطی هستند که اغلب به سبک ساختمان‌های مورها (عرب‌ها یا مسلمانان که در شمال‌غرب آفریقا زندگی می‌کنند) تزئین شده است. هتل فینکا کورتسین متشکل از سه رستوران، اسپا (به انگلیسی، Spa، به مکانی گفته می‌شود که در آن از آب‌معدنی برای استحمام درمانی استفاده می‌شود و خدماتی مانند ماساژ نیز در آن ارائه می‌شود)، دو استخر در فضای بیرونی، ورزشگاهی با تجهیزات به‌روز و منظره‌ای رو به دریای مدیترانه، حمام ترکی (منظور حمام‌هایی است که به سبک حمام‌های امپراطوری عثمانی ساخته می‌شوند؛ در عصر ویکتوریا بود که ساخت این حمام‌ها در امپراطوری بریتانیا و اروپای غربی رواج پیدا کرد) و اتاق برفی‌ای با سبک معماری فنلاندی است.
 

Elina_<

رمانیکی فعال
رمانیکی
شناسه کاربر
11
تاریخ ثبت‌نام
2020-09-26
موضوعات
12
نوشته‌ها
132
پسندها
358
امتیازها
128

  • #3

کاخ رمبا (یا تاج)، جیپور، هند

کاخ رمبا در سال ۱۸۳۵ در جیپور هند ساخته شد و شاید برای‌تان جالب باشد اگر بدانید این کاخ، با وجود تمامی حیاط‌های زیبا و ساختمان‌های مجلل، برای ملکهٔ آن زمانِ هندوستان ساخته نشده بود و به دستور او، برای خدمتکار مورد علاقه‌اش ساخته شد. بعدها از ساختمان‌های کاخ به منظور برگزاری مهمانی‌های اشراف و خانواده‌های سلطنتی هند و شکارگاه استفاده شد و در نهایت، بازسازی‌هایی روی آن صورت گرفت و این کاخ که در مرکز ایالت راجستان هند قرار گرفته است، تبدیل به یکی از بهترین هتل های جهان شد. اقامت‌کنندگان این هتل می‌توانند عصر و شب خود را در خیمه‌های برپا شده در فضای سبز کاخ سپری کنند و زیر نور ماه و مشعل‌های روشن‌شده، شاهد منظره‌ای رؤیایی و به‌یادماندنی باشند.
2-9.jpg
 

Elina_<

رمانیکی فعال
رمانیکی
شناسه کاربر
11
تاریخ ثبت‌نام
2020-09-26
موضوعات
12
نوشته‌ها
132
پسندها
358
امتیازها
128

  • #4

میستیک (به انگلیسی Mystique، به معنای اسرارآمیز)، سانتورینی، یونان

مشرف بودن هتل میستیک به صخره‌های زیبای دریایی سانتورینی کافی است تا نام آن را در شمار بهترین هتل های جهان قرار بدهد. البته این تنها ویژگی این هتل هجده‌اتاقه نیست و طراحی و ساخت آن هم در حد منظرهٔ زیبای منطقه‌ای است که در آن واقع شده است و با وجود اینکه باید از پله‌های زیادی برای رسیدن به ساختمان‌های اصلی هتل بالا بروید، مطمئن باشید ارزشش را دارد. اتاق‌های مختلف هتل از لحاظ شکل و ساختار با یکدیگر تفاوت دارند (احتمالا به خاطر محدودیت فضای ساخت در میان صخره‌ها) و مستقیما با تراش دادن صخره‌های کنار دریا ساخته شده‌اند. فضای داخلی هتل هم به‌گونه‌ای شکل‌وشمایل غارها را به ذهن متبادر می‌کند (به‌خاطر استفاده از تخته چوب‌های آب‌آورده (منظور چوب‌هایی است که برای مدتی در آب مانده‌اند) و استفاده از سنگ‌های تخم‌مرغ‌شکل برای ساخت میزها و صندلی‌ها).

3-4.jpg

 

Elina_<

رمانیکی فعال
رمانیکی
شناسه کاربر
11
تاریخ ثبت‌نام
2020-09-26
موضوعات
12
نوشته‌ها
132
پسندها
358
امتیازها
128

  • #5

هتل ماتیلدا، سن میگل د آلنده، مکزیک

طراحی نمای بیرونی این هتل ۳۲‌اتاقه به‌گونه‌ای است که در نگاه اول ممکن است ساختمانی قدیمی به نظر بیاید، اما کسانی که در این هتل اقامت داشته‌اند و با فضای داخلی آن آشنا هستند، به‌خوبی می‌دانند که این مسئله به هیچ عنوان صحت ندارد. به محض ورود به هتل، با سیستم ویدئویی فوق‌العاده به‌روزی مواجه خواهید شد که بر دیوار قسمت پذیرش هتل نصب شده است. برای دکوراسیون راهروها نیز از آثار هنری معاصر استفاده شده است که ظاهر خوشایندی به هتل داده‌اند. زمانی که وارد اتاق‌تان در هتل می‌شوید، تخت‌خواب سفیدرنگی را مشاهده خواهید کرد که پوشیده از پارچه‌های کتان مصری است و با رنگ خاکستری تزئین شده است. کف و دیوارهٔ سرویس‌های بهداشتی اتاق‌ها هم از جنس سنگ مرمر است. شاید بتوان گفت برجسته‌ترین امکانات هتل که باعث شده‌اند نام آن را در میان بهترین هتل های جهان ببینیم، کافهٔ سرو نوشیدنیِ قرار گرفته بر روی پشت‌بام هتل و استخر بی‌انتهای آن هستند (به استخری گفته می‌شود که لبه‌ای ناپیدا دارد؛ حال این لبه ممکن است در آب دریا یا اقیانوس مخفی شده باشد یا با استفاده از ترفندهای مربوط به طراحی).
4-3.jpg
 

Elina_<

رمانیکی فعال
رمانیکی
شناسه کاربر
11
تاریخ ثبت‌نام
2020-09-26
موضوعات
12
نوشته‌ها
132
پسندها
358
امتیازها
128

  • #6

نورمن تل‌آویو، اسرائیل

نورمن تل‌آویو، هتلی اختصاصی است که مجموعا دارای ۵۰ اتاق است و هر یک از این اتاق‌ها طراحی منحصربه‌فردی دارند. این هتل در محلهٔ شهر سفیدِ تل‌آویو (محله‌ای است که در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است و به‌خاطر معماری مدرن و برنامه‌ریزی شهریِ پیشرفته شهرت پیدا کرده است)، میان دو مجتمع قدیمی و مشهور این محله، مجتمع‌های شمارهٔ ۲۳ و ۲۵ در خیابان ناچمانی واقع شده است. حدفاصل ساختمان هتل با این دو مجتمع مسکونی باغ معطری از مرکبات است. بر روی پشت‌بام هتل استخری بی‌انتها ساخته شده است. کافهٔ سرو نوشیدنی به سبک معماری دههٔ ۱۹۴۰، اغذیه‌فروشی کوچکی با غذاها و نوشیدنی‌های فرانسوی و نقاط اطراف دریای مدیترانه و رستورانی با غذاهای ژاپنی (که به سبک ساختمان‌های ژاپنی ساخته شده است)، از جمله امکاناتی هستند که باعث شده‌اند نام این هتل در میان بهترین هتل های جهان قرار گرفته باشد.
5-4.jpg
 

Elina_<

رمانیکی فعال
رمانیکی
شناسه کاربر
11
تاریخ ثبت‌نام
2020-09-26
موضوعات
12
نوشته‌ها
132
پسندها
358
امتیازها
128

  • #7

خانهٔ الرمان، کیپ‌تاون، آفریقای جنوبی

با وجود اینکه ۲۶ سال از ساخت و راه‌اندازی این هتل می‌گذرد، هنوز هم آرزوی بیشتر افرادی که وارد کیپ‌تاون می‌شوند، سپری کردن یک یا چند روز در این هتل مجلل و زیبا است. خانهٔ الرمان تنها چند دقیقه با بهترین سواحل کیپ‌تاون و تله‌کابین کوهستانی مشهور آن فاصله دارد و در عین حال، از خودِ شهر و دیدنی‌ها و غذاهای متنوع آن هم فاصلهٔ چندانی ندارد و از این لحاظ موقعیتی ایده‌آل دارد. این هتل میان کوهستان سرِ شیر (Lion’s Head کوهستانی است در کیپ‌تاون که قلهٔ آن به سر شیر شباهت دارد) و اقیانوس اطلس، در حومهٔ خلیج بانتری واقع شده است و از دور، بیشتر به اقامتگاهی شخصی شباهت دارد تا هتل (اقامتگاه‌ها و ویلاهای زیادی در کنار آن ساخته شده‌اند).


برای این ناحیه (حومهٔ خلیج بانتری) تدابیری در نظر گرفته شده است تا وزش بادها به آن راهی نداشته باشد و به‌علاوه ساختمان‌های آن منظره‌ای زیبا رو به آب دارند. این‌ها ویژگی‌های موقعیت ایده‌آل خانهٔ الرمان است که باعث محبوبیت آن و قرار گرفتنش در میان بهترین هتل های جهان شده است، اما مزایای آن محدود به این ویژگی‌ها نمی‌شود. در این هتل کافهٔ سرو نوشیدنی، رستوران و اسپایی وجود دارد که استفادهٔ انحصاری از آن‌ها در اختیار گروهی بخصوص از اقامت‌کنندگان هتل (برای نمونه کسانی که با دعوت‌نامه وارد هتل شده‌اند) قرار می‌گیرد؛ به این معنا که می‌توانند از نوشیدنی، غذا و دیگر امکانات در فضایی کاملا ایمن و شخصی لذت ببرند. صاحب این هتل فردی است به نام پال هَریس. او با تمام وجود به کشور زادگاهش، آفریقای جنوبی افتخار می‌کند و برای نشان دادن این مسئله، کلکسیونی چشمگیر از آثار هنری این کشور گردآوری کرده است و برای تزئین نقاط مختلف هتل از آن‌ها استفاده کرده است (این آثار هنری از لحاظ زمانی بازه‌ای از اواخر قرن پیش تا عصر حاضر را در بر می‌گیرند). اگر به همراه یکی از افراد متخصص آثار هنری حاضر در این هتل به بازدید از این آثار بپردازید، اطلاعاتی ارزشمند دربارهٔ پیشینهٔ سیاسی-اجتماعی آفریقای جنوبی به دست خواهید آورد.


نکتهٔ قابل‌توجه دیگر دربارهٔ خانهٔ الرمان باغ‌ یک‌ونیم هکتاری اطراف آن است که انواع گیاه‌ها و میوه‌های بومی منطقه در آن کشت می‌شود و در خوراکی‌ها و غذاهای مختلف سروشده در هتل از آن‌ها استفاده می‌شود. در کنار ساختمان اصلی هتل، دو ویلای شخصی هم در محوطهٔ هتل و در کنارهٔ کوهستان گرانیتی منطقه ساخته شده‌اند که طراحی زیبا و ساده‌ای دارند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به اسپای زیبای آن اشاره کرد. فضای داخلی اتاق‌های هتل با استفاده از المان‌های طراحی آفریقایی تزئین شده‌اند و علاوه بر اینکه به این خاطر ظاهری زیبا پیدا کرده‌اند، فضایی آرامش‌بخش و راحت در اختیار اقامت‌کنندگان قرار می‌دهند.یکی از امکانات منحصربه‌فرد خانهٔ الرمان آشپزخانهٔ قابل دسترس آن است. روند سرو غذا در این آشپزخانه به این صورت است که وارد آن می‌شوید و به سرآشپزها می‌گویید تمایل به خوردن چه نوع غذایی دارید و ظرف چند دقیقه، غذای موردنظرتان را برای شما آماده می‌کنند. میان‌وعده‌هایی هم در این آشپزخانه سرو می‌شوند که می‌توانید به اتاق‌تان ببرید و نوش جان کنید. اگر پس از غروب خورشید به بالکن هتل بروید، منظره‌ای زیبا و چشم‌نواز از اقیانوس اطلس را پیش رو خواهید داشت که شاید بتوان گفت در جهان کم‌نظیر است و به‌راستی خانهٔ الرمان را شایسته لقب یکی از بهترین هتل های جهان می‌کند.
6-3.jpg
 

Elina_<

رمانیکی فعال
رمانیکی
شناسه کاربر
11
تاریخ ثبت‌نام
2020-09-26
موضوعات
12
نوشته‌ها
132
پسندها
358
امتیازها
128

  • #8

مزرعهٔ گیب، انگورونگورو، تانزانیا

مطمئنا اگر به‌خوبی در منطقهٔ حفاظت‌شده و آتش‌فشانی انگورونگورو جست‌وجو کنید، اقامتگاه‌ها و مناطق مجلل‌تری از مزرعهٔ گیب خواهید یافت، اما این مزرعه که توسط برزگران آلمانی در سال ۱۹۲۹ و به‌منظور کاشت قهوه ساخته شده است، با ساختمان زیبایی که در سراشیبی پوشیده از درخت این منطقهٔ آتش‌فشانی دارد، از لحاظ پیشینهٔ تاریخی و تجربهٔ منحصربه‌فردی که برای اقامت‌کنندگانش به همراه دارد، از دیگر اقامتگاه‌های این منطقه برتری دارد.


این مزرعه به‌قدری در میان مردم بومی منطقه محبوب است که برای تهیهٔ غذای مراسم‌های بخصوص و تعطیلات‌شان از محصولات آن استفاده می‌کنند. کلبه‌های دنج و زیبای مزرعه در کنار باغ‌های میوه‌ها و گیاهان استوایی آن خستگی روزها رانندگی در جاده‌های خاکی منتهی به مزرعه را از تن به‌در می‌کند.
7-3.jpg
 

Elina_<

رمانیکی فعال
رمانیکی
شناسه کاربر
11
تاریخ ثبت‌نام
2020-09-26
موضوعات
12
نوشته‌ها
132
پسندها
358
امتیازها
128

  • #9

هتل متروپلِ مونت کارلو، موناکو

این هتل زیبا در سال ۱۸۸۶ و در زمینی ساخته شد که پیش از آن متعلق به پاپ، لئون سیزدهم بود. البته تنها پیشینه و اهمیت تاریخی اینجا، زمینی نیست که هتل روی آن ساخته شده است؛ این هتل امکانات منحصربه‌فرد دیگری هم دارد که در ادامه عنوان خواهند شد.


با وجود اینکه ساختمان هتل قدیمی‌ساز است، گذر سال‌ها نتوانسته از زیبایی طراحی آن کم کند. به‌علاوه تالار اصلی هتل دارای سقفی گنبدی‌شکل از جنس شیشه است که زیبایی‌های آن را دوچندان کرده است. تنوع غذاهای سروشده در این هتل هم بسیار زیاد است و اقامت‌کنندگان بسته به ذائقهٔ خود می‌توانند از میان‌شان انتخاب کنند؛ برای نمونه سالن غذاخوری‌ای در باغ هتل وجود دارد که مختص سرو غذاهای ژاپنی است. اسپای هتل هم از دیگر امکانات منحصربه‌فرد آن به شمار می‌رود و شامل حمام ترکی، گرمابه، آب‌نمای یخی و دوش‌های مربوط به عطردرمانی می‌شود که مجموعه‌ای کامل و مجلل را در اختیار اقامت‌کنندگان قرار می‌دهد.
8-2.jpg
 

Elina_<

رمانیکی فعال
رمانیکی
شناسه کاربر
11
تاریخ ثبت‌نام
2020-09-26
موضوعات
12
نوشته‌ها
132
پسندها
358
امتیازها
128

  • #10

خانهٔ بریکِن‌هِد، هرمانوس، آفریقای جنوبی

این ویلای کرم‌رنگِ نسبتا وسیع بر لبهٔ صخره‌ای در هرمانوس ساخته شده است و منظره‌ای منحصربه‌فرد و خیره‌کننده از اقیانوس در معرض دید اقامت‌کنندگانش قرار می‌دهد. این مهم‌ترین ویژگی خانهٔ بریکن‌هد است که باعث شده در لیست بهترین‌‌ هتل های جهان جا داشته باشد. هرمانوس شهری است که به‌خاطر زیبای‌های مناظر طبیعی‌اش شهرت پیدا کرده است و خانهٔ بریکن‌هد، به بهترین شکل ممکن، امکان لذت بردن از این زیبایی‌ها را برای اقامت‌کنندگانش فراهم می‌کند. اگر رهسپار آفریقای جنوبی شدید، حتما از این شهر دوست‌داشتنی هم دیدن کنید. خانهٔ بریکن‌هد در میان اقامتگاه‌ها و هتل‌های این شهر بدون شک بهترین انتخاب خواهد بود.
9-2.jpg
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین