. . .

دانستنی با این فضاپیما به راحتی به فضا سفر کنید! + عکس

تالار هوافضا
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

seon-ho

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
154
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-14
آخرین بازدید
موضوعات
726
نوشته‌ها
1,404
راه‌حل‌ها
18
پسندها
4,352
امتیازها
407
سن
19
محل سکونت
دنیای موسیقی:)

  • #1

فضاپیمایی برای انتقال انسان ها به فضا در سال 2019 میلادی​

یکی از آرزوهای دیرینه انسان ها،سفر به نقاط دور می باشد و همواره برای آن تلاش ها و رنج های بسیار زیادی کشیده است.برای مثال در چندین دهه پیش،انسان ها برای اینکه بتوانند از نقطه ای به نقطه ای دیگر سفر کنند اتومبیل ها را اختراع کردند که این اولین جابه جایی طولانی انسان ها بود و به ترتیب قطارها و هواپیما نیز اختراع شدند که به سفر و جستجوهای طولانی به انسان ها کمک کرد.


اما چندین سال است که انسان ها در تلاش و تکاپوی سفر به خارج کره زمین هستند تا بتوانند طعم زندگی کردن را در این نقاط به دست بیاورند.با این وجود شرکت بزرگ هوافضای جهان به نام "ناسا" بیانیه ای را منتشر کرد که خبرهایی از این نوع سفر را به علاقمندان داد.جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب خواهیم گفت.

سفر به فضا در آینده


فضاپیمایی که می تواند انسان ها را به فضا منتقل نماید​

بزرگترین سازمان هوافضای جهان به نام "ناسا" ادعا کرد که در حال ساخت فضاپیمایی می باشد که انسان را می تواند به خارج از کره زمین در ایستگاه بین المللی ببرد.نام این فضاپیما "SpaceX" که کاملا توسط سازمان ناسا طراحی و ساخته شده است.

فضاپیمای SpaceX برنامه ریزی شده است که از آوریل 2019 میلادی شروع به کار کردن نماید و اما انتظار می رود که در ماه نوامبر سال 2018 میلادی بدون هیچ سرنشینی به فضا برای انجام برخی آزمایشات فرستاده شود و سپس به کره زمین باز گردد تا ساخت نهایی آن انجام گیرد.

ناسا قصد دارد با ارائه این امکانات به عاشقان سفر به خارج از کره زمین،توانسته باشد خدمت مهمی را در حق آنها کرده باشد.ناسا در هفته جاری در مورد این فضاپیما این چنین گفت:"مسافرت با این فضاپیما کاملا بی خطر و در عین حال مقرون به صرفه نیز می باشد که می تواند مسافران زیادی را به خارج از جو زمین در ایستگاه بین المللی منتقل سازد".
 
  • لایک
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 users
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین